Ja maar dat is toch te kort voor een film van plus minus 1,5 uur.
Trouwen, kussen, zwanger, vampier… Dat is te weinig…toch?
Ik denk dat dat wel meevalt…
Als je in de trailer en foto’s ziet hoe uitgebreid de huwelijksreis wordt gefilmd (inclusief kapot bed :inlove:) plus het verhaal met Jacob, waarvan het begin officieel nog bij Eclipse hoort…
Ik blijf bij het punt dat Jacob imprint, of idd als ze van die tafel vliegt vlak na de transformatie. Maarja, ie-de-reen wacht op de vampier-Bella dus ik vraag me af of ze dat wel zouden doen…
We zullen zien!
Dragon, ik zie dan meteen weer niet voor me hoe ik dat moet doen met de bv… :roll:
Dat gaf ik toen ook nog en ging prima :thumbup: maaaar moet wel zeggen dat ze toen gekolfde melk kreeg hoor!
Er is al aangegeven dat het eerste deel stopt op het moment dat Bella getransformeerd is en haar ogen open doet. Renesmee zal niet in het eerste deel voorkomen.
Hmm…
Staat Mackenzie Foy (Renesmee) ook niet op de acteurslijst van imdb?
@Lily2006 wrote:
Hmm…
Op haar eigen imdb pagina staat ze pas vanaf part 2… http://www.imdb.com/name/nm3237775/
@Vicky wrote:
@Lily2006 wrote:Hmm…
Op haar eigen imdb pagina staat ze pas vanaf part 2… http://www.imdb.com/name/nm3237775/
Dat zegt toch niet zoveel? Die Mackenzie Foy is natuurlijk al groter, terwijl Renesmee geboren wordt toch? Ik denk dat de grote Renesmee in deel 2 komt, maar dat ze wel in het 1e deel bevalt.
Heb vanmiddag Het korte tweede leven van Bree Tanner uit gelezen, niet heel erg bijzonder moet ik zeggen.
Iemand nog andere boekentips voor mij, een beetje ala Twilight.
Romantisch, lekker makkelijk weg te lezen.
Wen, House of Night is leuk om te lezen (is een serie van geloof ik nu 9 boeken) en The Hunger Games zijn ook leuk om te lezen (is een serie van 3 boeken).
Heb ze hier allemaal op de epub staan
Volgens mij wordt ze digitaal bewerkt, aangezien renesmee vanaf het begin absurd hard groeit en erg ‘wijs’ is…Maargoed. WE ZULLEN ZIEN! (nog…nachtjes slapen…)
@Lily2006 wrote:
Volgens mij wordt ze digitaal bewerkt, aangezien renesmee vanaf het begin absurd hard groeit en erg ‘wijs’ is…Maargoed. WE ZULLEN ZIEN! (nog79nachtjes slapen…)
Had een mooie movie countdown, maar die kan ik hier niet plaatsen op de een of andere manier :think:
@Babygirl25 wrote:
Wen, House of Night is leuk om te lezen (is een serie van geloof ik nu 9 boeken) en The Hunger Games zijn ook leuk om te lezen (is een serie van 3 boeken).
Heb ze hier allemaal op de epub staan![]()
Bedankt Daan, ik gaat eens kijken of ik het wat vind, kan Randy ze vanavond downloaden voor me

@mamma van sharondenise wrote:
@Babygirl25 wrote:Wen, House of Night is leuk om te lezen (is een serie van geloof ik nu 9 boeken) en The Hunger Games zijn ook leuk om te lezen (is een serie van 3 boeken).
Bedankt Daan, ik gaat eens kijken of ik het wat vind, kan Randy ze vanavond downloaden voor me![]()
Heb ze allemaal op epub op de comp. Kan ze ook naar je mailen als je wilt. Moet je alleen even je mail doorgeven :mrgreen: Tis wel allemaal in het engels die ik heb…
edit, heb net de nederlandse versie van the hunger games gevonden voor je :mrgreen:
Babygirl, zou je ze mij ook kunnen mailen? Ben wel nieuwsgierig.
Pb je email maar, dan mail ik de bestanden wel door :mrgreen:
@Babygirl25 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@Babygirl25 wrote:Wen, House of Night is leuk om te lezen (is een serie van geloof ik nu 9 boeken) en The Hunger Games zijn ook leuk om te lezen (is een serie van 3 boeken).
Bedankt Daan, ik gaat eens kijken of ik het wat vind, kan Randy ze vanavond downloaden voor me![]()
Heb ze allemaal op epub op de comp. Kan ze ook naar je mailen als je wilt. Moet je alleen even je mail doorgeven :mrgreen: Tis wel allemaal in het engels die ik heb…
edit, heb net de nederlandse versie van the hunger games gevonden voor je :mrgreen:
Daantje, die van van the house of night is er pas 1 uit in het Nederlands, die lijkt mij erg leuk, maar ik wacht even tot er meer titels uitkomen.
Deel 2 komt in November uit als ik het goed heb?
De hongerspelen, die wil ik wel, lijkt me een erg spannend boek.
Ik zal je even mijn mail pb’en
:-*
Mailtje is verstuurd naar jullie. Enjoy :mrgreen:
@Babygirl25 wrote:
Mailtje is verstuurd naar jullie. Enjoy :mrgreen:
Bedankt mop :-*
Ik was gister begonnen met de hongerspelen Engels, maar ben toch overgestapt op de Nederlandse.
Ik kan mij niet zo goed concentreren, en ik kan dan niet meer ontspannen lezen.
Maar ik ben nu bij hoofdstuk 4 geloof ik en ik vind het nu al een geweldig leuk spannend boek.
Leest lekker weg, fijne schrijfstijl, leuk verhaal, deze heb ik morgen of overmorgen al uit denk ik.
House of night zijn inderdaad erg leuk, hoewel ik het nu allemaal wel een beetje langdradig begin te vinden :oops: 25 oktober komt het volgende boek hier uit. Ik ga hem wel kopen, want ondanks dat het langdradig is, blijf ik wel nieuwsgierig