Uitgerekend in april 2019

Haaai

Ik ga het pas met 16 weken vertellen denk ik… heb er niet echt een rede voor maar wil iedereen gewoon verassen!! Alleen mijn beste vriendin weet t en dat hou ik zo tot die tijd! Xx

Hoi, er is een besloten Facebook groep je kunt m zelf opzoeken via fb. Groepen zoeken en dan op april baby 2019. De groep heeft een groene achtergrond foto. Je kunt jezelf lid maken.
Groetjes Gerdien

Er is een besloten Facebook groep. Je kunt m wel zelf opzoeken en ook jezelf lid maken. Groepen zoeken en dan april baby 2019. Groene profielfoto.
Groetjes Gerdien

Hallo allemaal !
Als eerste wil ik iedereen proficiat wensen met jullie zwangerschap !
Ik heb namelijk ook positief getest en ben nu 7w en 4 dagen .
In april dit jaar heb ik een miskraam gehad op 11 weken … dit was een hele zware periode voor ons !
Ik ben 4 weken geleden al voor een echo mogen gaan en daar was een vruchtzakje op te zien maar nog geen kindje omdat het nog te vroeg was zei de gyneacoloog.
Nu kwam ik gisteren terug van mijn werk en had zo wat bruinverlies …ik was heel in paniek omdat ik echt bang ben dat het weer verkeerd loop .
Vandaag heb ik niks meer gehad heb ook geen krampen maar wel wat steken in de baarmoeder , heeft iemand dit ook al meegemaakt ?
Ben echt ongerust en moet vrijdag voor een 2de echo gaan …

Groetjes XxX

Hallo allemaal,

Zojuist de eerste echo gehad. Het hartje klopt al goed. Over 3 weken de termijnecho. 20 april uitgerekende datum…kan nog veranderen, maar zullen geen weken zijn. We zijn blij, nu genieten.

Hoi valerie wat een super goed nieuws fijn dat alles goed gaat geniet ervan.

Ik ben helaas sinds gister opgenomen in het ziekenhuis kon niks meer binnen houden hopelijk voor korte duur met de kleine gaat gelukkig alles goed vandaag precies 9 weekjes

Groetjes

ik ben ook 13 april uitgerekend??

Hi iedereen,

Ik ben vandaag 11 weken en 1 dag, hebben jullie ook zo’n last van darmkrampen in de ochtend? Of iemand die dit herkend…

Hoe is het met iedereen zijn zwangerschap?

Groetjes Aasiya

Hallo,
Ik ben 26j en al een gezonde peuter van 2 rondlopen!
Nu momenteel 9weken en 3dagen zwanger van ons 2e wondertje ?
Uitgerekend 19april 2019!
Nog iemand last van menstruatiepijn?
Voor ons eerste zoontje 3miskramen gehad op een termijn van 3jaar.

Hallo,
Ik ben 26j en al een gezonde peuter van 2 rondlopen!
Nu momenteel 9weken en 3dagen zwanger van ons 2e wondertje ?
Uitgerekend 19april 2019!
Nog iemand last van menstruatiepijn?
Voor ons eerste zoontje 3miskramen gehad op een termijn van 3jaar.

Hallo

Ik ben 9w en 1d zwanger en heb vooral smorgens ook last van menstruatiepijn .
Ik heb in april ook een miskraam gehad op 11w dus ben nu weer super ongerust!
Ben wel op 8weken al naar de gyneacoloog geweest en een mooi hartje horen kloppen maar toch nog altijd niet gerust …
Wanneer heb jij er het meeste last van ?

Xxx

Hoi,
Bij mij is het onregelmatig dat ik er last van heb.
Ik maak me niet meteen ongerust want dit is de tijd dat ik normaal mn ms moet hebben.
Binnen 2weken terug voor een echo.
Kan soms lang duren hé…

Ja veel te lang!!!
Ik mag vrijdag ook voor een echo gaan dus ben echt benieuwd … dan ben ik bijna 10 weken .
Ik wil het ook zoooo graag vertellen aan iedereen maar best nog even wachten zeker haha…

Xxx

Dan ben je toch weer even gerustgesteld ?
Een paar mensen van de familie weten het al omdat we onze mond niet kunnen houden ?
Is het jou eerste kindje?

Ja dat wel het is wel altijd spannend als je daar naar binnen moet vind ik …
Oh hihi ja ik heb het tegen 1 vriendin verteld dat is alles … en ja dit is ons eerste kindje dus best spannend allemaal wat ons te wachten staat .
Vorige keer hadden we het ook niet verteld maar toen ik die miskraam kreeg heb ik het erna toch gezegd tegen sommigen …

Xx

Ja de spanning is er wel…
Ja van mijn miskraam heb ik het ook verteld…
Kdenk voor de verwerking ervan…
Geniet van je zwangerschap want het gaat zo snel!
Is als de dag van gisteren van mijn zoontje en is vorige maand 2geworden!

Ja dat zegge ze allemaal … ik hoop alleen dat die eerste 12 weken snel om zijn en dan zal ik pas wat kunnen genieten .
Geniet jij er dan ook maar lekker van !

Xx

Ja vanaf 12 weken ben je wat meer geruster…
Zullen we zeker doen!
We horen elkaar nog wel :wink:
Xx

Hallo allemaal

Gisteren voor mijn 10w echo geweest , alles was heel goed !!! Het is al een echt mensje aan het worden en het bewoog al heel goed … ben super blij!
8 oktober terug voor de niptest en nekplooimeting , als dan alles oke is kunnen we het eindelijk vertellen!

Xxx

Hey…

Hier net hetzelfde. Dochter 10 maanden, nog geen maandstonden gehad en terug zwanger :slight_smile: ! Uitgerekend voor 17/4 adhv echo :slight_smile: