Uitgerekend in juli 2019

Hoi,

Ik heb ook met 4weken een stolsel verloren en roodbruin afscheiding.
HA zei dat het inderdaad om een mogelijke innesteling gaat,

Maak je geen zorgen als het bij één keer blijft.
En anders aan de bel trekken.

Hoi Esmeralda

Welke klachten had jij dan?
Ben natuurlijk wat ongeruster aangezien ik nog maar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb tegen komen.
Heb nu sinds deze morgen niets meer van bloed verloren .
Borsten zijn ook nog altijd gevoelig. Hoop,zo,dat dit een goede zwangerschap is.
Groetjes

Hoi Masha,

Ik had verder geen klachten,
Alleen het verlies van een stolsel en bruin verlies,
Ik heb toen een HCG bloedtest laten doen bij de huisarts,
Deze was 196 bij 4,5 week zwanger,
Ik krijg volgende week en vervroegde echo.
Als je twijfelt kan je een vervroegde echo aanvragen vanaf 6 weken,
En een HCG test bij de huisarts,

Sterkte en probeer te genieten!!

Moet maandag naar gynaecoloog.
Heb nu sinds deze morgen niets meer gehad van bloedverlies.
Deze morgen was het na 3 keer afvegen ook gedaan. Gisterenavond ook wel seks gehad. Zou het daarvan kunnen zijn ook? We mogen nu niets meer doen tot maandag.
Bij controle bij dokter kwam er ook niets meer mee van bloed.
Zou dit dan een goed teken zijn of niet?

Ik zou het op dat gebied wat rustiger aan doen,
Tot je zeker weet dat het goed zit!
En met sex kan er altijd een vaatje scheuren bij je baarmoedermond,
Dit omdat tijdens je zwangerschap alles beter door bloed is.

Laat je weten hoe het is gegaan maandag?

Hoi

Hierbij mijn verhaal,
Mijn man en ik proberen al 4 jaar zwanger te worden zonder enig resultaat, vorige week toch een test gedaan, voelde me vreemd en was een week overtijd (heb een onregelmatige cyclus), die was direct positief, de dagen erna nog 3 testen gedaan en die waren ook allemaal positief, we kunnen nog steeds niet geloven dat het ons eindelijk gegund word. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.
Ik ben 5 juli uitgerekend.

Hey, vorige week maandag positief getest… volgend de berekening 03/07/19 uitgerekend.
Voel ook steekjes…
vorige keer een missed abortion gehad, hartje gestopt rond de 9wkn dus vind t erg spannend allemaal!

Liefsss x

Hello lady’s

Eerst en vooral voor alle positieve testen proficiat hoor!

Ik moet ergens dit weekend ongesteld worden. Ontelbaar testen al gedaan en allemaal negatief. Deze morgen ook negatief…
Bij mijn dochter teste ik al 6d voor nod positief. Dus ik denk dat het deze maand niets zal zijn jammer genoeg.
Veel succes aan iedereen hoor! ?

Toch spannend allemaal he.
Ik duim voor iedereen op een goede afloop. Ik heb gisteren eindelijk met Gyne gebeld en kan pas op 28/11 eerste echo bij 9 weken laten doen. Kan haast niet wachten. Ga de komende weken elke week 1 test doen, voor mijn eigen gemoedsrust :slight_smile:

Hallo iedereen.

Ik heb net een nieuwe test gehaald naar apotheker en deze duidt nu + 2-3 weken. De vorige test die ik had gedaan op 31 oktober was aangeduid +1-2 weken.met dat ik dzn gisteren wat bloed ben verloren zou het dan toch kunnen gaan om het innesteling. Wat dit gebeurd meestal rond deze periode of ben ik verkeerd?
Ben nu al wat geruster dat de test aanduid dat ik al wat verder ben…
Doet me wel goed om hier mijn vragen te kunnen stellen. Want niemand van de familie weet het dat ik terug opnieuw zwanger ben.

Groetjes

Hello ladies, gefeliciteerd met ieders geweldig nieuws.
Dinsdag was ik overtijd en test gedaan, was positief! Uitgerekend op 16/7. Even wennen aan het nieuws, want we waren nog maar net gestart met proberen. Is mijn eerste, dus alles is nog onbekend. Wel al redelijk veel symptomen: pijne borsten, opgezwollen buik en gas ( mijn broek spant al!), Droge mond en krampjes. Ik zou het idd al aan iedereen willen vertellen maar het rationele weerhoud me nog even.

Mijn eerste echo afspraak zal doorgaan op 6weken en 1dag. Zou ik het hartje al kunnen horen dan? Ik ben kei benieuwd.

Groetjes Sylvie

Beste Sylvie

Het is redelijk snel je eerste echo maar het kan inderdaad dat je al een hartje hoort kloppen. Ik duim mee voor jou. Ik verwacht ook als alles goed gaat mijn eerste kindje. Wij wel pas op 28/11 eerste echo bij 9weken. Kan haast niet wachten.

Groetjes
Charris

Hey Charris, spannend allemaal he. En geduld hebben is niet altijd gemakkelijk met zoiets ? gr, sylvie

Hoi Dames

Ondanks dat het mijn derde kindje is,
Ben ik toch onzeker en heb ik vrijdag weer een clearbleu digital gehaald.

Uitslag was zwanger 3+
Iemand enig idee hoeveel weken dat,Ik kom er niet helemaal uit

X

Volgens mij ben je dan 5+ als ik het goed heb .

Hoi Esmeralda,

Klopt. Dan ben je 5+ weken.

Sylvie, inderdaad heb weinig geduld. En dat maakt me onzeker, zeker omdat ik begin juni misval had bij 5 weken.

Groetjes
Charris

Hee dames, ik lees al n tijdje mee.
Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad met precies 6 weken. Hierop was een vruchtzak en een dooierzakje te zien… alleen we konden helaas geen hartje zien kloppen of n embryo zien. Nu heb ik aanstaande maandag weer een echo en hoop ik ook een beter beeld.

Ik duim mee voor je. Ik zal ook laten weten wat ik zal zien volgende week op de echo van zes weken.

Ik heb het nog niet meegemaakt, maar toch ook elke keer als ik naar het toilet ga, ben ik even bang wat ik ga zien. Ik heb redelijk veel krampen, die me schrik aanjagen.

Wanneer plannen jullie het tegen familie te zeggen? Er worden al allerlei kerstmenu plannen gemaakt en als ik niets ga zeggen, ga ik niets kunnen eten. Ik dacht leuk kerstkado voor de grootouders in spee… Maar ik zal toch al iets moeten zeggen op voorhand precies.

Iemand ook zo misselijk ,ben nu 6 weken zwanger maar zo vies misselijk heel de dag door bah .heeft iemand mischien een tip .Ik hoor het graag .

Janeih, hier momenteel enkel misselijk nadat ik iets heb gegeten. Ligt precies op mijn maag dan. Water drinken helpt bij mij.

Sylvie, morgen 7 weken. Dat is momenteel al een mijlpaal. Tegen mijn ouders en de ouders van mijn vriend vertellen we het bij 9 weken, als we de echo hebben. De rest van de familie zal het met kerstmis horen. Bij ons is het winterbbq, dus heb ik vlees gekozen dat ik mag eten :slight_smile: tegen mijn vriendinnen probeer ik het ook te rekken tot dan, maar ze weten wel dat we al een tijdje probeerden.