twilight saga fans!!!

cinnamon pop tarts kan je ook in Nl kopen. Ik koop ze altijd in Den Haag in de toko :mrgreen: . Is zeer jummie :mrgreen:

Is dat ook in amsterdam?

Oh echt? Haha Madre dan draaien we de rollen even om haal jij voor mij een verpakking :lol: :wink:

@Sooki wrote:

Oh echt? Haha Madre dan draaien we de rollen even om haal jij voor mij een verpakking :lol: :wink:

Ik ga op zoek voor je. We hebben toch een date in november 2011

@Madre wrote:

@Sooki wrote:

Ik ga op zoek voor je. We hebben toch een date in november 2011

:mrgreen:

Toko’s zijn er overal, vooral in de grote steden. ga ervanuit dat je die echt wel in adam kunt vinden :mrgreen:

Je kunt ze ook online bestellen (pb maar voor adres)

@Babygirl25 wrote:

Toko’s zijn er overal, vooral in de grote steden. ga ervanuit dat je die echt wel in adam kunt vinden :mrgreen:

Je kunt ze ook online bestellen (pb maar voor adres)

Volgens mij ken ik die site wel, heb ik zelfs al een keer bij besteld. Ga dat maar weer eens doen na de vakantie.

Ik ben net naar Eclips geweest.

Wat een mooie en goede film zeg. Ik ben nog steeds voor team Edward.

Ik heb wel een hele hoop uit het boek herkend, en ik vind het boek toch wel mooier omschreven. Maar ik kan niet wachten tot de volgende film.

Groetjes,

Linda

Vannacht new moon uitgelezen, viel mij eigenlijk niet eens heel erg tegen, ik had de draak van Mel in mijn achterhoofd :wink: :mrgreen:

Meteen begonnen in eclipse, ben nu bij hoofdstuk 2, was al over tweeën gisteren.

Vanavond dus eerst new moon kijken en dan weer lekker lezen in eclipse, ik kom de vakantie weldoor hoor!!! :thumbup:

:-*

Ik zag vandaag in Dordt een winkeltje met Twilight-shirts en tasjes :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Ik zag vandaag in Dordt een winkeltje met Twilight-shirts en tasjes :mrgreen:

Adres please :mrgreen: (of website via pb)

:lol: ik zie je al gaan met zo’n edward tasje :mrgreen:

Als het goed is krijg ik vandaag mn Bree Tanner boek! Die zal enkel wel nog even moeten wachten, ben net begonnen in de nieuwe van Karin Slaughter :inlove:

Las trouwens op twitter dat Breaking Dawn twee een release datum heeft gekregen: 16 nov. 2012. Kunnen we alvast een sessietje therapie boeken omdat het daarna echt klaar is :mrgreen:

Dat worden 2 moeilijke jaren dan, pfff eerst in therapie vanwege HP en daarna vanwege Twilight :frowning: :mrgreen:

Niet alleen een Edward tasje natuurlijk he…

Ik wil ook een t-shirt…Je bent Twi-Mom of niet he… 8)

Maarreh, gaan we dan met een ploegje naar Breaking Dawn? Lijkt mij wel leuk om dan een meet te organiseren of zo, Tapa’s vooraf of weet ik veel wat :mrgreen:

Dan moeten we L.ous wel omlullen natuurlijk, niet dat ze om 22 uur alweer thuis wil zijn 8)

i’m in hoor!!

Yeahhh breaking dawn… Heb er nu al zin in :mrgreen:

is t al 2012 :think: :roll: damn dat duurt nog lang…en daarna zal een leegte gaan komen :cry: wat moeten we dan??

Sooki: waar gaat dat boek over?

Ik heb laatst verkozen gelezen, ook erg leuk, moet nog t 2de deel gaan halen…

en zit nog te wachten dat deel 3 van bloedzusters komt.

hoezo een vampire-fan :oops:

Natascha heb je de serie van the vamp diairies als gelezen?? (ik kom in boek 3 niet meer verder maar de eerste 2 delen waren wel geinig).

Ik kan M.arlous verleiden langer dan 22 uur te blijven met cinnamon pop tarts (jaja ze zijn gearriveerd :lol: )

sooki…neen heb wel de serie op tv gekeken, de eerste 2 seizoenen…

ben nu met Eric (true blood)bezig…wat een lekkertje by the way :slight_smile:

Ooooooooooooh ja,. Eric :drool: The vamp Viking :inlove:

Heb alle boeken van die Sookie Stackhouseserie gelezen, wijkt volledig af van de serie zelf maar het blijft vermakelijk om te lezen hoor!

Lees nu pas je onderschrift… spannend! :pray:a