twilight saga fans!!!

Ow…ik dacht al even dat ik de enige “gek” was hier… Hier dus ook een enorme twilight freak. Ben weg van Robert :inlove: :inlove: :inlove: Vriendlief pest me er stevig mee :mrgreen:

Boeken ook al 2 keer van voor tot achter gelezen (wel in het engels). Twilight al 2 keer gezien, New Moon ook. Op naar het volgende deel! (van te voren natuurlijk nog wel even opnieuw de boeken lezen en de andere twee films kijken :wink: )

Ik ben in juni jarig en ga breaking dawn vragen.

Moet dus nog even wachten…

@lenie wrote:

Ik ben in juni jarig en ga breaking dawn vragen.

Moet dus nog even wachten…




Knap van je, ik kon echt niet wachten :mrgreen:

ik ook niet maar dwing mijzelf :wall: :wall: :wall:

Ik las zelfs dat er gisteren een twilight conventie was. Is iemand hier geweest???

Ik hoop dat je begin juni jarig bent dan :lol: .



Ja van die twilight conventie heb ik gehoord maar niet geweest.

ik zag dit nieuws :



Twilight inspireert babynamen in Amerika

17-05-2010

Is er een Twilight-generatie? The Telegraph vermeld dat ‘Cullen’ een snelreizende naam is voor jongens in Amerika, volgens de Social Security data, en het komt waarschijnlijk door de bloeddrinkende Edward Cullen uit de goedverkopende vampier romanceboeken Twilight.

Grappig, ik ben er alleen niet uit of ik het een mooie voornaam vind :think:



Ja, wel als achternaam 8) :mrgreen: :lol:

Nee ik ben er ook niet echt weg van als voornaam… :think:

ik ben wel weg van edward als voornaam :inlove: klinkt alleen wel een beetje oudbollig maar vind hem toch geweldig. :inlove:

Nee, een volgend kindje zou hier ook niet zo gaan heten.

Ben ook niet naar die bijeenkomst geweest. Ik las het op hyves.

@Dynasty wrote:

trouwens!!! jaloers!!! goodies :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:





Ik heb een Team Edward waterbottle :D En die had mijn man nog wel voor me aangeschaft, de schat. (en zoiets doet ie nooit meer want ik zei pesterig dat ik Team Jacob was, wat onzin is, ik vind ze allebei hot maar je had zijn gezicht moeten zien. Priceless!)

Schiet dus niet op hè, als ik geen mailtje krijg dat er gereageert wordt in het LEUKSTE topic van kok :mrgreen: .

Jongensnamen, nouja, Ik krijg Jacob niet voor elkaar hier (maar ik zou het dan op zijn Amerikaans zeggen en dat snapt heel NL niet als ze het lezen natuurlijk, ik vind de hollandse Jacob geen gehoor!) en Emmett vind ik superlief klinken maar ja nee gaat het ook niet worden en de overige namen vind ik niets dus geen Twilight inspired name here!

Nou ik vind Jake ook leuk bij D en Q :**: hoor :inlove:.



Ik ben nu al benieuwd naar jullie naam, die is vast weer net zo mooi en bijzonder :inlove:



:-*

ik vind de hollandse Jacob geen gehoor! en Emmett vind ik superlief klinken


Dat van de hollandse Jacob, heb ik precies hetzelfde gevoel over :lol:

En over Emmet gesproken, dat vind ik nou echt een van de mooiere mannen in de Twilight saga :inlove:

:shifty: euuhmm :shifty:



ik kon ze niet :angel:

Maar door jullie enthousiasme heb ik en de films besteld en de boeken… :shifty:

En ik krijg ze allebei morgen :dance:



O SHoot en ik ben geneens begonnen in de reeks van de Aardekinderen :mrgreen:

Leuk he dames… Had net weer alle 4 de boeken uit en heb mijzelf moeten dwingen om eerst ff wat andere boeken te gaan lezen voor ik er weer aan begin… :smiley:

O dat heb ik dus ook Lous, je blijft ze lezen hè, heerlijk :smiley:



Nachtvlinder, weet je het zeker 8) :lol:

Hahaha Nachtvlinder. Had je niet gewoon met ene boek kunnen beginnen?

@nachtvliinder wrote:

:shifty: euuhmm :shifty:



ik kon ze niet :angel:

Maar door jullie enthousiasme heb ik en de films besteld en de boeken… :shifty:

En ik krijg ze allebei morgen :dance:



O SHoot en ik ben geneens begonnen in de reeks van de Aardekinderen :mrgreen:




Whaha, straks vindt je er na deel 1 al niets meer aan :lol:

Vast niet hoor.



Wat ga je het eerst doen, boek of film?

Ik heb het eerst de film gezien. Wilde ik eigenlijk niet eens heen, maar het leek vriendlief wel een goeie film (ben hem nog dankbaar! 8) ). Wist toen niet eens dat het op een boek gebaseerd was. Maar goed, niet lang daarna toch de hele serie boeken besteld en ik ben vandaag weer opnieuw begonnen met lezen.

Bianca :-* Wel weer moeilijk hoor een naam vinden, vooral voor een jongetje!!



Hahhaahah Nachtvlinder vliegt er goed in zo te lezen :inlove: