Ja ik dus niet…klaar!!
:shifty:
Een film is iets anders dan een boek. Daarbij kan je niet verwachten dat ze het allemaal precies zo doen als het boek.
‘Doesn’t he own a shirt’ staat ook niet in het boek. Was best een leuk grapje.
Vind het dus een beetje gezeur om het slordig te noemen, want ze zullen er vast wel een (technische/logische) reden voor hebben gehad.
Niet alles is omdat ze het niet goed gelezen hebben maar gewoon omdat ze een andere keuze maken.
Vind je antwoord naar mij een beetje to much… :eh:
@Natascha1975 wrote:
@Madre wrote:@Natascha1975 wrote:alleen 1 ding klopte toch niet, Bella heeft toch het gevecht niet gezien waarin Jacob gewond raakte, in het boek hoorde ze t vlgs mij later pas :think: …toch??
Maar dat maakt toch niet echt uit? ik vind dat niet echt super belangrijk ofzo…
ja so?? ik zeg t alleen maar, boeit mij niet of jij dat belangrijk vindt, ik gaf t alleen even aan…vind t gewoon een beetje slordig, klaar!!
Oooh nee nee NEE we gaan dit topic niet bevuilen :naughty: I won’t let you two

Nou ja Madre ik snap niet waar jij je druk om maakt, niks anders te doen ofzo? Ik vind t een beetje gezeur dat je zo over mijn opmerking doorzaagt!
Dat een boek anders is dan een film snap ik ook wel, t viel me alleen op dat ze zich bij deze scene niet bij de feiten uit t boek gehouden hadden.
Kan jij gezeur vinden of niet, tis gewoon een mening.
Trouwens vindt jouw reactie bovenaan je laatste bericht een beetje kinderachtig…
Natascha waar komt dit vandaan meis?? :eh: Ik begrijp er niets van maar vind het niet leuk dat er zo gesproken word in zo’n onschuldig topic
je hebt gelijk Sooki!
laat maar Sooki, ik zag gewoon niks fouts in mijn opmerking, verder hou ik erover op.
Ik ga new moon kijken, bij gebrek aan Eclipse materiaal in mn privébestanden…
Fijne dag all.
Genietse ervan!!
pardon?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Mijn reactie:
Maar dat maakt toch niet echt uit? ik vind dat niet echt super belangrijk ofzo…
Lijkt mij niet echt een rare in dit onderwerp. Dat jij daarna echt heel onbeschoft gaat reageren vind ik echt raar. En dan mij er op aanspreken?
Ik weet niet wat er aan de hand is maar misschien moet je even bij jezelf te rade gaan waarom je zo bot en onbeleefd reageert.
Laat maar Madre, ik zal die regel dan wel verkeerd opgevat hebben en daardoor weer te geirriteerd gereageerd hebben.
Ik had alleen zoiets owneen gaan we nu een discussie krijgen over wie wat wel/niet belangrijk vindt, terwijl ik alleen iets wat ik opgemerkt had wilde aangeven.
Mahja wat ik dus wilde voorkomen, gebeurde net.
Mijn excuses hierbij.
Je hebt pb
Ik heb trouwens de dochter van mijn man hier te logeren, t meiske is 12jaar en woont in Amerika(6 jaar geleden geemigreerd) ze zei net ik vind Twilight afschuwelijk en ook Edward en Jacob :shock: :shock:
ze lachte me gewoon uit :oops:
Wegsturen die hap…
Twilight-hater…ttssss
(maar 12 is misschien te jong he, misschien vind ze sex en jongens nog vies)…
ze heeft wel een vriendje dus jongens vindt ze wel leuk :mrgreen: , haar vriendinnetjes zijn ook allemaal helemaal weg van twilight alleen zij vindt er niks aan.
Zal haar dadelijk in het zwembad eens koppie onder duwen :mrgreen: :lol:
Zo, new moon was weer leuk. Had beter niet kunnen kijken… wil Eclipse zien :snooty: :mrgreen: Is er al een goede versie te downloaden??
ik heb de cam versie gekeken.
EN hij was weer om te smullen!
Vond het tegenvallen tov het boek…
Maar ja who care’s???
Hmmm Ik ben nog steeds team Edward…
Maar Jacob was :drool:
@Sooki wrote:
Zo, new moon was weer leuk. Had beter niet kunnen kijken… wil Eclipse zien :snooty: :mrgreen: Is er al een goede versie te downloaden??
Ik heb de TS versie maar die is bar en bar slecht. Hij is wel te kijken hoor, maar al het lekkers is zo onscherp dan 8) :mrgreen: .
Ik heb van de week Eclips gekeken in de bios.
Ik vond de film erg leuk.
Ik heb net het boek pas gelezen. Nu merk ik wel verschillen maar de belangrijkste (die ik belangrijk vind) zijn wel goed verfilmt.
Vorige boeken en films twijfelde ik nog maar nu niet meer
Team Edward :mrgreen:
Even snel omhoog sjezen hoor :naughty:
Ik heb vannacht twilight uitgelezen, mag ik stellen dat het boek wat tegenvalt nadat je eerst de film hebt gezien?
Gister Moonlight gekocht en ben ik in begonnen, ben benieuwd wat ik daar dan van vind.
Eclipse heb ik ook al liggen en daar begin ik dan gelijk daarna mee.
Heb expres de film nog niet gekeken, zodat ik carte blanche het boek inga.
Als ik die uit heb, ga ik natuurlijk meteen heerlijk henieten van Robbert :drool: :inlove:
:-* Wendy
Oh meen je dat echt?
Ik vind de boeken echt leuker dan de films…
En het is NEW MOON he…
Heiligschennis… :lol: