twilight saga fans!!!

:o is iedereen hier nog zo jong. Maar over een paar jaar vinden jullie het ook nog leuk toch :angel: .

Sooki, ik vond een jongensnaam ook veel moeilijker dan een meisjesnaam. Heb je al wel een meisjesnaam? Dan wordt het vast weer een meisje :mrgreen: .

Seth vind ik trouwens wel erg leuk ook, maar eigenlijk meer geschreven dan gesproken.

Ik vind ook dat de acteurs gelijk hebben en vind dat ze gewoon moeten blijven. Dit zijn nu gewoon Alice en Emmett daar kan je niet zomaar even iemand voor in de plaats zetten :naughty: .

@mamma van sharondenise wrote:

@nachtvliinder wrote:
:shifty: euuhmm :shifty:

ik kon ze niet :angel:

Maar door jullie enthousiasme heb ik en de films besteld en de boeken… :shifty:

En ik krijg ze allebei morgen :dance:

O SHoot en ik ben geneens begonnen in de reeks van de Aardekinderen :mrgreen:

Whaha, straks vindt je er na deel 1 al niets meer aan :lol:

Vast niet hoor.

Wat ga je het eerst doen, boek of film?

Nou geluk bij een ongeluk heb ik eerst de boeken binnen. ( lang leve ECI ) !!

en de films zijn nog niet binnen…Dus ik lees eerst de boeken…

Maareuuh ik ga want ben druk bezig met euuhh :shifty:

deel 1 :mrgreen:

Ow madre ja hoor ik kon best beginnen met 1 ding tegelijk…

Maar ja waren niet zo duur bij de eci en de films die zijn euuhh via een collega :inlove:

Komt wel goed op de vakantie :dance:

@Nijmanb wrote:

Sooki, ik vond een jongensnaam ook veel moeilijker dan een meisjesnaam. Heb je al wel een meisjesnaam? Dan wordt het vast weer een meisje :mrgreen: .

Seth vind ik trouwens wel erg leuk ook, maar eigenlijk meer geschreven dan gesproken.

.

Seth helemaal leuk :thumbup: maar moet je het voor de grap eens door de mensen om je heen uitgesproken laten worden. Geen gehoor!! Klinkt eerder als ZET dan enzo… jammer.

@Sooki wrote:

@Nijmanb wrote:

.

Seth helemaal leuk :thumbup: maar moet je het voor de grap eens door de mensen om je heen uitgesproken laten worden. Geen gehoor!! Klinkt eerder als ZET dan enzo… jammer.

Ja precies dat bedoelde ik ook :smiley:

Nachtvlinder, heb je nog tijd om hier te lezen :mrgreen:

IK HEB HET NET GELEZEN MAAR KREEG EVEN GEEN KOPIE MAAR EMMET EN ALICE BLIJVEN IN DE FILM MET DEZELFDE CAST :dance: :dance: :dance:

Ashley Greene and Kellan Lutz have closed deals to reup their roles in the next Twilight movie, “Breaking Dawn.�

Greene and Lutz signed contracts last nights, acccording to sources close to the deal.

Movie studio Summit Entertainment, which has made billions off the franchise, had been in negotiations with the two supporting characters since last week, but the two actors reportedly wanted pay increases for the next movie since the studio did not allow them to renegotiate on the second and third films.

Summit caved in after the two actors held out for more cash. “The studio realized how valuable Ashley and Kellan are to the franchise and did what they needed to do to keep them,� said a source close to the situation.

Source: NY POST

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance:

Jeeeeej da’s fijn nieuws :inlove:

En hier officieel van Summit:

THE CULLEN FAMILY CAST RETURNS FOR

SUMMIT ENTERTAINMENT’S

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN

Los Angeles, CA May 19, 2010 – Summit Entertainment has confirmed that Peter Facinelli, Ashley Greene, Kellan Lutz, Jackson Rathbone, Elizabeth Reaser, and Nikki Reed will all return as members of the Cullen Family in THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN. These cast members join Billy Burke as Charlie Swan.

Academy Award® winner Bill Condon will direct THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series, starring Robert Pattinson, Kristen Stewart and Taylor Lautner. The project is currently being written by Melissa Rosenberg with Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt, and Stephenie Meyer producing. THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN is slated to be released November 18, 2011.

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.

The family of vampires, to which the leading male character Edward Cullen belongs, is comprised of Facinelli as Carlisle, Greene as Alice, Lutz as Emmett, Rathbone as Jasper, Reaser as Esme, and Reed as Rosalie.

The third film in the franchise, THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE is due in theaters on June 30, 2010.

waar kan ik die 1ste 2 films bestellen, binnenkort komt 3 uit en meer is er dus nog niet ???

zijn het trouwens wel films waar jullie het over hebben, ik zi namelijl op bol.com ook een serie seizoen 1 2 en 3 ??

en verder zie ik 4 verschillende films :think:

Romata,

Je kan de films gewoon online bestellen (bol.com) of in de winkel kopen.

Deel 3 komt op 30/6 uit en deel 4 pas in november 2011, dus voor nu zijn het idd nog maar 3 delen :mrgreen:

Er zijn maar 2 films en het zijn geen series met seizoenen.

Ik pb wel even linkjes aan je

Oh super Madre :-*

Heb me oom net ff een mail gestuurd of hij ze van internet kan halen :oops:, anders bestel ik ze straks even :dance:

@romata wrote:

Oh super Madre :-*

Heb me oom net ff een mail gestuurd of hij ze van internet kan halen :oops:, anders bestel ik ze straks even :dance:

Ik zou er geen 30 euro voor uitgeven of je nog niet weet of het wat voor je is. :angel:

Het lijkt me wel super, hou wel van dat soort films…

En Madre ben zondag toch jarig, en weet toch niet wat ik moet halen van het geld :angel:

Maar ga eerst kijken of iemand het voor me kan branden :shifty:

Maar worden het nu 1 of 2 films, breaking dawn???

o zucht,. Ik wil hier helemaal niet zijn…

Het boek is leuuk!!!

Ik ben al op de helft!!! :inlove:

ben zo blij dat de films er nog niet zijn hahaha

@Sooki wrote:

Maar worden het nu 1 of 2 films, breaking dawn???

Ik hoop 1 (Heeeele lange) maar ik denk 2…

Yep found it, 2 films… Ben benieuwd wanneer die laatste dan uitkomt!

Ik ben ergens wel blij met de twee films. Het laatste boek heeft zoveel informatie. Het zou jammer zijn als er dingen verloren gaan, omdat het niet allemaal in de film past.