Hier trouwens een link met heel veel screencaps van de trailer :mrgreen:
http://robpattinson.blogspot.com/2011/09/2250-hq-screencaps-from-new-breaking.html
@Babygirl25 wrote:
@Madre wrote:Ik vond het wel wat verwarrend
Die vrouw bij de volturi, is dat Irina? Want dan zou de film wel iets langer lopen terwijl de rest van de trailer toch een beetje aangeeft te stoppen net na de geboorte en wat er op wiki staat…
Toch kan ik mij helemaal geen vrouw bij de Volturi herrinneren, en al helemaal niet ze wordt vastgehouden enzo. Ze gebruiken haar toch bij de Cullens te komen… :think:
Wat vinden jullie?
Het is Irina niet. De vrouw die je ziet, is degene die de uitnodiging komt afgeven.
Er zijn wel een aantal nieuwe scenes toegevoegd. Bella als vampier zal toch echter pas in deel 2 zijn.
jammer…
Wow wat een te gekke trailer :mrgreen: nog 64 dagen.
Viendin zei gisteren al dan gaan we meteen heen he! Nou echt wel
Nou…Ik en mijn vriendin niet. Vorig jaar vond ik dat gegil ELKE keer als Edward of dinges ( 8) ) in beeld kwamen echt niet grappig…
Ik hou ook niet van dat gegil nee :think: mischien dat we een paar dagen later gaan dan hahahaha
Wow echt een te gekke trailer.
Ik heb er zin in :dance:
oeeeeeeeeeeee die trailer…damn nog moeilijker wachten nu :wall: :wall:
@Madre wrote:
Nou…Ik en mijn vriendin niet. Vorig jaar vond ik dat gegil ELKE keer als Edward of dinges ( 8) ) in beeld kwamen echt niet grappig…
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
whuh? Ik zie nu pas de trailer… shame on me :shock:
Kippevel :inlove: Nog even wachten :dance:
Die boeken waar jullie t eerder over hadden, in epub? Wil iemand mij die sturen?
Je hebt mail :-*
Heb twilight nu als ebook via Mel en de hongerspelen heb ik zelf gedownload :dance:
@Vicky wrote:
Heb twilight nu als ebook via Mel en de hongerspelen heb ik zelf gedownload :dance:
De hongerspelen is echt heel leuk, heb je de 2 vervolgen ook al?
In maart komt de hungergames op film uit.
Ja heb alles in één keer gedownload maar heb eerst nog heel wat andere boeken te lezen en ik weet eigenlijk ook nog niet of ebooks wat voor mij zijn :shifty:
De kaartjes zijn hier in de verkoop gegaan afgelopen vrijdag! :dance:
:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Nog maar 1 maandje wachtn ladies :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
:dance: :dance:
Hebben hier kaartjes gekocht voor de marathon. Tis gewoon een zit van 11 uur :shock: :lol: :lol: (wat we allemaal wel niet over hebben voor Edward)
Hebben er zin in!!!
Op de facebook pagina kun je trouwens luisteren naar een voorproefje van de soundtrack
Ik zie die trailer dus nu pas, voor het eerst…
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh :inlove: