twilight saga fans!!!

Lily ik had ook eerst de film gezien dus wist ook wat er in de andere boeken zou gebeuren maar toch vond ik ze super mooi.

Dus dat ik nu weet wat er gaat gebeuren in het laatste boek vind ik geen probleem heeft me alleen maar meer nieuwsgierig gemaakt.

want het is zo mooi geschreven en zo makkelijk ook. Echt heerlijk.

ben echt benieuwd naar de details nu

Het is écht heerlijk ja, ik blijf ze maar lezen. Ik heb…twilight en new moon gezien voordat ik ging lezen en breaking dawn eerst in het engels omdat ik geen geduld had :wink: Vind wel dat als je de boeken gelezen hebt je sommige dingen uit de film beter begrijpt.

Vond in Eclipse jammer dat ze, als Bella en Jake zoenen ze niet die ‘flits’ laten zien waarin ze voor zich ziet hoe haar leven zou zijn als ze met hem was.

Dat wordt weer trappelen tot Eclipse op dvd komt en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten tot nov. 2011 voor Breaking Dawn deel 1.

@Lily2006 wrote:

Het is écht heerlijk ja, ik blijf ze maar lezen. Ik heb…twilight en new moon gezien voordat ik ging lezen en breaking dawn eerst in het engels omdat ik geen geduld had :wink: Vind wel dat als je de boeken gelezen hebt je sommige dingen uit de film beter begrijpt.

Vond in Eclipse jammer dat ze, als Bella en Jake zoenen ze niet die ‘flits’ laten zien waarin ze voor zich ziet hoe haar leven zou zijn als ze met hem was.

Dat wordt weer trappelen tot Eclipse op dvd komt en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten tot nov. 2011 voor Breaking Dawn deel 1.

ja ik vind ook wel jammer dat ze in de film stukjes eruit hebben gelaten maar begrijp natuurlijk ook wel dat het anders te lang zou worden.

En vind het dan wel weer leuk dat ze in de film stukjes erbij hebben genomen die in het boek niet staan omdat het boek in de IK vorm geschreven is. Vanuit Bella.

Dat stukje van Jake en Bella is wel geflimd, maar zit als extra op de dvd straks!

Ik heb ook het vierde boek nu uit.

vind het wel jammer dat het nu afgelopen is…

Maar het was weer heerlijk om te lezen ik kan na het lezen echt de hele dag nog in gedachten in het boek zitten.

eigenlijk wel erg haha.

pfff wel lastig dat de volgende film nog zolang duurt ben benieuwd hoe ze Renesmee tot leven gaan brengen…

Iemand nog een goede tip voor een volgend boek :smiley:

Tips voor een volgend boek:

Ik hoop zoooo dat ze Midnight Sun: Edward’s Version of Twilight toch nog af gaat schrijven. :pray: :pray: Vond het echt een geweldige draft om te lezen. Het verhaal vanuit edwards perspectief gezien, echt… super :thumbup:

@crazymom wrote:

Tips voor een volgend boek:

Ik hoop zoooo dat ze Midnight Sun: Edward’s Version of Twilight toch nog af gaat schrijven. :pray: :pray: Vond het echt een geweldige draft om te lezen. Het verhaal vanuit edwards perspectief gezien, echt… super :thumbup:

ik was begonnen hem int engels te lezen maar ging me minder goed af dan ik hoopte dus ben moeten stoppen helaas.

miss waag ik me er nog eens aan maar int nederlands zou makkelijker zijn…

@Dynasty wrote:

Mijn god zit even op pathe te kijken bij de verwachtte films en ik kom deze tegen

http://www.pathe.nl/dekuip/film/7298/vampires-suck/

Het is een parodie op vampieren films en zoals ik zie word Twilght behoorlijk in de zeik genomen :mrgreen:

Oh geweldig ook deze, Randy moet deze maar ook snel downloaden, hier kan die wel om lachen denk ik.

@mamma van sharondenise wrote:

@Dynasty wrote:
Mijn god zit even op pathe te kijken bij de verwachtte films en ik kom deze tegen

Het is een parodie op vampieren films en zoals ik zie word Twilght behoorlijk in de zeik genomen :mrgreen:

Oh geweldig ook deze, Randy moet deze maar ook snel downloaden, hier kan die wel om lachen denk ik.

Camversie is vandaag on-line gegaan :wink:

@crazymom wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Dynasty wrote:

Camversie is vandaag on-line gegaan :wink:

Hij heeft hem al in de wachtlijst staan, zegt 'ie 8)

Die link van jou heb ik 20 minuutjes van gekeken, maar ik kon het zo slecht verstaan.

Ran heeft hem wel al voor me met ondertiteling, maar heb nog geen tijd genomen om te kijken.

Dames, dames…

Downloaden is een ding, maar camfilms gaan bekijken… :snooty:

Ik zou 't niet eens uit kunnen zitten, zo’n camfilm :naughty:

Wij hebben deze week Eclips gezien en vond de film om heeeeel eerlijk tegenvallen tov het boek…de eerste 2 delen heb ik niet gelezen en vond de films uiteraard te gek, mahja een boek is natuurlijk veel uitgebreider.

maar desondanks heb ik toch genoten hoor, zo vond ik eerst Edward onweerstaanbaar, maar deze keer viel ik toch als een blok voor Jacob :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Je bent al de 2e die dat zegt en ik vond het echt wel meevallen.

@Natascha1975 wrote:

maar desondanks heb ik toch genoten hoor, zo vond ik eerst Edward onweerstaanbaar, maar deze keer viel ik toch als een blok voor Jacob :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

yup ik ook zit te twijfelen tussen teams :think: :think: :think: :mrgreen: :mrgreen:

film was wel oké… werd op een gegeven moment een beetje misselijk maar dat kwam omdat ik op rij 7 ofzo zat in de bios… blegh was ook niet de grootste zaal dus denk dat net onder het midden zat.

Tuurlijk was het boek beter

alleen 1 ding klopte toch niet, Bella heeft toch het gevecht niet gezien waarin Jacob gewond raakte, in het boek hoorde ze t vlgs mij later pas :think: …toch??

Ik vond het boek ook een stuk leuker dan de film, maar de film is wel leuk zaterdagavondvermaak vind ik :mrgreen:

Heeft iemand “het korte tweede leven van Bree Tanner” al gelezen? Heb m vorige week gekocht, maar ben eerst nog in wat anders bezig…

@Natascha1975 wrote:

alleen 1 ding klopte toch niet, Bella heeft toch het gevecht niet gezien waarin Jacob gewond raakte, in het boek hoorde ze t vlgs mij later pas :think: …toch??

Klopt, Bella hoort in het boek zijn ‘howl’ en weet daardoor wel dat er iets niet goed is maar ze ziet het niet gebeuren…

(damnit, ik wil de film ook zien…:snooty:)

@Natascha1975 wrote:

Maar dat maakt toch niet echt uit? ik vind dat niet echt super belangrijk ofzo…

@Madre wrote:

@Natascha1975 wrote:

Maar dat maakt toch niet echt uit? ik vind dat niet echt super belangrijk ofzo…

ja so?? ik zeg t alleen maar, boeit mij niet of jij dat belangrijk vindt, ik gaf t alleen even aan…vind t gewoon een beetje slordig, klaar!!