jaja we kunnen weer ff zwijmelen lol.
Maarre Jacob met lange haren…euhm neen dat is t voor mij niet…
doe mij maar de nieuwe jacob met korte haren
hij was leuheukk :mrgreen:
ik vond de sneak preview wel heel vet :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@Dynasty wrote:
ik vond de sneak preview wel heel vet :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
me 2… Alleen de nederlandse voice vond ik echt 10 x niks,… Maar men ik wou dat het vrijdag was :inlove:
Gister voor het eerst de film gekeken, gelijk alle boeken op mijn e book gezet en tot 2 uur gelezen…dus even wachten en dan ook naar de bios.
beetje laat maar wel fan geworden :oops: :mrgreen:
@ClaudiaJurgen wrote:
beetje laat maar wel fan geworden :oops: :mrgreen:
Haha beter laat dan nooit

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou voor team Edward ben of voor team Jacob. Vind ze alle2 wel wat hebben :lol:
Maar nog 1 dagje en dan gaan we naar de bios!!!
hahaha moeilijk kiezen he :mrgreen:
edward was verreweg de leukste in de 1ste 2 delen…maar zijn haren zitten wat anders nu en Jacob is niet meer zo’n jochie en ziet nu wel erg jammie uit…maar denk toch dat ik een zwak voor Edward blijf houden…
Nu Jacob een kerel is geworden…zeg ik JACOB :drool:
mag ik ze alle 2
En wat vonden we van de film?
Ik kon er in het begin niet echt goed inkomen maar weet niet of dat nou kwam omdat ik me niet zo lekker voelde :think: Maar langzamerhand zat ik toch weer te genieten :mrgreen:
Ik vond het pas egen het einde een beetje op gang komen… Maar hij was echt wel supergenieten!
Nu weer een jaar wachten
En ik blijf erbij… Edward!!! :inlove:
Altijd al een laatbloeier geweest…
maar ben dan eindelijk helemaal Twilight fan geworden! :inlove:
Ik ben nu deel 2 aan het lezen. 8)
En ja, Edward! :inlove:
En nu ik pagina 1 lees denk ik ineens: oh ja, ik kan ze natuurlijk ook nog in het Engels lezen! :thumbup: Super!
En ik wil ook een armbandje met 'team Edward" .
Trouwens is mijn vriendinnetje helemaaaaal gek van Robert/Edward, ik wel iets minder, maar hij is wel echt erg leuk begin door haar hem steeds leuker te vinden. Samen kunnen we erg goed tienermeisjes naspelen (en nu merk ik dat ik dat met 16 dus gewoon niet gehad heb haha).
En ik was maandag he-le-maal van de kaart na het lezen in deel 1… Vriendin lachte me vierkant uit, sta ik in de winkel en ik deed echt ALLES fout enzo. :doh:
En ik droomde vannacht dat er een vampier in mijn kamer stond en dat ik zoon ging laten zien hoe mooi zoon glinsterde in de zon…
Haahaha! Sorry omgeving!
Lekker is dat het om je ff weer een tiener te voelen hahahahaha dat had ik ook hoor :mrgreen:
Ik heb van de week de film Abduction met Taylor Lautner gezien.
Ik moet zeggen hij deed het best aardig hoor.
Dus ik kan hem aanraden.
Hey allemaal,
Nou ik ben zowieso een hele erge vampier freak True Blood, Interview with the vampire, Queen of the damned, Blood and Chocolate… noem t maar op! :mrgreen: Seen m all… read m all! hahaha! Darren Shan boeken! :inlove: Ben vooral een grote fan van Ellen Rice :inlove:
Ook alle Twilight boeken gelezen en geluisterd, erg handig als je ff geen zin hebt om te lezen! :lol: Het enige waar ik me dan weer aan stoor…
Hahaha… :thumbdown: Daarom komt Edward wel een beetje gay over heel eerlijk te zijn! En Jacob… die acteur maakt een hoop goed, maar ben meer van jongens met lang haar :lol:
Geef mij maar deze acteur!!!
Hubba Hubba!!! Die is van True Blood, Eric Northman! Woot! ^^
Zelf schrijf ik ook vampier verhalen, mijn karakters zijn altijd hot Als er ooit een film komt, kan ik geen boze fans krijgen die knappere acteurs willen. Hahaha!
Groetjes
Summerchild
Eric is jammie My favorite vampire