Ik heb ook alle Sookies maar dat maakt het ook lastig kijken naar True Blood, Loek en ik zitten steeds tegen elkaar: heeee dat klopt niehiet!!!
@Sooki wrote:
Lees nu pas je onderschrift… spannend!a
thnxxx
hmmm misschien een idee om ooit eens die boeken te gaan lezen als er echt niets anders meer is :mrgreen:
Ben helemaal vergeten te vertelen wat ik van eclipse vond.
Veruit het beste van de 3 tot nu toe.
Het boek verwarde mij wel een beetje, ik neigde direct na het uitlezen naar team Jacob.
Zal vast niet de enige zijn toch? :shifty:
New moon ook weer gezien ach blijft toch ook weer leuk hoor.
Nu alleen Eclipse nog, misschien toch van de week eens en matinefilmpje pakken.
Boekje over Bree Tanner wil ik ook nog weleens lezen. maar na breaking dawn.
Mag ik me hier ook aansluiten ? We kijken hier thuis bijna alles wat met vampiers te maken heeft. Begonnen met Buffy the Vampire Slayer en Angel :thumbup: , ik heb alle seizoenen op DVD en kijk ze nog regelmatig. We hebben van Twilight deel 1 en 2 gezien, hub had eclipse gedownload maar die kwaliteit was bagger. Waarschijnlijk gaan we van de week een keertje naar de bios. En verder zitten we nu op aflevering 8 van seizoen 3 True Blood :thumbup: . Eric is :drool: !
Maarre ik ben dus ook heel benieuwd naar Eclipse!
ik heb boek 1 net uit en wilde doorgaan met boek 2. Nu blijkt dat ik boek 3 en 4 wel heb meegenomen (geleend van mijn zusje) maar 2 vergeten ben. Kan ik gewoon 3 gaan lezen of sluit dat niet aan?
Ik wil graag verder maar zus woont niet om de hoek zeg maar…
maantje, ik zou echt eerst boek 2 gaan lezen en dan pas boek 3. Het is toch een vervolgverhaal op boek 1 en 2.
@maantje wrote:
ik heb boek 1 net uit en wilde doorgaan met boek 2. Nu blijkt dat ik boek 3 en 4 wel heb meegenomen (geleend van mijn zusje) maar 2 vergeten ben. Kan ik gewoon 3 gaan lezen of sluit dat niet aan?
Ik wil graag verder maar zus woont niet om de hoek zeg maar…
Je moet ze wel in volgorde lezen.
pfffffffff zo nieuwsgierig als ik ben, hebben we vanavond Vampire Sucks gekeken…zo niet leuk oke sommigen dingen waren wel grappig maar voor de rest sloeg t nergens op :wall: :evil:
heb wel zin gekregen om deel 1 weer te gaan kijken :inlove:
@Natascha1975 wrote:
pfffffffff zo nieuwsgierig als ik ben, hebben we vanavond Vampire Sucks gekeken…zo niet leukoke sommigen dingen waren wel grappig maar voor de rest sloeg t nergens op :wall: :evil:
heb wel zin gekregen om deel 1 weer te gaan kijken :inlove:
Dat vond ik nou ook, echt zo stom :roll: . Maar ja ik was idd ook nieuwsgierig :mrgreen:
Ik heb van de week Eclipse gezien, wat een domper zeg na het boek.
Dus ik ben nu echt om, jullie hebben allemaal gelijk, de boeken zijn zoveel beter mooier en leuker.
Vanavond neemt hub morgenrood mee, bij mijn nichtje vandaan.
Ben zo benieuwd hoe het allemaal afloopt.
Ik heb wel zo mijn vermoedens, ben benieuwd ofdat ook klopt.
Jullie horen het wel.
Ik vond het boek wel beter, maar een domper :think:
Nee hoor de film vond ik evengoed erg gaaf :inlove: :thumbup:
Nee, nee, wendy :naughty:
Edward en shirtless Jacob is geen domper 8)
@mamma van sharondenise wrote:
Ik heb van de week Eclipse gezien, wat een domper zeg na het boek.
Dus ik ben nu echt om, jullie hebben allemaal gelijk, de boeken zijn zoveel beter mooier en leuker.
Jullie horen het wel.
Pb mij eens met je vermoeden? :mrgreen:
In de vakantie deel 3 gelezen en de films van 1 en 2 bekeken (boeken had ik al gelezen)…ik geloof dat ik Team Jacob ben :mrgreen:
Nu wachten tot ik deel 4 te pakken heb
@Madre wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Ik heb van de week Eclipse gezien, wat een domper zeg na het boek.
Jullie horen het wel.
Pb mij eens met je vermoeden? :mrgreen:
Zal ik het anders in een spoiler zetten?
Komt ie, en niet lachen he, want ik heb op 1 ding na echt geen idee wat er in het boek gebeurd.
Het enige wat ik weet dat Bella en Edward samen een kind krijgen.
Ik denk dat Bella daarvoor nog steeds mens moet zijn.
Het kind zal wel een soort “Blade” worden half mens half vampier.
Sterk en mooi als een vampier maar met de sterfelijkheid van een mens en zonder bloeddorst.
Bella kiest ervoor dat ze als mens verder wil voor haar kind, en omdat ik mij na eclipse niet kan voorstellen dat Jacob ineens uit beeld is gaat ze samen met hem verder en voeden het kind op en krijgen misschien zelfs wel samen kinderen die misschien wel weerwolf kunnen zijn.
Wat er met Edward gebeurt en natuurlijk ook de volturi, heb ik geen enkel idee over.
Nou zoiets dus, helaas was mijn nichtje het boek vergeten dus moet ik tot 12 september wachten, dan pas zie ik haar weer.
oooooooh je gaat zo’n wtf moment hebben…
Ik zei keihard: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh…What the Fuck.
Hahaha. En dat kan allesn betekenen. 8)
@Madre wrote:
oooooooh je gaat zo’n wtf moment hebben…
Ik zei keihard: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh…What the f*ck.
Hahaha. En dat kan allesn betekenen. 8)
Hahahaha ik zat te kijken en ik dacht hetzelfde…
Ik heb me ook ontzettend verbaasd over Morgenrood, maar het was het zo waard! En de films blijven in mijn ogen toch vrij waardeloos… Maar er zijn sowieso bijna geen boeken die extreem goed verfilmd zijn.
En op het verfilmen van Morgenrood moeten we nog lang wachten… Winter 2011 en Zomer 2012 geloof ik (correct me if i’m wrong)
mama van sharon en denise… :lol: :lol: :mrgreen:
ga jij maar eens snel dat boek lezen :lol: :lol:
Ja ja lach me maar uit :naughty:
Ik zit dus niet eens warm :shifty: :mrgreen: :lol:
Maar na jullie reactie ben ik nog nieuwsgieriger geworden, ach nog 2 weken wachten dus.