OK, dit klinkt wel interessant :mrgreen:
Ik ga me er ook eens in verdiepen, heb er namelijk nog nooit van gehoord
Het is voor tienermeisjes he…
Maar zoals Mayo vanmiddag zelf al ergens anders aangaf…We zijn toch nog maar net geen tieners meer??? :mrgreen:
@charity wrote:
@Madre wrote:Het is voor tienermeisjes he…
Maar dat zijn we toch ook … :mrgreen:
:dance:
Ik was al vroeg volwassen, heb dus wat in te halen
Juist Debke, we zijn zo jong als we ons voelen hè
Pcies!
Enne…als je engels een beetje redelijk is…mocht je de boeken willen lezen, ik heb ze staan! :-*
Ik word in november gewoon 33…
Maar nu kan het nog worden omgedraaid…
@Madre wrote:
Ik word in november gewoon 33…
Oh echt waar??
Ik dacht dat jij ietsiepietsie jonger was eigenlijk, waar haal ik dat dan vandaan vraag ik mij af :think:
@mamma van sharondenise wrote:
@Madre wrote:Ik word in november gewoon 33…
Oh echt waar??
Ik dacht dat jij ietsiepietsie jonger was eigenlijk, waar haal ik dat dan vandaan vraag ik mij af :think:
Hoe jong?? :mrgreen:
@Madre wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@Madre wrote:Ik word in november gewoon 33…
Oh echt waar??
Hoe jong?? :mrgreen:
Ongeveer rond mijn leeftijd dus 29/30, scheelt bijna niets natuurlijk.
2 jaartjes maar.
Hahaha, ik moest laatst wel lachen met een vriendin. Die is 27, lekker jonkie nog… 8) En ik wist gewoon echt niet hoe oud ik was. Vond het zo shocking dat ik 33 zou worden dat ik gewoon niet geloofde dat ik 32 ben. 8)
@charity wrote:
@Madre wrote:Het is voor tienermeisjes he…
Maar dat zijn we toch ook … :mrgreen:
zo blijf je jong :lol:
Breaking Dawn in twee delen zonder Kellan Lutz en Ashley Greene?
18-05-2010
Summit Entertainment wil het laatste deel uit de Twilight-saga in twee delen laten verschijnen: auteur Stephenie Meyer heeft het al goedgekeurd, Bill Condon vind het goed om twee films te regisseren, Robert Pattinson is er klaar voor, net als Kristen Steward en Taylor Lautner.
Het enige wat nu oponthoud veroorzaakt zijn de zogenoemde tweederangs en minderbetaalde sterren van de serie, waarbij het voornamelijk om Kellan Lutz en Ashley Greene gaat. Zij gaan niet akkoord met de voorwaarden van Summit en eisen meer geld voor hun werk.
Een bron zei dat het bod dat gegeven was voor de vijfde film ‘aanstootgevend’ was in vergelijking met hoeveel de franchise heeft verdiend. Een andere bron zegt in de tussentijd dat Summit wellicht een van de sterren loslaat, om ‘een punt te maken’.
Nu zijn fans al gedwongen om midden in het verhaal een personageverandering te accepteren, Bryce Dallas Howard vervangt Rachelle Lefevre als de moordlustige Victoria in de aankomende Eclipse.
Maar misschien komen de fans in opstand als de Cullen clan wordt vervangen met nieuwkomers!
van de fansite
http://www.stepheniemeyer.nl/nieuws.php
@lenie wrote:
Breaking Dawn in twee delen zonder Kellan Lutz en Ashley Greene?
18-05-2010
Summit Entertainment wil het laatste deel uit de Twilight-saga in twee delen laten verschijnen: auteur Stephenie Meyer heeft het al goedgekeurd, Bill Condon vind het goed om twee films te regisseren, Robert Pattinson is er klaar voor, net als Kristen Steward en Taylor Lautner.
Het enige wat nu oponthoud veroorzaakt zijn de zogenoemde tweederangs en minderbetaalde sterren van de serie, waarbij het voornamelijk om Kellan Lutz en Ashley Greene gaat. Zij gaan niet akkoord met de voorwaarden van Summit en eisen meer geld voor hun werk.
Een bron zei dat het bod dat gegeven was voor de vijfde film ‘aanstootgevend’ was in vergelijking met hoeveel de franchise heeft verdiend. Een andere bron zegt in de tussentijd dat Summit wellicht een van de sterren loslaat, om ‘een punt te maken’.
Nu zijn fans al gedwongen om midden in het verhaal een personageverandering te accepteren, Bryce Dallas Howard vervangt Rachelle Lefevre als de moordlustige Victoria in de aankomende Eclipse.
Maar misschien komen de fans in opstand als de Cullen clan wordt vervangen met nieuwkomers!
van de fansite
http://www.stepheniemeyer.nl/nieuws.php
Tja, ben met met Green en Lutz eens.
Ze krijgen 1 miljoen en eisen nu 4.
Pattinson, Steward en Lautner krijgen 7,5.
Als de film niet zo’n big deal zou zijn voor velen en er niet zoooo veel geld omheen zou worden verdiend zou ik zeggen dat ze niet zo moeten zeuren met hun miljoen, maar in deze situatie vind ik het terecht.
Ben het met je eens madre… 1 miljoen vs 7.5 miljoen… ik zou ook in opstand komen idd…
Ben het er ook mee eens zeker als je je ook bedenkt hoeveel Summit al niet heeft opgehaald aan miljarden met de films. Als ze Emmett vervangen, kan ik nog mee leven, maar blijf van Alice af :mrgreen: Die films zijn gewoon niet meer die films zonder Alice vind ik…
Ze mogen helemaal niemand vervangen. Vind het al erg dat ze Victoria hebben vervangen om wat voor vage reden dan ook.
Die Brice nog wat heeft gewoon niet dezelfde evil-vic-uitstraling…
Nee snap ook niet waarom ze voor Bryce kozen. Lijkt er in de verste verte niet op. Ik vind dat je in zo’n reeks inderdaad gewoon van iedereen af moet blijven…