Uitgerekend in april 2019

Jawel’ na 3 positieve testen deze morgen is het zover! We verwachten ons eerste kindje in april 2019! Proficiat aan alle toekomstige mama’s en papa’s! Heb wel een bijkomend probleem, ik wordt namelijk dinsdag geopereerd! Wat nu?

Vind ik wel een leuk idee van de facebookgroep!

Hoi meiden hoe is het met iedereen hier nog steeds buikpijntjes druk in mijn baarmoeder zoon gevoel is het met vlagen misselijk pijnlijke boobs en erg wisselende moodswings morgen bloedprikken ben dan 5 weken en 3 dagen met 4 weken en 1 dag was het hcg 1595 wie heeft er nog meer bloed laten prikken

Hoi Bennie nee geen bloed laten prikken is dat standaard ?
Wel dezelfde klachten misselijk, steken, veel moe en nogal emotioneel
Maar voor de rest gaat alles goed gelukkig
Morgen 1e echo ik vind het spannend ik hoop dat er al iets te zien is!

Sorry ik bedoenl nennie

Hoi Melissa nee hoor niet iedereen hoeft bloed te prikken maar omdat ik een voorgeschiedenis heb en een verhoogde kans op een bbz doen ze het prikken omdat ik niet eerder als 7 weken de echo wil hoever ben jij nu dan omdat je morgen al de echo Heb?

Zie nu 5.5 weken bij je staan succes morgen laat ons even weten hoe het was succes ga voor je duimen

Omdat ik woensdag een beetje licht bloedverlies heb gehad mocht ik een extra echo ik heb geen buikkrampen gehad en de testjes worden ook steeds donkerder dus ik heb goede hoop dat alles nog op de juiste plek zit ! Maar ieder aanbod om een keertje extra te spieken neem ik graag aan, ik vind het wel spannend

Hi allemaal!

Hier gaat alles nog goed! Ik heb nog steeds krampen/steken, word er moe van. Eigenlijk mag ik verder niet klagen. Ik ben heel erg moe, maar thats it. (Nog) geen misselijkheid en overgeven. Geen gevoelige boobs. Ik hoop dat dat ook lekker weg blijft. Wel slaap ik slechter, gekke dromen en korte hazenslaapjes, erg vervelend.

Woensdag mijn 2e echo, (dit omdat ik te heftige pijn heb gehad) ik ben dan 5 weken en 5 dagen. Kleine kans dat we wat zien, maar wie weet!

P.s er bestaat al een fb voor vrouwen die uitgerekend zijn in april 2019

Net eerste echo gehad gelukkig zag alles er perfect uit en klopte het hartje ook al ppfffff helemaal opgelucht

Oooh wat een leuk nieuws! Hoever ben je al? Wij zijn vandaag 4w3d en heb op 28 augustus al mijn eerste echo. Gaan we dan al iets horen of zien denk je? ???

Ja echt wel ! Je bent dan over de 6 weken dus ze zullen zeker iets zien!
Ik wens je veel plezier ?

Sorry dat vraagteken moest een poppetje zijn hihi

Super Melissa gefeliciteerd

Hoi meiden hoe is het met jullie volgende week vrijdag de eerste echo ben zo benieuwd ben dan precies 7 weekjes misselijkheid begint steeds meer toe te nemen nu en slapen is een ramp vandaag is moeders voor moeders geweest start volgende week met inzamelen

Groetjes

Hoi dames

Vandaag 6 weken zwanger uitgerekend 14 April 2019

Niet veel klachten behave menstruatie pijn. 22e augustus naar de gyn

Hoi Nathalie

Geficciteerd met je zwangerschap gelukkig dat je geen kwaaltjes nog heb bij mij steeds meer ontzettend misselijk echtvreselijk vrijdag mijn eerste echo ben dan 7 weekjes

Ook hier een positieve test ben morgen 5 weken. Morgen de verloskundige bellen ben benieuwd erg spannend

Hallo allemaal,

Wat leuk een forum met allemaal dames die in april 2019 een wondertje verwachten. Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken en 2 dagen zwanger. Eerste kindje dus erg spannend allemaal. 6 september eerste echo (dan 7 weken en 6 dagen zwanger).
Heb iedere dag wel wat last van buikpijntjes (alsof ik ongesteld moet worden)…en kan iedere middag wel een dutje doen haha. Tot nu toe nog niet misselijk geweest…

We zullen zien hoe het gaat lopen.

Hallo dames!

Wat een leuke forum. Ik ben op 6 april uitgerekend, als alles gaat zoals het berekend wordt. Vandaag mijn eerste echo gehad en we zagen het hartje kloppen!!

Tot nu toe heb ik last van misselijkheid en futloosheid. Ontzettend moe, wie nog meer?

7 weken en 2 dagen