Uitgerekend in april 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in april uitgerekend zijn.

Guusof

Gisteren eerste positieve test in handen gehad , volgens alles 10april uitgerekend !!

1 like

Hoi ik ben nennie 42 jaar en ben nu 3 weken en 5 dagen zwanger uitgerekend 13 april spannend en pril dus nog

Hoi allemaal, ik had eergister een positieve test in handen volgens mijn berekening is 11 april de datum. Lastige is dat ik nog niet echt ongesteld ben geweest na mijn vorige bevalling dus geen idee wanneer het precies gebeurd is. 3 sept intake en echo gepland staan spannend… Mijn zoontje is nu 9,5 maanden oud. Maar kindje is super welkom. Hoop echt dat alles goed mag gaan het is en blijft een wonder natuurlijk.

Hoi allemaal,

Nu op vakantie en vanmorgen toch maar een test gedaan toen ik overtijd was. Nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekend op 9 april. Op 28 augustus afspraak bij de verloskundige. Is ons eerste kindje dus ontzettend spannend!

Leuk allemaal wat voor symptomen hebben jullie al morgen ben ik 4 weekjes maar nu al pijnlijke borsten buikpijnen wordt er een beetje onzeker van soms

En natuurlijk allemaal gefeliciteerd he wij hebben vorig jaar een kindje verloren met 22 weken zwangerschap en was na 2 maanden weer zwanger maar is toen met 9 weekjes mis gegaan vandaar mijn onzekerheid nu

Hoi Nennie,

Op dit moment heb ik weinig eetlust en beginnen mijn borsten pijn te doen. Verder nog niet echt symptomen, alleen een borrelig gevoel in mijn buik en een sterk reukvermogen.
Omdat ik overtijd was heb ik een tesg gedaan, maar niet vanwege de symptomen.

We gaan een spannende tijd tegemoet leuk dat het form er is

Hoi nennie, ik ben 4 weken en 1 dag volgens mijn berekening en ik heb getest omdat ik me de dag(en) voor het testen bij vlagen misselijk voelde en ik was echt lichamelijk moe na mijn werk (zere benen en voeten) Dat kwam mij zeer bekend voor van mijn vorige zwangerschap. ( zoontje is 9,5 maand nu)

Hebben jullie geen buikpijnentjes?

Hallo lieve dames,alvast van harte met jullie zwangerschap! Ik ben Mofa,38 jaar en eindelijk zwanger! Nu 4w4d. Na 13 jaar,vele IVF rondes,nu spontaan zwanger! Ik durf nog niet echt blij te zijn…maar ben wel overrompeld!
Pas over 3 weken krijg ik mijn eerste echo…hoop dat het goed zal gaan.
Heel veel succes ook voor jullie en hopen voor een mooie en gezonde zwangerschap?

Gefeliciteerd mofa
Welke kwaaltjes heb jij tot nu toe ik pijnlijke boobs buikkrampjes en steken in rechter eierstok verder nog niet veel en jij

07-08-2018

Hi allemaal!

Op 03-08-18 hield ik een positieve test in mijn handen. Best een schock daar dit niet gepland was. Wel is het hartstikke gewenst! De uitgerekende datum is voor nu: 12-04-19

Ik ben nu dus 4 weken en een paar dagen zwanger, en ik voel het aan alles! Ik ben kapot, gesloopt, niet vooruit te branden, ik ben echt moe! Verder heb ik best wel pijnklachten, is dit normaal? Af en toe steken rond mijn ribben, of in mijn rechter en linker zij. Verder lijkt het net of ik spierpijn heb, net of ik 100 buikspieroefeningen heb gedaan. Ik ben een beetje onzeker over deze pijntjes, ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee.

Groetjes Natasja

Hoi natasha als eerste van harte gefeliciteerd alles is nu super spannend je klachten zijn herkenbaar de ene dag voel ik niks in Me buik de andere Dag menstruatie achtige pijntjes daar wordt je onzeker van ben nog niet echt misselijk verder voel ik me darmen de hele dag op hol slaan en super last van de hitte

Hallo dames. 9 april uitgerekend. Morgen met 5 weken en 1 dag eerste echo ivm afname zwangerschapskwaaltjes en endometriose door keizersnede bij geboorte van mm dochter. Ik hoop dat alles in orde is. Hoe voelen jullie je?

Ik ben blij om te horen dat mijn klachten overeen komen met jullie klachten. Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Nu gaan we allemaal heerlijk wachten op onze eerste echo, wat duurt dat lang he! Ik mag 27 augustus langs komen. Vind het super spannend. Zoals je kan raden is dit namelijk mijn eerst zwangerschap.

Groetjes!

Hoi meiden ik mag 24 aug voor het eerst een echo kon eerder ivm mijn voorgeschiedenis maar wilde dat niet bij 7 weken dan weet ik zeker dat ze wat kunnen zien dit is onze 6e zwangerschap waarvan 3 kindjes

Hallo. Ik wordt op 26 augustus 42 en ik ben onverwacht zwanger… Vandaag 4 weken. Heb al 1 bloedafname gehad en toen was het hgc gehalte laag, dus vrijdag moet ik terug bloed laten prikken om te zien of het gestegen is. Maandag 20 augustus bij de gynaecologe. Eindelijk, ik heb vandaag behoorlijk wat pijn in mijn buik dus vrij ongerust. Heb voor de geboorte van mijn nu bijna 14jarige dochter een miskraam gehad en op 19j had ik een buitenbaarmoederlijke zw dus gerust Ben ik niet. Hopen dat alles oké is. Grtjs