twilight saga fans!!!

@Madre wrote:

Oh meen je dat echt?

Ik vind de boeken echt leuker dan de films…

En het is NEW MOON he…

Heiligschennis… :lol:

Jaaah solly :oops: :wall:

Schreeuweende beeb in m’n oor , vergeef je me? :angel: :-*

Haha ik had het andersom. Toen ik Twilight voor het eerst zag vond ik hem zo slecht 8) en ik vind de boeken nog steeds veel beter maar aan de films ben ik inmiddels ook gewend (en Robert maakt natuurlijk ook heel veel goed :mrgreen: ).

Groetjes Bianca

Ja vind hier de boeken ook beter dan de films hoor!!

@Sooki wrote:

Ja vind hier de boeken ook beter dan de films hoor!!

Hier nog een hoor :inlove:

Heb na mijn date met Madre Eclipse weer uit de kast getrokken en daar Breaking dawn maar meteen weer achteraan gegooid dus ik heb mijn shot weer even gehad :inlove:

Zo Desmée slaapt eindelijk :roll:

Ik heb natuurlijk eerst de film gezien, bij mij werkt het dan zo dat ik me dan geen eigen beeldvorming kan creëren.

Ik had namelijk verwacht dat het boek vele malen uitgebreider zou zijn, maar dat bleek niet echt het geval, wat natuurlijk weer een compliment is voor de film.

New moon 8) kon mij als film niet heel erg boeien, dus hopelijk doet het boek mij meer.

Ik kan pas na eclipse echt zeggen wat ik er van vind, aangezien ik die film op wat kleine fragmenten en de eerste 10 minuten na niet heb gezien.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik had namelijk verwacht dat het boek vele malen uitgebreider zou zijn, maar dat bleek niet echt het geval, wat natuurlijk weer een compliment is voor de film.

Weet je zeker dat je Twilight hebt gelezen en niet een of andere rip-off :mrgreen:

New moon vind ik sowieso een draak, zowel het boek als de film :oops:

Ok, ik heb nu Twilight en New Moon gelezen…en ik weet nog niet of ik Team Edward ben of Team Jacob :think:

Binnenkort maar beginnen in deel 3, misschien wordt 't dan duidelijk voor me 8)

Vooralsnog neig ik naar Team Jacob, Edward is wel erg romantisch gevoelig enzo :angel:

Klopt mamma van…

Twilight is qua boek perfect verfilmd. He die zin klopt niet.

Ben het met mel eens dat ik new moon, zowel boek als film heeeeeeeeeul slaapverwekkend vind.

Hier zijn Twilight en Breaking Dawn echt mijn favoriet.

Ik ga zaterdag op vakantie en heb mijzelf beloofd dat ik ze nog eens mag lezen. :inlove:

hahah In de korte tijd dat ik ze heb heb ik ze toch al weer 3 x gelezen.

Zelfs mijn schoonmoeder vind ze leuk. Had haar deel 1 geleend.

Maar ik wil ze niet meer uitlenen. Zijn mijn 4 bijbels :oops:

Ik lees ze los en vast hahaa :oops:

Remeber me is trouwens ook een aanrader( film met Robert ) … Saai maar einde is erg verassend… Dus die raad ik ook aan :thumbup:

Zo verassend dat ik gewoon heb staan janken :oops: :shifty:

Oke ik moet toch even wat terugnemen.

Nadat ik dinsdagavond toch ook maar de film weer heb opgezet kon ik wel degelijk wat grote verschillen ontdekken.

Maar nog steeds hulde voor de film, die zonder Robert Pattinson niets was geworden :wink: :inlove:

Ga vanavond in New Moon beginnen, hoop ik.

Komt namelijk al 2 avonden niets van terecht, vanwege lastige kindjes.

@Madre wrote:

Klopt mamma van…

Twilight is qua boek perfect verfilmd. He die zin klopt niet.

Ben het met mel eens dat ik new moon, zowel boek als film heeeeeeeeeul slaapverwekkend vind.

Hier zijn Twilight en Breaking Dawn echt mijn favoriet.

Ik ga zaterdag op vakantie en heb mijzelf beloofd dat ik ze nog eens mag lezen. :inlove:

Ja enneh ik ben morgen in Amsterdam toevallig, moet je the short second life of bree tanner lenen op vakantie of ga je die bebooken?

Ja isdie leuk??

Anders wil ik hem zeker…Maar je bent toch niet bij mij in de buurt?

Ik kan onderweg naar mijn moeska vanaf schiphol best een detour via station Bijlmer maken? Zou je alleen naar Bijlmer moeten komen, heb namelijk wel kids en tassen bij me.

Maar hij is leuk als achtergrond, dan snap je meteen waar al die extra dingen in de Eclipse film vandaan komen.

Ooooh, ik heb vandaag geen mogelijkheid om met de kinds daar naar toe te komen verdorie…

Rain check?

Ja hoor, ik merk het wel als je terug bent :-*

Khoop dat mn sm dat bree tanner boek voor me meeneemt vanuit de VS volgende week :pray: (scheelt mij weer kopen haha.) Was het wel wat??

@Sooki wrote:

Khoop dat mn sm dat bree tanner boek voor me meeneemt vanuit de VS volgende week :pray: (scheelt mij weer kopen haha.) Was het wel wat??

kan je vragen of ze cinnamon pop tarts voor mij meeneemt?

Ja hoor! Is dat te eten?? Klinkt lekker :mrgreen: Ze heeft niet veel ruimte in dr koffer meer over haha, maar misschien wil ze wel wat voor je meenemen

@Sooki wrote:

Ja hoor! Is dat te eten?? Klinkt lekker :mrgreen: Ze heeft niet veel ruimte in dr koffer meer over haha, maar misschien wil ze wel wat voor je meenemen

ha ha serious? dat zou super cool zijn…Het is een soort zoet ietsje wat je in de broodrooster moet doen. Superlekker…