twilight saga fans!!!

Owke je hebt het over Edward en gay in een zin…

Dat is al een big mistake…

Maar die middelste foto…WTF?

Die is heeeeul erg gay, wie is dat?

Ik heb BD in perfecte versie gisteren toevallig nog een keer gekeken, maar jeetje, het is wel een beetje een heel erg saaie film hoor… 8)

Ben benieuwd naar deel 2 want daar gebeurt tenminste heeel erg veel.

Ik heb hem gisteren ook nog een x gekeken ook een goede versie :mrgreen: moet zeggen dat ik hem nu leuker vond dan toen ik hem in de bios keek.Maar hij is vergeleken met de andere film idd wel saai. Helaas moeten we nog heel lang wachten tot deel 2 :?

@Madre :lol: Die middelste foto is inderdaad een beetje apart :lol: Dat is Lestat uit Queen of the Damned. Hij is daarin een rockster en voor de rest van de film bewijst hij dat hij echt geen gay is :stuck_out_tongue: Anne Rice :inlove: (even een correctie uit mijn vorige post, waar ik zei dat ze Ellen heette shame on me)

Echter om even op Edward terug te komen, ik zei dat hij door dat sparkelen gay overkomt. Niet gezegd dat hij gay is :wink: Moet je eerlijk zeggen dat ik niet warm of koud wordt door die acteur die Edward speelt :roll: En zowieso vind ik alle vampiers die sparkelen gewoon gay eruit zien :lol:

Als een echte expert :stuck_out_tongue: is het nog altijd "Fairies and Pixies sparkle and VAMPIRE’S DON’T SPARKLE!!! :stuck_out_tongue:

Ff serieus he… wat zou jij doen (veronderstel dat het echt is) als zo’n persoon als Edward op je af komt en zegt “I’m dangerous” en dan begint te sparkelen… Ik zou niet meer bijkomen van het lachen om eerlijk te zijn :lol: De enige manier dat hij dan gevaarlijk is, is dat ik mijzelf dood lach :wink:

Daarom : TEAM JACOB!!! :lol:

Whahaha!!! :lol:

Ofc de boeken zijn beter dan de film in mijn beleving, maar dat komt doordat ik Edward dan als een heel ander persoon zie :roll: maarja… dat is bij alle films zo, als je het boek kent, verpest de film het… Dat was ook het geval bij LOTR en Darren Shan films :frowning: Ik vind zowieso in de boeken van Steffani Myer dat de weerwolven beter zijn omschreven en bij hun goede vorm zijn gebleven dan de vampiers… Al vind ik het karakter ‘Jane’ echt wel supertof! De is dan wel weer goed gespeeld in de film. :inlove:

Groetjes

Summerchild

Ik vind de boeken sowieso beter. De films zijn een extraatje.

Ik vind de acteur dan wel weer leuk, maar ik houd wel van melkbekkies.

Toen de film net uit kwam was de acteur die Jacob speelde nog 16 ofzo, dus ik kon daar gewoon niet op vallen. Daarbij ben ik vanuit de boeken ook echt Team Edward. True love. Kan niets tegenop.

En als iemand tegenover mij zou komen te staan die zegt dat hij gevaarlijk is en begint te sprankelen zou ik denk ik heeeel erg schrikken. Lachen, nee, straks sparkled hij me to death… :mrgreen:

Ik heb bd nu ook in de goede versie, ik ga hem van de week voor het eerst kijken, ik kom dan wel vertellen wat ik er van vond :smiley:

Wie weet er iets meer over dat berichtje uit de telegraaf van Marite, ik snapte er neit zo veel van.

Gaan ze na bd 2 nog een andere film maken, over wat? weet iemand dit.

:-*

Ga morgen ook :dance:

Even een erg blonde vraag, maar waar is BD al te huren? Is die al uit op DVD, of bedoelen jullie in de bios? (of iets anders, maar dan kan antwoord beter via pb misschien :mrgreen: )

ik vond BD erg leuk, alleen zo jammer dat hij in 3 delen is. Nou moeten we weer zolang wachten :roll:

En True Blood is ook leuk, wel heel apart :mrgreen:

Hij is nog niet op dvd uit maar zal denk ik niet lang meer duren want op de internet kan je ze al downlouden.

Ze willen een serie ervan maken dacht ik.

Ga zelf morgen naar de Bios. Maar schoonvader kan hem wel al downloaden. Maar vind het leuker om hem in de bios te kijken.

Ja, toen de film uit kwam, was die Jacob bijna even oud als ik :stuck_out_tongue: Ben zelf 23 jaar he hahaha…

True Blood is echt mijn ding :inlove: Die weerwolf die daar in speelt is wel wat ouder, maar wat een lekkerding!!!:inlove: (zie t plaatje)

Wat is jullie favoriete karakter?

xxx

Summerchild

Ik heb net ook Breaking Dawn gezien. Ben ziek thuis en manlief had gisterenavond een betere versie op de PC gezet.

Net dus heerlijk zitten zwijmelen. Vond hem niet saai hoor. Houd hier wel van, maar ben erg benieuwd naar deel 2. Jammer dat we zolang moeten wachten.

Deel 2 van Breaking Dawn wordt verwacht rond 16 november 2012, volgens de site van pathé.

Spoiler

Ik vond part 1 wel grappig, maar die ervoor zat was leuker in mijn beleving, vooral het gedeelte dat ze Jacob sloeg en der hand brak :stuck_out_tongue:

Alleen waar ik me dan wel weer aan stoorde, is het feit dat BD hetzelfde eindigt als Avatar! :x Ze doen beide hun ogen open, op het moment dat ze in een vernieuwd lichaam zitten :snooty:

Wel vond ik in BD het grappig dat gezicht dat Edward trok, toen hij erachter kwam dat ze zwanger was… kostelijk! :mrgreen: Het was een combinatie tussen moeten niesen en kotsen :stuck_out_tongue: En t feit dat hij het bed verbrijzelde vond ik helemaal geweldig!! haha… (heb de film al paar maanden geleden gezien :wink: werd mee gesleurd door een goede vriendin hihi)

Nogmaals mijn vraag: wat is jullie favoriete personage?

xxx

Summerchild

Alice…

En oooh jij bent ook een jonkie…

Hier ook Allice, als favo caracter.

tja, Jacob is volgens mij ook rond mijn leeftijd, dus ik had niet zo’n last van het baby face in de eerste en tweede (voor een gedeelte dan) film. erg :drool: waardig vind ik hem met dat korte koppie :wink:

Oew Queen of the damned… die heb ik lang niet meer gezien zeg… zeer goede film :wink: en inderdaad Lestate is daar echt een beetje te gay :stuck_out_tongue:

haha, grappig veel Alice fans. Neen… ik ben meer voor de evil karakters :stuck_out_tongue:

Ik vind de Fulturi echt geweldig :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Jane :inlove: die heeft echt een stoere gave :inlove:

@Summerchild wrote:

Ja, toen de film uit kwam, was die Jacob bijna even oud als ik :stuck_out_tongue: Ben zelf 23 jaar he hahaha…

True Blood is echt mijn ding :inlove: Die weerwolf die daar in speelt is wel wat ouder, maar wat een lekkerding!!!:inlove: (zie t plaatje)

Wat is jullie favoriete karakter?

xxx

Summerchild

Eric Northman natuurlijk! Maar ik heb het hier en daar wel vaker geroepen, boekliefhebbers moeten deze boekenserie eens lezen 8)

Southern vampire mysteries en dan beginnen met Dead until dark Link

(link kan spoilers bevatten voor mensen die het nog niet kennen)

De personages zijn véél dieper uitgewerkt en véél grappiger, seks, humor en heel leuk geschreven 8)

Ik kan dus niet naar True blood kijken sinds ik de boeken gelezen heb :oops:

Favo Twilight personage: Alice :mrgreen:

Bedankt voor die link van die boeken heb ze opgezocht en ga eens kijken of het wat is.

Vind Vampire Diaries ook wel leuk om te zien, erg zoetsappig maar wel leuk.

Mijn favo persoon in Twilight is toch echt Jacob…vind die Edward beetje te afstandelijk in de film in het boek vond ik hem veeeeeel leuker.

Alice vind ik wel kloppen met het boek en erg leuk om te zien.

BD heb ik van de week gekeken kan ik niet wachten op deel 2 daar gebeurt weer veel meer in denk ik

Ja, ik heb van true blood niet de boeken gelezen. Moet ik dan maar ook denk ik niet doen, want ik vind de serie zo leuk! :mrgreen:

En ja, natuurlijk is Eric Northman ook mijn favo! :stuck_out_tongue: Hubbahubba! Zo’n lekkerding!!! Grrr… hahahaha!

xxx

Summerchild

Vond de film echt weer super !!

Kan echt niet kiezen tussen Jacob en Edward. Dan ben ik weer voor Jacob en dan weer voor Edward. Vind ze allebei wel leuk :mrgreen: :inlove:

Maar Jacob vind ik duidelijk een stuk knapper :inlove: Maar omdat Edward zo in love is op Bella en zo lief is, maakt hem een stuk leuker.

Wanneer komt het volgende deel eigenlijk…?