twilight saga fans!!!

@Sooki wrote:

Ik zie die trailer dus nu pas, voor het eerst…

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh :inlove:

sukkel…

@Madre wrote:

@Sooki wrote:
Ik zie die trailer dus nu pas, voor het eerst…

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh :inlove:

sukkel…

i know, right!! :slight_smile: Tijd om onder rock uit te crowlen… Oeoeoeoeh nog maar een maand!! Jeeuj! :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: ik heb er nu al zin in :mrgreen:

Mijn vriend en ik gaan de 19e :inlove:

Zodadelijk bij van der vorst op rtl 4 een interview met Robert Patinson :inlove: :inlove:

Ik zag het maar hij mag zijn baardje wel weghalen :silenced:

als vampier is ie interessanter :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

@mamma van sharondenise wrote:

Zodadelijk bij van der vorst op rtl 4 een interview met Robert Patinson :inlove: :inlove:

Aaaahhh bedankt voor herinneren!!!

Ik heb van de week de film Remember me gekeken met hem. Ik vond hem wel leuk om te kijken.

Robert is met of zonder baard yummie :stuck_out_tongue:

Nog een paar dagen dames…

Hier absoluut geen marathon meer…

Wij gaan een paar dagen NA de premiere en op een middag.

Dat gegil willen we niet meer… :angel:

Nog een paar uurtjes :dance: :dance: :dance:

Film 1 zit erop, nog 2 tot breaking dawn :inlove:

En, geen gillende pubers :dance: :thumbup:

Ik heb in 3 weken tijd de boeken weer gelezen en de 3 films bekeken… :oops: :oops: :oops:

Ik ben er klaar voor :inlove:

Ik ga vrijdag!! :dance:

Maar euuh shit die gillende Euhh meut… Zal ik waarschijnlijk ook wel last van hebben :frowning:

Maar toch heb er zin in heb er zin in!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb de afgelopen 3 week samen met mijn vriendin de films weer bekeken en ze heeft net de kaartjes gehaalt voor komende vrijdag :dance: Ik heb er zin in. Voor die tijd gaan we nog gezellig wokken :drool:

@esmie wrote:

Ik heb de afgelopen 3 week samen met mijn vriendin de films weer bekeken en ze heeft net de kaartjes gehaalt voor komende vrijdag :dance: Ik heb er zin in. Voor die tijd gaan we nog gezellig wokken :drool:

Haha sinds wanneer zijn wij vriendinnen dan…

Ik ga exact hetzelfde doen vrijdag :mrgreen:

ik ga hier morgenavond heen… ik dacht altijd dat nieuwe films pas donderdag in de bios kwamen?!

vorige jaar eerste film gekeken en toen gelijk alle 3 in een een korte tijd gezien…zijn niet echt mijn soort films maar het is echt verslavend haha vooral die intense liefdes vibe tussen die 2

Wij gaan ook vrijdag, alleen dan met manlief. Maar eerst deel 1 morgen op tv :mrgreen:

@kiki1987 wrote:

Wij gaan ook vrijdag, alleen dan met manlief. Maar eerst deel 1 morgen op tv :mrgreen:

Ik zag het dus net pas :smiley: gelukkig op tijd…

Hub zal blij zijn XD :liar: :mrgreen:

edit: was vergeten wat een baby face Jacob had met lang haar :mrgreen: