twilight saga fans!!!

ik heb iets gemist denk ik. :think:

Gaat dit over een boek zoals harry potter?

stillewater. Ja het is een soort van harry potter maar ook totaal niet…

Veel leuker :wink: Meer romantisch hahah

Maar wel een beetje fanatsie gewoon.

Maar dat betekent dus dat ik hem uit heb… :frowning:

En ik straks aan deel 2 ga beginnen. Of zal ik hem laten liggen?? :slight_smile: Tot aan mijn vakantie??

Mijn bovenbuuf kwam vanmiddag deel 3 brengen. Die zag mij vandaag in het zonnetje lezen… Dus ik kan wel even vooruit.

Maar ja als ik lees zoals vandaag ben ik zaterdag klaar met de serie… :wink:

Even iets anders doen maar. Ik ben nu zooo nieuwsgierig naar film… :inlove:

Ik ben nu in het boek begonnen en ik kan echt niet stoppen gewoon.

Films heb ik al gezien.(althans die 2 dan)

Ik heb de film zojuist ook gezien… moet zeggen dat ik het boek beter vond. Maar ja dat heb ik meestal als ik het gelezen heb…

Ik drop hem morgen bij de buuf. Volgens mij had zij hem ook niet gezien.

Maareuuh overduidlijk Team Edward :inlove:

Hahaha kan ik mij ook aansluiten hahaha :inlove:

owjaa wie kan mij vertellen pleeeesseeeee pleeess pleeess voor wie zij nou gaat kiezen??

Of moet ik echt tot deel 4 helemaal zelf uitlezen :angel:

Ik wil het weten, maar toch ook niet :doh:

Nachtvlinder ~ Lekker doorlezen!! :mrgreen: :wink:

Ik ga het ook niet zeggen maar de strijd blijft nog tot boek 3 doorgaan hoor…

8)

Ik vind de boeken ook leuker, ook omdat het uitgebreider is allemaal. :smiley:

Ja hier ook, meer fan van de boeken!

Enne, tja… wie zou ze nu toch kiezen zeg… :think: Lees maar flink door Nachtvlinder!

Ik heb bijna deel 1 uit. Ik was vreselijk sceptisch, houd totaal niet van sf en vond het een kinderboek. Maar ik kan niet meer stoppen met lezen :oops: De inhoud slaat totaal nergens op,maar wat is het spannend en wat houdt het boek me in de ban. Ik wil nu snel door naar deel 2 :shifty:

@mamaartje wrote:

Ik heb bijna deel 1 uit. Ik was vreselijk sceptisch, houd totaal niet van sf en vond het een kinderboek. Maar ik kan niet meer stoppen met lezen :oops: De inhoud slaat totaal nergens op,maar wat is het spannend en wat houdt het boek me in de ban. Ik wil nu snel door naar deel 2 :shifty:

Het is ook vreselijk geschreven het boek, maar het verhaal boeit. Iedereen weet hoe het was en voelde en dat gevoel krijg je een beetje terug.

Daarbij is Pattinson gewoon een superlekker ding… :angel: Dus kan je lekker projecteren he…Tenminste, dat doe ik…

Ik heb trouwens voor iemand Nieuwe Maan liggen, nog ingepakt. Ik lees ze zelf elke keer in het engels en deze heb gehad.

Heb ook nog 1 minibutton met OCD erop staan (Obsessive Cullen Disorder) 8)

nieuwe maan, is dat het eerste deel?

Ik denk dat ik deze boeken ook wil lezen.

Madre, als het boek door de brievenbus past, wil ik hem wel overnemen.

Nee, Twilight is de eerste :slight_smile:

Ik ben alweer in Eclipse bezig…meer zeg ik niet :silenced:

Team Edward! :silenced:

OK, ik ben om…ik ga nu eens zoeken naar die boeken!

Ik heb deel 1 aangevraagd bij de bieb, hij is nog uitgeleend…dus ik moet nog geduld hebben (maar heb nog genoeg te lezen klaar liggen)

@~Melanie~ wrote:

Nee, Twilight is de eerste :slight_smile:

Ik ben alweer in Eclipse bezig…meer zeg ik niet :silenced:

Team Edward! :silenced:

Ja jeetje :shifty:

Ik dacht, komt ze nu nooit…

@stillewater wrote:

nieuwe maan, is dat het eerste deel?

Ik denk dat ik deze boeken ook wil lezen.

Madre, als het boek door de brievenbus past, wil ik hem wel overnemen.

Nieuwe Maan is de 2e Stille water. Ik denk dat het wel past hoor, als je nog interesse hebt.

@Madre wrote:

@mamaartje wrote:

Het is ook vreselijk geschreven het boek, maar het verhaal boeit. Iedereen weet hoe het was en voelde en dat gevoel krijg je een beetje terug.

Daarbij is Pattinson gewoon een superlekker ding… :angel: Dus kan je lekker projecteren he…Tenminste, dat doe ik…

Ik heb trouwens voor iemand Nieuwe Maan liggen, nog ingepakt. Ik lees ze zelf elke keer in het engels en deze heb gehad.

Heb ook nog 1 minibutton met OCD erop staan (Obsessive Cullen Disorder) 8)

whahahahaaha wat super OCD :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Heb vannacht eindelijk breaking dawn uitgelezen… was 11uur toen ik begon… half 2 toen ik klaar was… met nog een voeding van m’n kleine meid er tussen in…

Tis toch ook wel een leuk boek… alleen dat gedeelte wat ik eerder zei vind ik nog steeds niet leuk er aan …

owja… de strijd tussen edward en jacob gaat inderdaad nog tot boek 3 door… en eigenlijk ook een heel klein beetje in boek 4 maar dan is het niet echt een strijd meer :silenced:

Nachtvlinder

:stuck_out_tongue: lekker doorlezen :mrgreen: , sorry erg flauw 8)

Maartje, ik zei het toch 8)

Lous, even een beetje offtopic, maar jij hebt een e-reader toch? Welke heb jij en bevalt het?

@Nijmanb wrote:

Nachtvlinder

:stuck_out_tongue: lekker doorlezen :mrgreen: , sorry erg flauw 8)

Maartje, ik zei het toch 8)

Lous, even een beetje offtopic, maar jij hebt een e-reader toch? Welke heb jij en bevalt het?

Ik heb een bebook Neo en die bevalt mij prima…

IK weet dat Fr@nka een Bebook one heeft en daar is ze ook helemaal blij mee.

Thanks :thumbup: , ik was idd al aan het kijken naar BeBook die komen goed uit de tests ook. Ik twijfel alleen of ik niet nog een half jaar moet wachten met de ontwikkelingen nu, maar ja ik wil er zo graag een :mrgreen: . Luxeprobleem 8) :lol: