Uitgerekend in april 2019

Spannend voor allemaal trouwens zelf Ben ik woensdag aan de beurd echo bij de gynocoloog…

Heb Al dochter van 5 die weet nog van niks…

Hallo dames,
Voor degene die een besloten fb groep een goed idee vinden:
Als je me toevoegd op Facebook ( Gerdien van Dam amerongen) kan ik je toevoegen in de besloten groep april baby’s 2019
Groetjes Gerdien

Ik heb helaas geen fb groetjes

Hallo, mama’s heb 11 Augustes getest met digitale test stond 3+ op maandag heb ik me eerste echo. Ben zo bang dat er iets niet goed is voel namlijk niks als of ik niet zwanger ben ?!! Dit is me 1e keer drm meschien alleen me borsten zijn wel groter geworden waardoor ik ze moed nog heb om te denken ben wel zwanger voor de rest niks.

Dag dames, voor degene die het handig en leuk lijkt om op een makkelijke manier dingen met elkaar te delen: ik heb vandaag een besloten groep aangemaakt op Facebook genaamd april baby 2019 je kunt m vinden bij groepen zoeken en jezelf lid maken ( groene profielfoto met babys en nog maar 3 leden hihi )
You’re welcome

Hi allemaal!

Als allereerst: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik was even nieuwsgierig of mijn verhaal bekend voorkomt bij andere vrouwen.
Mijn zwangerschapskwalen zijn na bijna 8 weken spontaan een heel stuk verminderd… ik maakte me een beetje zorgen… herkend iemand dit?

Ik ben begonnen met roosvicee ferro misschien dat dat effect heeft gehad?

Groetjes Aasiya?

Hoi aasiya
Gefeliciteerd met je zwangerschap helaas kan ik je niet helpen bij mij worden ze alleen maar erger maar wees gezegend ermee dat het minder al wordt want zo ziel zijn is geen pretje nu in mijn 8e week en zit al in de ziektewet omdat ik blijf spugen de hele dag door

Groetjes nennie

Hi nennie,

Ohh jeeetje beterschap.

Ja gezegend… het is een beetje dubbel want ene kant maak ik me zorgen of het allemaal nog wel goed zit…

Groetjes aasiya

Zou me niet al teveel zorgen maken hoor zo lang je geen bloedverlies heb of buikkrampen zou ik me geen zorgen maken wanneer heb je een echo?

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?

Ben morgen alweer 7 weken zwanger. Nog 1 weekje en dan is het tijd voor het eerste bezoek aan de verloskundige. Kwaaltjes komen en gaan bij mij. Dan wel buikpijn dan weer een dag niet. Zelfde met pijnlijke borsten. Het enige wat blijft is de moeheid. Ooh wat kan ik gapen en slapen haha! Al dames die de eerste echo gehad hebben?

Xx

Hoi valerie
Ik heb mijn eerste echo gehad vorige week met 7 weekjes was een klein frummeltje met een klopend hartje hier blijven de kwaaltjes ook op en aan pijnlijke borsten moe en. Vreselijk misselijk gister ineens niet misselijk was blij maar vandaag in alle hevigheid weer terug heb ook vreselijk last van mijn maag die misselijkheid is eigenlijk het vervelendste vind ik morgen ben ik 8 weekjes alweer de tijd vliegt

Hoi Nennie,

Wat fijn dat de eerste echo goed was. Wij moeten nog even een weekje geduld hebben hihi.
Vervelend die kwaaltjes, maar we krijgen er in april iets heel moois voor terug :slight_smile:

Ik heb ook vaker maagklachten gehad de eerste paar weken. Ben nu beter aan het letten op wat en hoeveel ik eet…gaat nu beter.

Xx

We doen het voor het goede doel ja haha het blijft een spannende tijd als je even geen klachten heb wordt je vaak ineens onzeker zit het nog goed enz denk dat we dat allemaal wel kennen kwa maagpijn misschien moet ik ook eens op gaan letten want het doet echt heel erg pijn vooral tijdens bedtijd maarja komen weer betere tijden heel veel succes volgende week bij je echo blijft altijd weer bijzonder ik mag met 9 weken en 3 dagen weer

Probeer in bed iets meer rechtop te liggen door meerdere kussens in je rug te doen. Maagzuur blijft dan als het goed is in je maag waardoor je minder kans hebt op omhoog komend maagzuur en dus minder last hebt van maagpijn.
Op internet kun je tips vinden m.b.t. het eten.

Ik laat iets weten zodra mijn eerste echo is geweest. Tot snel

Bedankt voor je tips en heel veel succes ben benieuwd groetjes weer

Haaaaiii iedereen,

Ik had vandaag mijn eerste echo! Ik ben 8 weken en 4 dagen. Het was zo fijn om te zien! Ik heb ook het hartje gehoord, wat een rustgevend gevoel geeft dat zo een eerste echo.

Ik was even al mn kwaaltjes kwijt maar ze zijn allemaal weer terug hihi.

Super gefeliciteerd gelukkig dat alles goed is welke kwaaltjes heb je nog?

Hallo!!

Ik ben momenteel ongeveer 9 weken zwanger tot nu toe heel veel last van misselijkheid soms echt niet te doen… ook soms duizelig dat ik half val maar toch is dat te overzien… verder zijn me tieten erg opgezwollen ( maar dat vind ik niet zo erg ?) mag deze week ook een echo laten maken erg spannend!! Is mijn eerste kindje en voor mijn vriend zijn 2e… ben 9 april uitgerekend

Hi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd! Ook heb ik al wat verdrietige reacties gelezen, wat me wel weer een beetje van mijn roze wolk heeft gehaald. Sterkte voor diegenen. Ik weet sinds twee weken dat ik zwanger ben (van de 1e) dus alles is nieuw en spannend. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 27 april uitgerekend. Ik voel mij hartstikke top. Eigenlijk weinig klachten op een beetje buikpijn en naja extreem gevoelige borsten, dan, na. Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Wachten jullie allemaal tot ca. 12 weken (eerste echo?)

p.s. als er een FB groep is, haak ik graag aan!

Hi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd! Ook heb ik al wat verdrietige reacties gelezen, wat me wel weer een beetje van mijn roze wolk heeft gehaald. Sterkte voor diegenen. Ik weet sinds twee weken dat ik zwanger ben (van de 1e) dus alles is nieuw en spannend. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 27 april uitgerekend. Ik voel mij hartstikke top. Eigenlijk weinig klachten op een beetje buikpijn en naja extreem gevoelige borsten, dan, na. Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Wachten jullie allemaal tot ca. 12 weken (eerste echo?) met vertellen?

p.s. als er een FB groep is, haak ik graag aan!