twilight saga fans!!!

Leuk topic :smiley: .



Hier ook een grote Twilight fan. Maar nog niet zo lang. Het boek lag hier al even van mijn zusje maar ik had er geen zin in :oops: .



Totdat ik dus begon met erin te lezen, ik ben zeeeeer verslaafd nu. Heb deel 4 op mijn pda in het Engels gelezen omdat ik het te lang vond duren totdat deel 4 uitkwam (duurde nog 3 weken :mrgreen: ) in het Nederlands (ik ben echt zo slecht in Engels :oops: ).



Ik heb nu alle boeken 2 keer gelezen en nu zijn ze dus weer terug naar mijn zusje. Ik wil wachten op de box maar weet niet of ik dat volhoud :eh:.



De films vind ik ook heerlijk, al vond ik deel 1 na het boek wel tegenvallen. Deel 2 vind ik een stuk beter. Maar het went hoor dus ik kijk ze regelmatig :lol: .



O leuk zo’n marathon, alleen hier niemand die dan meegaat de 29e. Mijn zusje kan pas de 30e (en dan MOET ze ook :angel: ).



Groetjes Bianca

Bij oprah zag die er toch aardig Jummie uit, vind ik.



Daan je hebt pb :wink:



even wat plaatjes dan dames :mrgreen:



trailer eclipse



Edward (jummie) Cullen :inlove:











Zo nu jullie, kom maar op :dance:

Mama van Sharondise, kan je de uitzending van Oprah terugkijken op de site van Oprah dan? Ik kan het nl. niet vinden :think: .



Groetjes Bianca

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:



ja wen, ga gezellig mee!!! :dance:

Laat maar ik heb het al ergens anders gevonden :smiley:

new moon heb ik stiekum via internet gekeken voor dat ie hier uit was…



hoop dat ik me kan weerhouden met eclips

@crazymom wrote:

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:



ja wen, ga gezellig mee!!! :dance:




Had Daan al gepb’t, kan echt niet helaas.

Het duurt veels te lang, ik kan echt niet zo lang van huis af zijn.

Zowel Desmée als Yari slapen niet goed, dat weet je toch hè?



Maar er komen nog 2 films hierna, dus misschien een herkansing.



Oh ik baal zooh, ik zou zo graag met jullie meewillen :cry:

Was ik nu gewoon maar een echte puber, had je dit soort problemen niet :wall:



Maar ik mag wel haar boeken lenen misschien, dus ik ben soieso al een beetje blij gemaakt hoor.

Ik wil natuurlijk wel een uitgebreid verslag horen/lezen van jullie de 30ste.

@Nijmanb wrote:

Laat maar ik heb het al ergens anders gevonden :smiley:




Waar, kan je een linkje neerzetten?



Ik heb enkel kleine stukjes gezien, de gehele aflevering kon ik niet vinden.

Ik zal je even pb-en :smiley:

@Nijmanb wrote:

Ik zal je even pb-en :smiley:




Thanks, ik ga morgen kijken.

Nu eerst Dexter op ned 3 :wink:

Hier nog een fan :smiley:



Ik heb de boeken ook al 2 keer gelezen. 3 jaar geleden raadde een kennis van mij al aan om die boeken te gaan lezen. Uiteindelijk toch maar gedaan en toen kon ik ze niet meer weg leggen. Binnen een week alle 4 de boeken uitgelezen.



Vanmorgen zijn de kaarten hier in de verkoop gegaan voor Eclipse. Ik ga met een paar vriendinnen naar de Twilight trilogy, om 19.00 uur wordt Twilight gespeeld, om 21.20 uur New Moon en vervolgens om 00.05 uur Eclipse! Heb er zo een zin in!!



Ik ben trouwens lid van een boeken club en daarvan kreeg ik gisteren een mailtje dat Stephenie Meyer een nieuw boek uitbrengt: The short second life of Bree Tanner. Het boek zou hier over 21 dagen uitkomen.


Fans of The Twilight Saga will be enthralled by this riveting story of Bree Tanner, a character first introduced in Eclipse, and the newborn vampire world she inhabits. In another irresistible combination of danger, mystery, and romance, Stephenie Meyer tells the devastating story of Bree and the newborn army as they prepare to close in on Bella Swan and the Cullens, following their encounter to its unforgettable conclusion


Hebben jullie trouwens ook het gerucht gehoord dat Breaking Dawn misschien wel eens in 2 films uitgebracht zou kunnen worden?

Ik ben op de hoogte van alle roddels en dingen.



Ik volg veel op twitter en facebook dus ik hoor veel dingen gelijk.



Ook dat de personages van Alice en Emmett misschien wel door 2 anderen gespeeld worden in BD omdat ze meer geld eisen (terecht!!). Ik hoop toch dat ze eruit komen want Alice is een van mijn favoriete personen in zowel de boeken als de films.



Ben in principe niet zo heel erg geintereseerd in the short 2nd life of Bree Tanner maar ik zal hem vast lezen ooit…



In HP vond ik hem ook niet zo heel erg aantrekkelijk maar daar was en oogt hij natuurlijk veel jonger. Ik heb mijn grenzen he… 8)



Hier in Amsterdam vind ik geen marathon, wat vervelend. Gezien de tijd wil ik graag in de pathe arena. Misschien dat de dames voor mij kunnen zoeken? Ik ben daar zo slecht in…



Mag ik ook een pb van de Oprahshow, ik wilde hem laatst kijken maar ik kon ook niet goed op de site vinden waar ik nu moest zijn.



Heerlijk meerdere dames gek van twilight…

Willen jullie een eng plaatje zien:

Beetje sick is dit wel, kijk eens hoe ze uit hun ogen kijken…brrrrr.

Ik mag hopen dat ze allemaal team Edward zijn en niet team Jacob gezien de leeftijd. (personage Jacob is net 18 geworden, foto is al wat ouder)…



Hahahaha Madre ~ Die een met haar hand over haar mond doet me denken aan een tiener tijdens een boyband concert :mrgreen:

Hahahahahahaha die foto :lol:



Ik vind Alice ook leuk idd, in de film wordt ze ook heel goed gespeeld vind ik. Zou het idd jammer vinden als dat opeens een andere actrice werd, is dan toch niet hetzelfde he :frowning:



Lous:



http://www.bioswolff.nl/twilightmarathon/



Enschede doet mee :dance: Anders kom je hier kijken, ga je met mij mee :mrgreen:



Edit: zie net dat het op dinsdag is… dat is wel balen… dan is er geen nachtbus meer naar huis en gaat er niemand mee omdat iedereen de dag er op moet werken :frowning: Balen…

Nahja…Wat stom dat Adam niet meedoet… :snooty:

madre:



http://www.pathe.nl/film/7060/twilight-marathon/bioscoopagenda/



pathe arena doet ook mee

Ja balen dat het op een dinsdag is, zit vanaf vannacht al van alles te bedenken om toch te kunnen gaan.

Ervan uitgaande dat het in het weekend is, is het doordeweeks.

Nu gaat het helemaal over, helaas :frowning:



L.ous, Die Foto, whahaha very scary ja :lol: :lol: .



Bree Tanner waar jullie het over hebben, wordt die gespeeld door Dakota Fanning?

Ik ben erg benieuwd, als kindsterretje vond ik haar altijd zooooh :sick:

Ach misschien is ze wel goed opgedroogt :wink:

@Babygirl25 wrote:

madre:



http://www.pathe.nl/film/7060/twilight-marathon/bioscoopagenda/



pathe arena doet ook mee




Oooh dankkkkkkkkk…



Zie je, ik kan niet zo goed zoeken, zat gisteren al op de Pathe-site…



Dank…

Ik ga dus met vriendin…



Bree tanner is iemand die jij nog niet ‘kent’ mamavans… :slight_smile:

Ik kan wel gaan… maar dan moet ik in mijn eentje… en met de taxi terug. Dus toch maar niet :lol: Hou wel een ladies night hier in huis met film 1 en 2 en dan naar 3 als hij uit is.

@mamma van sharondenise wrote:

Ja balen dat het op een dinsdag is, zit vanaf vannacht al van alles te bedenken om toch te kunnen gaan.

Ervan uitgaande dat het in het weekend is, is het doordeweeks.

Nu gaat het helemaal over, helaas :frowning:



L.ous, Die Foto, whahaha very scary ja :lol: :lol: .



Bree Tanner waar jullie het over hebben, wordt die gespeeld door Dakota Fanning?

Ik ben erg benieuwd, als kindsterretje vond ik haar altijd zooooh :sick:

Ach misschien is ze wel goed opgedroogt :wink:




Dakota Fanning speelt Jane en die is ook al te zien in New Moon :wink: