Uitgerekend in april 2019

Ook uitgerekend 13 april ?

Hallo allemaal
Afgelopen maandag gingen wij voor de 12 weken echo , zo enthousiast toen we binnengingen maar zo ongerust toen we buiten kwamen …
Ons kindje had een verdikte nekplooi (2.5mm) . De gyneacoloog zei meteen dat de meeste kindjes die dit hebben gezond geboren worden en dat we de niptest moesten afwachten , die uitslag krijgen we maandag . Maar ik heb zoveel schrik dat het niet goed zal zijn pff … iemand dit ook al eens meegemaakt ?

Xxx

Heej an iedereen een proficiat met jullie zwangerschappen!

Ik ben uitgerekend op 2april :slight_smile:
Ik voelde altijd ma pijn in mijn zij ik kon niet slapen geen eetlust en zon zeer aan mijn boobies en mijn maandstonden bleven maar weg mijn vriend zei zou je tog eens geen testje doen ik manee ik heb dat wel vaker gehad dat die weg bleven dn op 30 juli op mijn verjaardag kwam hij met een test af haha de dag erna gedan en ja was positief ik zag dit dan maar als een verjaardagscadeau en het is het mooiste cadeau dat ik kon wensen :slight_smile:

Nu maak ik mij wel wat zorgen om de lengte zit onder het gemiddelde mijn zoontje is maar 26 cm en zou rond de 30 moete zitten hoe groot is jullie kindje gemeten bij 23 weken en wat was het gewicht dit was bij wel oke zon 550gram alleen de het rechter niertje is 1cm te groot zei de gyne ze houde het graag onder de 5 en is 6cm nou heb ik zelf ook opzwellende nieren dus waarschijnlijk van mij geerft :frowning:

Nog maar heel even en dan is het april… spannend!