Begon met de films maar ondertussen 3 boeken gekocht en razendsnel uitgelezen… Heerlijk, gewoon lekker leesvoer zonder al te veel na te hoeven denken. En tja, de boekenkast was toch al vol dus deze konden er wel bij :lol:
Overigens vanmiddag de oprah show gekeken maar alleen het laatste deeltje kreeg ik op utubedinges niet geopend helaas. Maar was zeker bekijken waard hoor! Alleen,… dat haar van Edward, in Eclipse… ingestort!!! :snooty:. (en dan die pruik van Bella… :naughty: )
Overigens vanmiddag de oprah show gekeken maar alleen het laatste deeltje kreeg ik op utubedinges niet geopend helaas. Maar was zeker bekijken waard hoor! Alleen,… dat haar van Edward, in Eclipse… ingestort!!! :snooty:. (en dan die pruik van Bella… :naughty: )
Ja in Eclipse hebben ze bij Kristen gekozen voor een pruik ipv een kleurspoeling en extensions. Hiervoor heeft ze een film gedaan waarbij haar haar werd gechopt. (The Runaways) Maar die pruik ziet er gewoon niet uit! Ik hoop dat ze dat nog wat retoucheren voordat de film officieel uitkomt .
Bij Oprah overigens ook een stukje over 5 ‘twi-moms’ waarbij ik me toch wel plaatsvervangend begon te schamen hoor…
Ja in Eclipse hebben ze bij Kristen gekozen voor een pruik ipv een kleurspoeling en extensions. Hiervoor heeft ze een film gedaan waarbij haar haar werd gechopt. (The Runaways) Maar die pruik ziet er gewoon niet uit! Ik hoop dat ze dat nog wat retoucheren voordat de film officieel uitkomt .
Bij Oprah overigens ook een stukje over 5 ‘twi-moms’ waarbij ik me toch wel plaatsvervangend begon te schamen hoor…
Ik weet het weer ja…
ja die moeders, ik zie mijzelf echt niet zo doen hoor…wat moeten die spelers wel niet van je denken…
Ben met het boek breaking dawn bezig maar vind ik iets minder kom er niet echt door heen op het laatst
ben wel benieuwd hoe ze het in de film gaan doen met Renesmee
wie had het nou over twilight goodies :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
oeww film in juni… i did not know that… eff kijken of er in rotterdam iets leuks speelt :P… ach en anders een paar uur van te voren thuis de films kijken (met gratis drankje en popcorn :mrgreen: )
Ik vind Twilight en Breaking Dawn echt veruit de beste boeken…
Ik heb goodies. Ik heb een armbandje met team Edward erop, een hoodie met Forks erop en een Cullen mok… 8)
In Amerika ga ik Meeeeeeeeeeerrrrrrrrrr kopen…
let op boek spoiler!!!
ja ik vond het hele idee van half mens half vampier baby in je buik een beetje walgelijk… en ook hoe en wat… dus dat duurde een beetje lang om door te komen nu is het dat ik niet meer aan de kant van de bed ligt dat het nachtlampje heeft dus dat is wat rottiger… ben nu bij het stukje dat bella training krijgt