twilight saga fans!!!

@Nijmanb wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Ja balen dat het op een dinsdag is, zit vanaf vannacht al van alles te bedenken om toch te kunnen gaan.

Ervan uitgaande dat het in het weekend is, is het doordeweeks.

Nu gaat het helemaal over, helaas :frowning:



L.ous, Die Foto, whahaha very scary ja :lol: :lol: .



Bree Tanner waar jullie het over hebben, wordt die gespeeld door Dakota Fanning?

Ik ben erg benieuwd, als kindsterretje vond ik haar altijd zooooh :sick:

Ach misschien is ze wel goed opgedroogt :wink:




Dakota Fanning speelt Jane en die is ook al te zien in New Moon :wink:







Oja is zij dat :shock: .

Helemaal overheen gekeken.

Kan ook niet anders met zoveel lekkers in beeld. :drool: :lol: :lol:

Nou ik vond het lekkers in New Moon tegenvallen hoor…

Hij zag er zo ongezond uit… :lol:



Ik ga hem morgen nog maar eens een keer kijken.

hier nog een fan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

nog even en Eclips komt in de bios :dance: :dance:

Heb vorige maand Morgenrood gelezen, heerlijk boek weer, ik baalde wel vreselijk dat dit t einde is :cry:



True Blood is ook een aanrader!!!

Hier ook een fan hoor!!!

Begon met de films maar ondertussen 3 boeken gekocht en razendsnel uitgelezen… Heerlijk, gewoon lekker leesvoer zonder al te veel na te hoeven denken. En tja, de boekenkast was toch al vol dus deze konden er wel bij :lol:

Op hyves heb je:

http://x-twilight.hyves.nl/ de stephenie meyer hyves

http://twilightbystepheniemeyer.hyves.nl/

http://x-twilight-x.hyves.nl/



Veel weetjes maar ook veel onzin :slight_smile:

Ooooooooooooooooh wat zijn jullie grappig hahahaha. Tieners… :mrgreen: :stuck_out_tongue:



Hier nog één hoor :angel: Helemaaaaal fan! :inlove:.

Overigens vanmiddag de oprah show gekeken maar alleen het laatste deeltje kreeg ik op utubedinges niet geopend helaas. Maar was zeker bekijken waard hoor! Alleen,… dat haar van Edward, in Eclipse… ingestort!!! :snooty:. (en dan die pruik van Bella… :naughty: )

Aaaah, daaaaaaaaarrrrrrrrrrrr is Sooki… :inlove:

@Madre wrote:

Aaaah, daaaaaaaaarrrrrrrrrrrr is Sooki… :inlove:




:lol: Let the games begin haha… :inlove:

@Sooki wrote:

Overigens vanmiddag de oprah show gekeken maar alleen het laatste deeltje kreeg ik op utubedinges niet geopend helaas. Maar was zeker bekijken waard hoor! Alleen,… dat haar van Edward, in Eclipse… ingestort!!! :snooty:. (en dan die pruik van Bella… :naughty: )




ben hem even kwijt…pruik bella?

Ja in Eclipse hebben ze bij Kristen gekozen voor een pruik ipv een kleurspoeling en extensions. Hiervoor heeft ze een film gedaan waarbij haar haar werd gechopt. (The Runaways) Maar die pruik ziet er gewoon niet uit! Ik hoop dat ze dat nog wat retoucheren voordat de film officieel uitkomt :pray:.



Bij Oprah overigens ook een stukje over 5 ‘twi-moms’ waarbij ik me toch wel plaatsvervangend begon te schamen hoor…

@Sooki wrote:

Ja in Eclipse hebben ze bij Kristen gekozen voor een pruik ipv een kleurspoeling en extensions. Hiervoor heeft ze een film gedaan waarbij haar haar werd gechopt. (The Runaways) Maar die pruik ziet er gewoon niet uit! Ik hoop dat ze dat nog wat retoucheren voordat de film officieel uitkomt :pray:.



Bij Oprah overigens ook een stukje over 5 ‘twi-moms’ waarbij ik me toch wel plaatsvervangend begon te schamen hoor…




Ik weet het weer ja…



ja die moeders, ik zie mijzelf echt niet zo doen hoor…wat moeten die spelers wel niet van je denken…

Mag ik ook de link van Oprah ?? :pray:

http://www.twifans.com/profiles/blogs/watch-the-full-eclipse-oprah



deze kon ik even snel vinden.

@lenie wrote:

http://www.twifans.com/profiles/blogs/watch-the-full-eclipse-oprah



deze kon ik even snel vinden.




THANK YOU!!!



en meld!!! :stuck_out_tongue:



twilight… geweldig…



Ben met het boek breaking dawn bezig maar vind ik iets minder kom er niet echt door heen op het laatst

ben wel benieuwd hoe ze het in de film gaan doen met Renesmee





wie had het nou over twilight goodies :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



oeww film in juni… i did not know that… eff kijken of er in rotterdam iets leuks speelt :P… ach en anders een paar uur van te voren thuis de films kijken (met gratis drankje en popcorn :mrgreen: )

Oooh echt?



Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…



Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)



In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…

@Madre wrote:

Oooh echt?



Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…



Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)



In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…






let op boek spoiler!!!

ja ik vond het hele idee van half mens half vampier baby in je buik een beetje walgelijk… en ook hoe en wat… dus dat duurde een beetje lang om door te komen nu is het dat ik niet meer aan de kant van de bed ligt dat het nachtlampje heeft dus dat is wat rottiger… ben nu bij het stukje dat bella training krijgt :wink:



trouwens!!! jaloers!!! goodies :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Misschien eind van dit jaar in schotland… zullen ze vast wel meer hebben dan in NL… eff m’n schoonzusje vragen om te spotten :wink:

@Madre wrote:

Oooh echt?



Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…



Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)



In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…




Leuk allemaal, ik wil ook :lol: :lol:

Heb dit sinds mijn 1ode neit meer gehad na nkotb, Lous jij was toch ook fan van hun? :mrgreen: :mrgreen:



Kan je goodies ooke ergens in nederland in de winkel krijgen?

Ben niet zo van het internetshoppen, maar ik wil ook een armbandje, en voor mijn nichtje wat leuks kopen.

Sharon krijgt altijd al haar kleren, dus ze heeft wel iets verdient.

En wie wil er nu geen Edward boven het bed :wink: :inlove: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@Madre wrote:
Oooh echt?



Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…



Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)



In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…




Leuk allemaal, ik wil ook :lol: :lol:

Heb dit sinds mijn 1ode neit meer gehad na nkotb, Lous jij was toch ook fan van hun? :mrgreen: :mrgreen:



Kan je goodies ooke ergens in nederland in de winkel krijgen?

Ben niet zo van het internetshoppen, maar ik wil ook een armbandje, en voor mijn nichtje wat leuks kopen.

Sharon krijgt altijd al haar kleren, dus ze heeft wel iets verdient.

En wie wil er nu geen Edward boven het bed :wink: :inlove: :lol:




Niet van de internetshoppen?

Meid je mist heel wat hoor. Niet alleen om twilight maar er is gewoon zoveel meer te koop op inet.



Armband(jes) :oops: heb ik van ebay.

@mamma van sharondenise wrote:

@Madre wrote:
Oooh echt?



Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…



Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)



In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…




Leuk allemaal, ik wil ook :lol: :lol:

Heb dit sinds mijn 1ode neit meer gehad na nkotb, Lous jij was toch ook fan van hun? :mrgreen: :mrgreen:



Kan je goodies ooke ergens in nederland in de winkel krijgen?

Ben niet zo van het internetshoppen, maar ik wil ook een armbandje, en voor mijn nichtje wat leuks kopen.

Sharon krijgt altijd al haar kleren, dus ze heeft wel iets verdient.

En wie wil er nu geen Edward boven het bed :wink: :inlove: :lol:




hub :angel: … maar ja… m’n mooie mannen kalender (kreeg je in de cosmo :roll: ) is alweer verouderd dus zou ook wel iets nieuws moeten edward!!! :inlove:

Ik heb net gereserveerd voor de Twilight maarathon :dance: