twilight saga fans!!!

In Lous haar citroenpers-toppic ging het wel een beetje heel erg oftoppic, vandaar dat ik er maar eentje in de huiskamer open.

Was wel al verrast over de reacties, dus er zullen nog wel meer mamma’s fan zijn van deze boeken/films.



@Babygirl25 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Dynasty wrote:
@Madre wrote:
@mamma van sharondenise wrote:
Whaaaaah



even geheel ontoppic, maar ik ging voor je zoeken.

Kom ik dus ook terecht op de site van Oprah Winfrey.

Zie ik dat daar vandaag de uitzending met de volledige cast van Twilight was.



Ik ben dus wel even zoet met filmpjes vanavond :inlove: :dance: .



Ik heb wel persen gevonden, google even op afbeeldingen dan zie je een heleboel soorten.




I know…



team Edward!






Urgh na de boeken gelezen te hebben was mijn mening tot en met boek 3 team jacob maar met de films team Edward!overigens die robbert patterson :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :drool:



kan iemand mij die link sturen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:






Team Edward inderdaad :mrgreen: , en tjonge jonge wat is Robert toch een smakelijk hapje zeg :inlove: :inlove:



Hij mag mij ook wel even in m’n nek bijten, whahaha :wink:







Ik ga dus met mijn zus naar de Twilight marathon op 29/6 :mrgreen: , Team Edward all the way :mrgreen:




OMG :shock: wanneer en waar, ik wil ook.

Edward, Edward, Edward :inlove: :inlove: :inlove: .







Lous, sorry zoveel oftoppic, ik zal anders even een twilight toppic in de huiskamer openen.



Ik moet eerlijk bekennen dat ik enkel nog de eerste 2 films heb gezien, maar ik ga heel snel de boeken lezen.



Verder vindt ik Robert Patterson zo’n ontzettend lekker ding, niet normaal meer, de rol die hij neerzet als Edward is natuurlijk niet te geloven zoooooh ontzettend sexy :inlove: :drool: :angel:



Ik kan niet wachten tot 30 juni dan komt de derde film uit, ik heb al de trailer gezien en dat is echt supergaaf.



Ik kom nu natuurlijk helemaal over als een of andere bakvis, maar dat kan me niet schelen I love Twilight!!

Twilight rules :inlove: :inlove: :inlove:



Je moet zeker de boeken lezen, zijn zo verslavend!!! Heb ze binnen 1 week uitgelezen (zijn er 4 :mrgreen: )

Ik heb alle de boeken 2 keer gelezen en ben helemaal fan.

Ik kan niet wachten tot ik de reeks weer kan lezen. Ik lees ze wel in het engels.



Het interesseert mij niet dat de boeken voor meisjes van 13-18 zijn geschreven. Ik vind het zo leuk, de eerste keer dat ik de film zag zat ik mijn vriendin in het begin nog uit te jouwen. Zij vond dat ik het perse moest zien. Na 10 minuten zat ik er helemaal in. Mijn man vind het een zeikfilm/verhaal. Hij is team Jacob…



Ik loop al een jaar met een rubber armbandje om waar Team Edward op staat.

Op 14 juni ga ik naar NY en dan ga ik speciaal naar Planet Holywood om de kleding van Edward en Bella te bekijken/fotograferen. Ik ga daar ook op zoek naar Twilight make-up/goodies…



Ik heb totaly een crush op Edward, mijn man is op de hoogte…

Rob is 24 geworden (gisteren) dus het is allemaal legaal…

Ben het zo met je eens Madre!! Team Edward all the way :mrgreen:



Lees de boeken zowel in het Engels als Nederlands, heb gisteren Eclipse weer uitgelezen en ben nu weer in Breaking Dawn bezig.

Hebben jullie ook Midnight sun al gelezen (eerste 12 hoofdstukken Twilight vanuit het perspectief van Edward)? Je kan deze op de site van Stephenie Meyers gratis downloaden.

@Babygirl25 wrote:

Ben het zo met je eens Madre!! Team Edward all the way :mrgreen:



Lees de boeken zowel in het Engels als Nederlands, heb gisteren Eclipse weer uitgelezen en ben nu weer in Breaking Dawn bezig.

Hebben jullie ook Midnight sun al gelezen (eerste 12 hoofdstukken Twilight vanuit het perspectief van Edward)? Je kan deze op de site van Stephenie Meyers gratis downloaden.




jaaaaaaaaaah die is ook cool…

Ik hoop wel dat ze het boek gaat uitschrijven. Ze was op haar teentjes getrapt omdat iemand het zonder haar toestemming online had gezet dus wilde ze er niet meer verder… :wall:

I know, baal hier zo van. Boek is echt leuk vanuit edward!!



Hier nog het programma van de marathon:

Programma van de avond:

17:30-18:00 uur Aankomst met welkomstdrankje

18:00-20:00 uur Twilight (vertoning zonder pauze)

20:00-20:30 uur Pauze

20:30-22:40 uur New Moon (vertoning zonder pauze)

22:40-23:00 uur Pauze

23:00-00:45 uur speciale voorpremière van Eclipse! (vertoning zonder pauze)



Wij gaan naar Zoetermeer!!!

Ja, Robert was gister jarig, dat wist ik. Happy Birthday Rob :inlove:



Ran, vindt het ook zulke ontzettende zeikfilms, het liefste had ie Bella halverwege New Moon door elkaar geschud en geschreeuwd maak een keuze stom wijf :roll: :lol: :lol:



Daan, oh ik zou zo graag meegaan, maar de kindjes en vervoer zo laat terug Pffffffffffffffffff, maar zou wel heel graag mee willen.



Al is het alleen maar om jouw en Ilonka te zien :inlove:

@Babygirl25 wrote:

I know, baal hier zo van. Boek is echt leuk vanuit edward!!



Hier nog het programma van de marathon:

Programma van de avond:

17:30-18:00 uur Aankomst met welkomstdrankje

18:00-20:00 uur Twilight (vertoning zonder pauze)

20:00-20:30 uur Pauze

20:30-22:40 uur New Moon (vertoning zonder pauze)

22:40-23:00 uur Pauze

23:00-00:45 uur speciale voorpremière van Eclipse! (vertoning zonder pauze)



Wij gaan naar Zoetermeer!!!




oooh is zoiets ook in Adam? :think:



Mijn vriendin en ik gingen trouwens naar Eclipse op de dag dat hij uitkwam en we waren de oudste in het publiek… 8)

Al die meiden gillen toen Edward in beeld kwam joh. Het was een kippenhok, te grappig…

@mamma van sharondenise wrote:



Ran, vindt het ook zulke ontzettende zeikfilms, het liefste had ie Bella halverwege New Moon door elkaar geschud en geschreeuwd maak een keuze stom wijf :roll: :lol: :lol:




Hahaha, Eclipse wordt nog erger…



Jij moet echt de boeken lezen hahaha…

Mijn nichtje van 15 is ook helemaal fan, zij heeft mij een beetje aangestoken.

@Madre wrote:

@mamma van sharondenise wrote:


Ran, vindt het ook zulke ontzettende zeikfilms, het liefste had ie Bella halverwege New Moon door elkaar geschud en geschreeuwd maak een keuze stom wijf :roll: :lol: :lol:



Hahaha, Eclipse wordt nog erger…



Jij moet echt de boeken lezen hahaha…




Ja. moet eens kijken waar ik ze kan lenen.

Nichtje woont ook in A’dam dus die zie ik niet zo heel vaak.

Lid worden van de bieb, waarschijnlijk wel een lange wachtlijst voor de boeken.

@mamma van sharondenise wrote:

@Madre wrote:
@mamma van sharondenise wrote:


Ran, vindt het ook zulke ontzettende zeikfilms, het liefste had ie Bella halverwege New Moon door elkaar geschud en geschreeuwd maak een keuze stom wijf :roll: :lol: :lol:



Hahaha, Eclipse wordt nog erger…



Jij moet echt de boeken lezen hahaha…




Ja. moet eens kijken waar ik ze kan lenen.

Nichtje woont ook in A’dam dus die zie ik niet zo heel vaak.

Lid worden van de bieb, waarschijnlijk wel een lange wachtlijst voor de boeken.




Je mag ze wel lenen hoor :mrgreen:



Als je oppas voor de kindjes regeld, kan ik je nog wel ophalen en thuis brengen. Kan je gewoon gezellie mee naar de marathon :thumbup:

hier nog een fan!!



heb de boeken gelezen en de films waren zoooo mooi…

wachtend op de volgende film…?juni? toch…

Wist nog geeneens dat het van boeken af kwam!

Maar nu ben ik erg nieuwsgierig naar deeltje 3!!!

Wanneer komt ie in de bios???

30 juni komt Eclipse uit

@Babygirl25 wrote:

30 juni komt Eclipse uit




kan niet wachten denk dat ik in maasmechelen de euroscoop ga kijken…

haha normaal lekker in sittard maar deze mag wat speciaals

ben benieuwd!!!

zit nu de foto’s al te kijken !!

Gaat echt spannend worden!!

Hier ook fan :mrgreen:

Kan niet wachten op de volgende film. Ik kreeg een emailtje van de bios voor die marathon :mrgreen:



Tijdens de 1e film heb ik de hele film na zitten denken waar ik Edward van kende :think: Maar na de film was ik erachter (Ben ook grote Harry Potter fan :wink: )

Jups hier nog een fan… Boeken gaan lezen nadat ik film 1 had gezien.



Ik had boek 1 en 2 gekocht, in 2 dagen uitgelezen, snel naar de boekenwinkel gegaan voor boek 3 en toen die uit was gelijk boek 4 gereserveerd :mrgreen: Die kreeg ik binnen de dag voor de verjaardag van Jayden, maar het gaf niet hoor, na het feest heb ik me op de bank geploft ermee en de dag erop was hij uit :mrgreen:



Ik kan niet wachten tot Eclipse de film uit komt :inlove:



Hier ook team Edward trouwens :mrgreen: :inlove:

Ik vind die Robert trouwens ook alleen maar leuk in twilight… door het hele sfeertje en zo denk ik… Verder vind ik t eigenlijk maar een babyface… (of mag ik dat niet zeggen :shifty: :lol: :mrgreen: ). Ik dacht in Harry Potter nou niet bepaald “zoooooooooooo yummie”. Of zo. :angel: