Uitgerekend in juli 2019

Hoi! Ik mag me ook aansluiten bij jullie? nog heel pril, ben nu 4 weekjes zwanger… Ben op 10 juli 2019 uitgerekend!

Het is ons eerste kleintje, dus ben super benieuwd en gelukkig?? Ik voel de hele dag al vanalles in mn buik gebeuren van plopjes tot kleine steekjes. ??

Doordat ik bloedverdunners slikte ben ik alleen verplicht de hele zwangerschap fragmin te injecteren, maar we hebben t over voor t kleine hummeltje??

Oh… de site maakt van mn smileys ?.. dat is een beetje jammer :frowning:

Hay,
Ook ik mag me aansluiten bij de mama’s die uitgerekend zijn in juli.
Volgens de berekening zou ik 6+4 weken zwanger zijn.
Gisteren eerste afspraak gehad bij de verloskundige en meteen een echo gemaakt. Waarschijnlijk ben ik nu pas 5 weken zwanger. Er was namelijk alleen pas een vruchtzakje te zien. 13-11 de tweede afspraak. Heeeel benieuwd:D

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Groetjess

Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik zijn bijna 8jaar samen en zijn gestart in april 2017 voor ons 1ste kindje. Eerst keer zwanger eind mei 2018, maar werd misval bij 5weken. Vorige zaterdag na 4dagen overtijd opnieuw test gedaan, en ja hoor wat was ik blij met die plus!! Maandag heb ik bloed laten trekken, en HCG was over de 870!! (in mei had ik maar 58) Ik ben nu dus wel hoopvoller maar de schrik blijft wel een beetje. Gisteren opnieuw clearblue gedaan met tijdindicator, en ja direct weer een plus en 3+weken. Dit komt overeen met 5 tot 6 weken. Volgens de berekening ben ik 5weken en 4dagen, én uitgerekend op 2/7/19. Vandaag heb ik wel buikpijn gehad en rommelende darmen/diarree. Iemand hier ook last van?

Groetjes
Charris

Dag Charris,

Proficiat! Dan zijn we even ver. Ik ben 5 weken en 3 dagen vandaag, ook eerste kindje en uitgerekend op 3/7. Gisteren uitslag HCG gehad van bloedtest van afgelopen woensdag en ik had 2500. Weet niet of dit veel is?
Gisteren ook last gehad van buikpijn, maak je je toch ongerust he. Wel geen bloedverlies en borsten doen nog altijd zeer. Dus zal wel niets zijn zeker?
Mag 23/11 pas voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Dat gaat lang duren eer het zo ver is…

Liefs

Hoi Eva,

Bedankt voor je reactie, hier ook nog geen bloedverlies. Vandaag voor de eerste keer ingedut in de middag. HCG waarden kan bij iedereen verschillen. Bij 5 weken kunnen de waarden van 18 tot 7640 gaan!
Ik kan woensdag eindelijk bellen naar Gyne voor afspraak, ze was in verlof. Ik hoop dat ik in de week van 19nov, als ik 8 weken ben, al voor de eerste echo kan gaan. Vanaf dan ga ik echt zeker zijn dat er een mirakeltje groeit na zo lang proberen.

Groetjes

Hi Allemaal!

Ik ben nu bijna 6 weken in verwachting, ook ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk. Dit word als alles goed gaat ons 2e kindje.

Mijn cyclus is 24/25 dagen. Dus redelijk kort. Ik heb met 25 dagen positief getest. Maar een dag later verloor ik een beetje bloed. Dit duurde 2 dagen toen was t n dagje weg en toen weer n dagje. Nu al anderhalve week niks meer verloren… ook was het bloed maar heel minimaal en voel me met vlagen toch echt nog wel zwanger… en de clearblue testen springen toch verder qua weken dus mijn hcg blijft verhogen…

Ik krijg as woensdag een inwendige vroege echo, dan ben ik precies 6 weken. Dus fingers crossed op een positieve afloop!

Zo! Heel verhaal haha… ik lees graag met jullie mee.

Groetjes!

Hoi mama’s
Even voorstellen
Ik ben Kyani, 20 jaar en ben zwanger van men 2e kindje
Men dochtertje is nu 8 maanden
Ik wist heel vroeg dat ik zwanger was omdat ik het ‘voelde’ dat het zover was
We zijn natuurlijk super blij dat we een 2e kindje verwachten! ?
Het zou voor 11 juli zijn ?
Ik heb enkel sinds 2 dagen een bijna ondraaglijke pijn in men onderrug ?
Hopelijk gaat dit terug weg ?

hi,

ik ben 3 juli uitgerekend, dus nu 6 weken zwanger… super spannend. dit is onze eerste zwangerschap. Ik heb 13 november mijn eerste echo… intake heb ik al gehad. Nog 1 weekje wachten, het is nog onze voorlopige uitgerekende datum.

Verder heb ik sinds deze week enorme krampen in mijn buik, diarree, misselijkheid, braken en alle kwaaltjes waar een ieder het altijd het over heeft… jup. dat heb ik =(…

Ik vind het heel eng, maar ook heel leuk!!

liefs,
L

Hoi, leuk om jullie verhalen mee te lezen. Vandaag 6 weken, momenteel enkel last gehad van smorgens niet goed uit bed te kunnen, diarree, en dan weer niet goed kunnen gaan. Het wisselt. Ook aan mijn borsten voel ik dat deze gespannen zijn.

Groetjes
Charris

Allemaal van harte gefeliciteerd!!
Ik krijg volgende week donderdag ook een vroege echo vanwege bloedverlies vorige week.Dan ben ik 6 weken en 5 dagen volgens eigen berekening.
Het is mijn derde kindje maar ik beleef alles weer op nieuw.
Ook buikpijn diarree Hele rare dromen,
Veel plassen kleine beetjes wel.
Ik hoop op goed nieuws en een kloppend hartje volgende week.
Ik blijf jullie volgen.

Liefs

Ik duim voor je mee Esmeralda! Laat maar iets weten!

Ah dat is lief Eva!
Ik laat zeker weten wat horen!

Hallo!

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben (naar eigen berekening) ongeveer 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Super leuk!
Ik heb best veel last van mijn buik. Nu lees ik dat dit normaal is, maar ik vind het toch ook spannend of het allemaal goed gaat.

Groetjes!

Esmeralda, ik duim ook mee.
Morgen kan ik eindelijk bellen voor afspraak voor mijn eerste echo. Ik hoop ook op een kloppend hartje! Na zolang te proberen hebben we in juni een domper gekregen, en hoop hiermee dat het deze keer wel goed gaat.

Liefs
Charris

Allereerst iedereen gefeliciteerd!

Mijn naam is Christel en ben 34 jaar…

Na 2 jaar proberen ben ik na de 2e IUI poging eindelijk zwanger van onze eerste! Ik ben nu 5 weken en ben "9 juli " uitgerekend.
Ik voel me super goed en heb verder echt nog nergens last van, behalve kleine steekjes in mn onderbuik maar dat schijnt normaal te zijn omdat je baarmoeder groeit :slight_smile:

Vind het mega spannend allemaal

Hahahha Esmeralda, heel herkenbaar die dromen… Die heb ik nu een week, heel raar en heel werkelijk.

Hai hai

Gisteren niet ongesteld geworden. Toen wist ik het eigenlijk al want ben altijd op tijd. Vandaag een test gedaan en weet het nu zeker. Heb sinds 7 mnd een nieuwe vriend en het ging 1 keer mis. Goed bam raak en nu???
Het is niet gepland dus weet niet zo goed of ik nu blij moet zijn of niet blij moet zijn. Mijn situatie is er niet na dit geluk komt te vroeg. Ik moet er even goed over na denken.

Pien

Hallo.
Ik ben 2 maanden geledena geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Nu blijkt dat ik al terug 4 weken zwanger ben.
Waar we natuurlijk heel blij mee zijn.
Maar nu deze morgen opgestaan en wat licht bruin-rood bloedverlies gehad. Naar huisarts geweest onderzoek laten doen. En hij zegt om me momenteel nog geen zorgen te maken. Kans dat het een miskraam zou kunnen zijn zit er ook wel in. Maar tijdens onderzoek kwam er geen bloed meer mee.
Maak me toch wel nog wat zorgen, pas maandag naar gynaecoloog.

Nog dames die ook rond die periode eventjes gebloed hebben of niet?

Groetjes van een bezorgde mama.

Hai Bezorgde mama

Als je 4 weken zwanger bent kan dit gaan om een innesteling bloeding vaak wat bruin/rood
Lees maar eens op de zwangerschaps kalender bin 4 weken zwanger. Het is begrijpelijk dat je bezorgd bent, maar zou gewoon naar de arts luisteren en genieten van deze bijzondere periode.