Tijdens Eclips was ik helemaal onder de indruk van Jacob…
Maar ben net een paar minuten Deel 1 aan t kijken…zie Edward de schoolkantine inlopen en ben alweer verkocht :oops: :oops:
denk toch dat t aan de haren van jacob ligt, vind nl die lange haren niet zo sexy
Tja, in deel 1 is het nog zo’n jochie…en dat haar werkt ook niet mee…
Maar toen het shirt in deel 2 uit ging, was ik om :mrgreen: :drool:
Heb van de week remember me met Rob gezien… toch ook wel fijn om hem in een andere setting door 't beeld te zien gaan hoor :inlove: Vond 't een mooie film :thumbup:
Heb nog steeds eclipse niet gezien. Baal er echt van, hopelijk is hij met fatsoen binnenkort ergens vanaf te trekken want nog even en het volgende deel staat al klaar en dan heb ik em NOG niet gezien
cathelijne op pirate bay vind je m…zelfs met nederlandse ondertiteling
Ik heb nu alle 3 de delen gezien… Het is dat ik al getrouwd ben anders was ik zeker achter Robbert aangegaan… :inlove:
(zoals miljoenen andere vrouwen haha)
Maar wat een stuk!!
jamaar ik ben zo’n download koe die dat allemaal niet snapt… (pb me anders even please dan lukt 't misschien. Ben altijd zo bang voor virussen enzo.)
ik ga mijn mannetje strx even om hulp vragen, misschien dat wij m ergens kunnen oploaden zodat jullie m alleen nog maar hoeven te downloaden. :-*
zal vanavond wel even iets laten weten
ha ha, ik had ook al een pb gestuurd sooki…
Jullie liiiiief :inlove:
Ik heb er ook een maar dat is een cam versie, dan zie je dat lekkers niet scherp en dat is jammer :mrgreen: .
Dus als er een goede versie beschikbaar is dan ben ik ook heeeeel nieuwsgierig 8) :lol:
Groetjes Bianca
ik zoef vanaaf naar de piratebay!
Hmmm na het lezen van al die berichtjes is mijn interesse gewekt Ik ga die films en boeken ook maar eens op zoeken.
Hahaha zelfs na het lezen dat er behoorlijk wat dompers in voorkomen.
@mayo28 wrote:
Tja, in deel 1 is het nog zo’n jochie…en dat haar werkt ook niet mee…
oeff en in deel 3 is het alleen maar erger naar mijn mening :drool: :drool: :drool: :drool:
@Dynasty wrote:
@mayo28 wrote:Tja, in deel 1 is het nog zo’n jochie…en dat haar werkt ook niet mee…
oeff en in deel 3 is het alleen maar erger naar mijn mening :drool: :drool: :drool: :drool:
Ja ja echt wel :inlove: :drool:
Vanmorgen vampire sucks gekeken, en alhoewel ik persiflage-komedies vaak wel leuk vind als ik een goede bui heb kon deze mij niet echt boeien.
hihihi ja in deel 3 is Jacob gruwelijk sexy
Jullie maken grapjes he??
Does’nt he own a shirt…
jeetje wat wordt er veel gekwijlt … nu moet ze zeker gaan zien hihi
Ik val niet op 18jarige jochies… 8)
Wel op 24e jarige…
Bite me…