Uitgerekend in april 2019

Hi Isabelle. Ik snap jou helemaal! Ik had al dagen intzettende buikpijn, het feit dat ik vroeger aan mijn eierstokken ben geopereerd maakt mij ook erg inzeker. Gisteren naar de dokter geweest, en ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik kon niet meer lopen van de buikpijnen. Gelukkig bleek alles goed te zijn (zo ver ze konden zien). Er was namelijk nog niet veel te zien op de echo, aangezien ik morgen pas 5 weken ben. Volgende ween moet ik nog een echo komen laten maken, ze willen wat extra controle houden. Hopelijk is ‘frummel’ dan we te zien. Ik ga er wel van uit dat het goed zit. Ik heb namelijk weer een paar zwangerschapstesten gehaald, en mijn streep word steeds beter zichtbaar/dikker. Het hormoon is dus steeds meer aanwezig in mijn lijf. Dit kan jij ook doen, misschien word je dan iets kalmer! Succes morgen!

Hallo dames ,
Ik mag vervroegd naar de cm omdat ik gisteren heel kort en licht bloedverlies heb gehad waarover ik me zorgen maak pff ik hoop maar dat alles goed is met onze kleine splinter ! Vandaag 5weken en 1 dag

Het is mis aan het lopen… Sinds deze morgen bloedverlies… En pijn… Had de dokter gebeld en tja moet niet meer gaan om nog es een bloedprik… Spontane abortus zei hij… Mssch best dat ik morgen de gynaecologe ook inlicht of ik nog moet langsgaan ? Ben er toch wel wat ondersteboven van… Had me proberen voorbereiden op de kans dat het kon mislopen aangezien mijn leeftijd… Maar toch… Was een klap ?

Hi isabelle. Ik zou morgen de Gyn bellen, maar geef aan dat je graag langs wilt komen. Dan heb je extra duidelijkheid! Tenminste dat zou ik erg fijn vinden. Wat vervelend voor je zeg! Ik denk aan je!

Hi Melissa, bloedverlies hoeft niet iets ergs te betekenen, maar ik snap je ongerustheid. Succes!! Wanneer mag je langs komen?

Groetjes

Hallo allemaal.

Op 4 aug heb ik een test gedaan die was nog negatief toen op 5 Aug weer die was positief en 5 en 7 aug ook positief haha. Heb afgelopen 2 jaar 1x buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 4 miskramen gehad. Wel al 2 mooie dochtertjes van 6 en 3 jaar.
Nu dus weer zwanger en had verschrikkelijke pijn in mijn onderrug dus mocht ik vandaag voor een echo en gelukkig zit het goed in me baarmoeder en ben ik een beetje gerust gesteld omdat ik zo bang was dat het weer in een eierstok zou zitten. Nu dan Ook geen rugpijn meer maar heb zich ingeruild voor pijn in me bovenbuik na de afgelopen 2 jaar maakt elk pijntje mij echt heel onzeker pff. 20 aug nog een echo en dan hopelijk dan ook het vruchtje zien want dat was nu nog niet echt te zien natuurlijk nog veelste vroeg. Sorry voor het lange verhaal hoor moest het even van me afschrijven. Wens jullie allemaal een heel voorspoedige zwangerschap ?

Hallo allemaal,Even iets anders
Is het een idee om een besloten facebook groep aan te maken van april babys 2019?
Het antwoorden en delen van dingen gaat op deze manier een stuk makkelijker.
Ik wil de groep wel aanmaken evt?
Groetjes Gerdien

Hallo Natasja, ik mag straks om 1h45 gaan, ze drong er echt op aan. Het bloeden is niet gestopt en is helder, vers bloed dus, daaraan weet ik dat het echt wel een miskraam is. Gevoel in de borsten is ook al een pak minder dus ja. Ik ga voor de bevestiging he. Dank jullie voor de steun en succes verder nog hoor.

Hi isabelle, ik hoop dat je nog even laat horen hoe het vandaag is gegaan! Heb aan je gedacht. Hoop op een wonder voor jou, al lijkt hem dat niet echt te worden… :frowning:

Hi Gerdien, ik vind dat een leuk idee!

Groetjes

Hi Natasja,
Wat te verwachten was is bevestigd… Ik was blijkbaar 7 weken ver en vandaag inwendige echo gehad en het vruchtzakje was reeds al weg… Nu effe bekomen en uitmaken of we alsnog verder willen zwanger worden of niet… Leeftijd speelt ook een grote rol en ik denk niet ik nogmaals de teleurstelling wil meemaken… Natasja ik wens je heel veel succes toe en ik hoop dat je een gezonde baby mag verwelkomen. Merciekes voor je virtuele steun alvast.

Hoi Isabelle wat vreselijk voor je heel erg veel sterkte

Hi nennie, dank je wel. Nog wat ondersteboven ervan maar we kunnen er niets aan veranderen hé. Heel veel toi toi voor jou in je zwangerschap… Grtjs

Het Isabel, wat erg voor je. Ik kan begrijpen dat je twijfelt om nog een zwangerschap te proberen. Dit is altijd moeilijk. Zelf ook met 8 weken een miskraam gehad voordat ik mijn dochter kreeg. De gedachte dat moeder natuur dingen bepaald voor een reden (iets niet goed in de aanleg bijv.) troostte mij heel erg. Heel veel sterkte!

Hi Isabelle!

Wat erg om te horen!! Laat het allemaal maar even bezinken. Ik wens jou en je familie alle steun en sterkte te wereld toe!! Dikke knuffel!

Nee dat is ook zo zoals je mijn verhaal eerder heb kunnen lezen weet ik er helaas alles van heel veel sterkte nogmaals groetjes en iedereen verder een heel fijn weekend

Hier ook nog steeds veel steekjes in Me buik en krampen in mijn rug en boven benen met vlagen misselijk en vreselijk moe hebben jullie je hcg ook laten prikken ik met 4 weken en 2 dagen was toen 1995 en jullie hoe is het met jullie symptomen tot nu toe

Hi Nennie,

Ik heb bijna dagelijks een soort spierpijn gevoel in mijn buik. Verder heb ik af en toe een paar flinke steken in mijn linker zij/onderrug. Zo erg dat ik even moet liggen, gelukkig gaat dat dan weer weg. Verder ben ik erg moe. Thats it, vind het al meer dan genoeg hoor hahahah. Maar ik ben blij dat ik niet verliefd op de wc pot ben! Ik heb woensdag de 15e een vervroegde echo, omdat ik af en toe heftige pijnen heb, en amper kan lopen. Hoe gaat het bij jou verder?

Hier verder wel ok het blijft een spannende tijd he ik heb 24 aug de eerste echo ben dan 7 weken ik kon errder maar wilde dat niet omdat ik graag gelijk wat wil zien dus hopen dat alles goed blijf gaan heb al 2 nare ervaringen vorig jaar achter de rug dus de spanning is er meer maarja ik probeer positief te denken maar

Hallo allemaal,
Ik wens jullie vooreerst een prachtige zwangerschap toe. In november was ik zwanger van ons eerste kindje. Spijtig genoeg hebben we dit na 12 weekjes verloren. Na een maand opnieuw zwanger maar dit eindigde in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 3 weken geleden opnieuw een positieve test. Bij ieder pijntje, steekje voel ik mij toch wel vrij onzeker. Hebben jullie vaak pijn in de onderrug en steken in de rechter of linker onderbuik? Lieve zwangerschapsgroetjes

Hoi beth als eerste van harte gefeliciteerd als je eerder in het forum terug lees kan je mijn verhaal lezen ik herken het helemaal ik heb de angst nu ook heel erg ik heb iedere dag menstruatie achtige buikpijntjes met vlagen misselijk en ook steken links in de eierstok ben ook vaak erg onzeker 24e de eerste echo dus hopen op goed nieuws het blijft spannend fijn dat dit forum er is voor elkaar te steunen

Groetjes

Dat vind ik een goed idee !

Hallo lieve dames ,
Ivm met mn lichte bloedverlies mag ik maandag al vervroegd een echo pff ik vind het maar spannend ik hoop dat er al iets te zien is omdat ik dan pas 5weken 5dagen ver ben heb gelukkig geen bloed meer gezien ook geen buikpijn gehad en mn hcg loopt volgens mij nog op omdat ik het niet kan laten testjes te doen en de streep steeds donkerder word !

Isabelle heel heet sterkte gewenst in deze tijd
Xxx Melissa
Leuk idee die fb groep trouwens!