Rebecca, heb precies hetzelfde gevoel. Ik wil nu ook weten hoe het gaat aflopen :lol:
house of night heb ik ook deel 1 van gelezen…
bloedzusters is ook leuk…
verkozen en verraden…ook erg leuk.
hihihi de pte tegenover me hier op de kamer leest nu het laatste deel van twilight
De Hongerspelen is uit.
Spannend hoor, ik heb het met veel plezier gelezen.
Nu de andee 2 delen opsnorren, ben benieuwd hoe het afloopt.
In maart komt de film uit, ben benieuwd.
@mamma van sharondenise wrote:
De Hongerspelen is uit.
Zeg, ik had jou een vraag gesteld in ons topic

Daan, ik wil ook een linkje :mrgreen:

@crazymom wrote:
@mamma van sharondenise wrote:De Hongerspelen is uit.
Zeg, ik had jou een vraag gesteld in ons topic![]()
Daan, ik wil ook een linkje :mrgreen:![]()
Je weet mijn huis te vinden, kan je alles wat je wilt rechtstreeks op je tel zetten :mrgreen:
Voor de liefhebbers ik heb nu ook vlammen en spotgaai de 2 vervolgen van de hongerspelen.
pb me maar je emailadres en dan kan ik hem je toesturen.
Ik ben nu halverwege vlammen, en met dit tempo heb ik hem vannacht wel uit denk ik :mrgreen:
Vannacht kom de nieuwe trailer uit :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance:
oh echt leuk :dance: :dance:
ooooh, KIPPENVEL… :inlove: :inlove: :inlove:
Can not wait…
http://movies.yahoo.com/feature/twilight-breaking-dawn-part-1.html
Arg hij doet het niet op de iPad, gauw op youtube zoeken :wall:
Edit: daar staat hij niet, toch maar pc opstarten…
Ooohhh :inlove:
Nog 65 dagen…
65 dagen hebben nog nooit zo lang aangevoeld hahahahahhaha.
De trailer ziet er trouwens super uit, by far the best yet!!!
Ik vond het wel wat verwarrend
Die vrouw bij de volturi, is dat Irina? Want dan zou de film wel iets langer lopen terwijl de rest van de trailer toch een beetje aangeeft te stoppen net na de geboorte en wat er op wiki staat…
Toch kan ik mij helemaal geen vrouw bij de Volturi herrinneren, en al helemaal niet ze wordt vastgehouden enzo. Ze gebruiken haar toch bij de Cullens te komen… :think:
Wat vinden jullie?
In het boek was ook geen scene dat Irina bij de Volturi was, wij lazen dat ze er heen ging en dat de Volturi vervolgens kwamen. Zal een extra stuk zijn wat ze erin gedaan hebben, evenals de wolfpack van Sam bij het huis van de Cullens, dat is ook niet gebeurd
@~Melanie~ wrote:
In het boek was ook geen scene dat Irina bij de Volturi was, wij lazen dat ze er heen ging en dat de Volturi vervolgens kwamen. Zal een extra stuk zijn wat ze erin gedaan hebben, evenals de wolfpack van Sam bij het huis van de Cullens, dat is ook niet gebeurd
jaha, dat snap ik wel, dat ze het eromheen hebben gebouwd, maar als DIE scene in part 1 zit, moeten we Renesmee ook al zien dus.
@Madre wrote:
@~Melanie~ wrote:In het boek was ook geen scene dat Irina bij de Volturi was, wij lazen dat ze er heen ging en dat de Volturi vervolgens kwamen. Zal een extra stuk zijn wat ze erin gedaan hebben, evenals de wolfpack van Sam bij het huis van de Cullens, dat is ook niet gebeurd
jaha, dat snap ik wel, dat ze het eromheen hebben gebouwd, maar als DIE scene in part 1 zit, moeten we Renesmee ook al zien dus.
Nu je het zegt, dat is inderdaad na de geboorte, dan zien we Bella ook als vampier in dit deel…Ik ben dan benieuwd hoeveel wikipedia ernaast zit
Ik hoop heel veel… 8)
@Madre wrote:
Ik vond het wel wat verwarrend
Die vrouw bij de volturi, is dat Irina? Want dan zou de film wel iets langer lopen terwijl de rest van de trailer toch een beetje aangeeft te stoppen net na de geboorte en wat er op wiki staat…
Toch kan ik mij helemaal geen vrouw bij de Volturi herrinneren, en al helemaal niet ze wordt vastgehouden enzo. Ze gebruiken haar toch bij de Cullens te komen… :think:
Wat vinden jullie?
Het is Irina niet. De vrouw die je ziet, is degene die de uitnodiging komt afgeven.
Er zijn wel een aantal nieuwe scenes toegevoegd. Bella als vampier zal toch echter pas in deel 2 zijn.