Uitgerekend in juli 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in juli uitgerekend zijn.

Hee vanmorgen een test gedaan en het plusje was niet heel donker maar wel zeker een plus. Assistrnt zei zeker een plus dus positief moet het nu nog laten bezinken geloof het niet

Hallo allemaal!
Gister na een mooie cyclus van 28 dagen over tijd. En een test gedaan…deze was direct positief! Nu nog even het nieuws laten bezinken!

Liefs Janneke.

Hallo lieve dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd.
Dit is mijn verhaal,
Mijn naam is Esmeralda en ben 31.
Ik ben moeder van 2 knullen uit 2013 en 2016.
Na mijn laatste zwangerschap heb ik gekozen voor een koperspiraal.
Deze heb ik op 25 augustus 2018 na 2 jaar laten verwijderen omdat hij gezakt was.
Mijn laatste menstruatie was op 29 september cyclus van 30 dagen en heb vanochtend een test gedaan.
En deze is licht positief.
Wij zijn dus zwanger van ons derde wonder.
Als het goed is ben ik op 8 juli 2019 uitgerekend.

Zo dat was mijn verhaal :slight_smile:
Ben benieuwd naar die van jullie.

Dag iedereen.
Ik ben uitgerekend voor 3 juli.
Ik ben kinderverzorgster dus moet direct stoppen met werken.
Dus iedereen weet al van mijn zwangerschap…
Maaar vandaag voel ik heel veel steekjes in men buik en rug… heb zo’n bang…
Groetjes,
Een bezorgde mama!

Ook een positieve test .

Hier afgelopen donderdag een positieve test, gisteren voor de zekerheid nog eentje gedaan en jawel ook duidelijk positief. Uitgerekend voor 3 juli (eisprong 10/10 door ovulatietesten), eerste kindje, zo spannend. Kunnen het niet geloven aangezien mijn cyclussen zo onregelmatig waren (tussen 35 en 53d). Maar zo blij! Nu nog even geheim kunnen houden voor onze omgeving.
Wel dikwijls een opgeblazen gevoel en soms wat steken.
Deze week naar de huisarts voor een bloedtest.

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschappen Geniet ervan!

Hallo ik ben Ashley en ben 21 jaar
Gisteren postief getest
Mijn laaste menstruatie was 29 september met een cyclus van 30 dagen
uitgerekend dus 8 juli 2019 =)
ik vind het allemaal super spannend en ben nu al benieuwd hoe hij of zij er uit gaat zien ?

Hoi Ashley,

Dan lopen wij precies gelijk!
Geniet van de aankomende periode!
Groetjes
Esmeralda

Ik loop ook gelijk met jullie ?ook 8 Julie ,gefeliciteerd.

Wat leuk!
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd Janeih!
Vandaag verloskundige gebeld en de eerste afspraak voor echo staat.
Super spannend weer.
Ben benieuwd wanneer ik echt uitgerekend ben volgens hun.

Ooh wat grappig ik heb ook vandaag gebeld voor een afspraak ,afspraak staat ook ingepland pas over 4 weken .

Ik moet wachten tot 30 november eerder geen plek,
Laat je weten hoe het ging?
Is het je eerste?

Ik mag 26 nov voor de intake komen en 28 nov voor de echo ,nee is mijn tweede, heb al een dochter van 15 jaar

O wauw.
Straks weer helemaal terug in de baby tijd.

Hallo!

Wat leuk een forum voor uitgerekende mama’s in juli! Ook ik mag mij hier bij aansluiten. Afgelopen augustus helaas ons zoontje bij 20 weken zwangerschap verloren en ondanks al het verdriet nu al weer zwanger van ons regenboog wondertje! Ik vind het super spannend en vond het moeilijk te bepalen hoe ik mij moest voelen maar o wat ben ik blij en wat is hij/zij welkom?

Leuk om jullie verhalen mee te lezen. Voorlopige uitgerekende datum 6 juli 2019?

Liefs,

Hallo!

Wat leuk een forum voor uitgerekende mama’s in juli! Ook ik mag mij hier bij aansluiten. Afgelopen augustus helaas ons zoontje bij 20 weken zwangerschap verloren en ondanks al het verdriet nu al weer zwanger van ons regenboog wondertje! Ik vind het super spannend en vond het moeilijk te bepalen hoe ik mij moest voelen maar o wat ben ik blij en wat is hij/zij welkom?

Leuk om jullie verhalen mee te lezen. Voorlopige uitgerekende datum 6 juli 2019?

Liefs,

Hallo!

Als het goed is zit ik op dag 18 van mijn cyclus. Ik denk een cyclus te hebben van 28dagen. We zijn niet heel erg bezig om zwanger te worden van ons 2de. Mart de seks is wel onbeschermd.

Nu zondag middag ‘geklust’ had zaterdag enorm slijmerige afscheiding, zondag ook nog wel maar minder. Dus is het nu wel spannend om te wachten of het daadwerkelijk prijs is. Met onze dochter op de eisprong geklust en onmiddellijk zwanger (ook niet bedoeld). Hopelijk is het nu weer zo. Ik heb sinds dinsdag eisprong gevoel linksonder… bij mijn dochter herken ik dat niet. Toen had ik wel dag na eisprong al extreem pijnlijke borsten, wat ik nu niet heb. Dus is echt afwachten… heb echt geen geduld ?

Proficiat voor de zwangere dames!