twilight saga fans!!!

@Sooki wrote:

Tjee M.arlous het was bij jou wel helemaal drama zeg in het theater :naughty: wat slecht geregeld…

Maar dames, vertel eens iets over Ecplipse :inlove: :mrgreen:

wel in een spoiler met waarschuwing erbij dan…

@Sabrina84 wrote:

@Sooki wrote:
Tjee M.arlous het was bij jou wel helemaal drama zeg in het theater :naughty: wat slecht geregeld…

Heb je het boek niet gelezen Sabrina?

Niet echt spoilers maar wel over de film:

Meer romantiek en gekus, meer spannende stukjes, mooiere Edward, gezien de luidruchtige reacties in de zaal ook een erg spannende Jacob. En meer grapjes :thumbup:

Pruik vond ik niet iets om over te janken (hoorde daar veel gezeur over)

Edward is jummie…echt…En oooooh sommige scenes…Helemaal leuk… :inlove:

Ik wil oooookkkkk :cry:

Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik dan alleen naar de bios :?

Team Edward!

wij gaan vrijdag om 16.00 uur :dance: :dance:

Mijn ouders passen dan speciaal op zodat man en ik erheen kunnen! Ben echt zo nieuwsgierig :mrgreen:

@~Melanie~ wrote:

Ik wil oooookkkkk :cry:

Maar zoals het er nu naar uitziet moet ik dan alleen naar de bios :?

Team Edward!

Wil best nog een keer gaan hoor, maar dan vroeeeeeeeg in de avond… 8)

@Madre wrote:

@Sabrina84 wrote:
@Sooki wrote:

Heb je het boek niet gelezen Sabrina?

Niet echt spoilers maar wel over de film:

Meer romantiek en gekus, meer spannende stukjes, mooiere Edward, gezien de luidruchtige reacties in de zaal ook een erg spannende Jacob. En meer grapjes :thumbup:

Pruik vond ik niet iets om over te janken (hoorde daar veel gezeur over)

Edward is jummie…echt…En oooooh sommige scenes…Helemaal leuk… :inlove:

Nee ik heb alleen het eerste boek gelezen en de twee films gezien.

de andere boeken moet ik nog kopen of krijgen.

madre, een beetje dezelfde elendie die wij hadden dus :hug:

Nee, niet leuk.

De film was :inlove:

Jacob was :drool:

Edward was :drool: :drool:

Jacob zonder shirt was :drool: :drool: :drool:

Beste film van de 3, lekker tempo erin (behalve de tentscene, die had wel korter gemogen, lag bijna te pitten daarbij :oops: ), prachtige muziek, echt een topper!

Lous wat een ellende :thumbdown:

Ik vond hem super :inlove: , hij had nog wel wat langer gemogen van mij :smiley: .

En Edward fullscreen :drool: :lol:

(ik vond dat Jacob een irritante stem had in het begin :shifty: :silenced: )

Groetjes Bianca

Eclipse trekt in etmaal 50.000 Twilightfans

AMSTERDAM - Binnen 24 uur na de première hebben 50.000 Nederlandse Twilightfans, zogeheten Twihards, een bezoek gebracht aan de bioscoop. De nieuwste film The Twilight Saga: Eclipse heeft na de eerste dag 450.000 euro opgebracht, maakte filmdistributeur Independent Films donderdag bekend. Eclipse draait sinds woensdag in 104 Nederlandse bioscoopzalen.

Ook in de Verenigde Staten zorgde de vampierenfilm voor torenhoge omzetcijfers. Eclipse versloeg met een opening van 30 miljoen dollar New Moon, het tweede deel van The Twilight Saga. New Moon opende met 26,3 miljoen dollar in de Verenigde Staten.

De cast bestaat ook in dit derde deel uit onder anderen Robert Pattinson, Kristen Stewart en Taylor Lautner. De regie is ditmaal in handen van David Slade (30 Days of Night).

Wij gaan morgen :dance: :inlove:

Ik ben net terug.

Vond hem in het begin wat magertjes maar het tweede deel van de film maakt veel goed

Hier goed genoten dinsdag avond. Ik moet zeggen dat ik dit tot nu toe toch de beste film vond van de drie. Het acteer werk vond ik beter en het was fijn dat er toch meer “duidelijkheid” gegeven werd wat betreft bepaalde karakters.

Hoe dan ook, ik heb een super gezellige avond gehad :smiley: Tussen twilight en New Moon door werden er prijzen weg gegeven door een loting aan de hand van de bioscoop kaartjes. Dat was wel een leuke verrassing. Uiteraard heb ik niets gewonnen, maar het was wel leuk :smiley:

Ik heb net de boeken New moon en Eclips besteld hoop dat ik ze morgen of maandag binnen krijg kan niet wachten vind de boeken altijd mooier…

Ik heb ze uit…

echt wat mooi heb dus het laatste boek vandaag besteld krijg hem van mijn vriend. Kan niet wachten totdat ik hem binnen heb.

Als je eclips leest dek dat dat het zeker is dat Bella gaat trouwen maar als ik dan de samenvatting van morgen rood lees blijkt dus van niet.

dus nu ben ik extra nieuwsgierig…

Mijn god zit even op pathe te kijken bij de verwachtte films en ik kom deze tegen

http://www.pathe.nl/dekuip/film/7298/vampires-suck/

Het is een parodie op vampieren films en zoals ik zie word Twilght behoorlijk in de zeik genomen :mrgreen:

@Sabrina84 wrote:

Ik heb ze uit…

echt wat mooi heb dus het laatste boek vandaag besteld krijg hem van mijn vriend. Kan niet wachten totdat ik hem binnen heb.

Als je eclips leest dek dat dat het zeker is dat Bella gaat trouwen maar als ik dan de samenvatting van morgen rood lees blijkt dus van niet.

Waar is die samenvatting? Ik zou hem wel willen lezen…

Heb het boek zelf al 3 keer gelezen maar ben benieuwd wat er dan in de samenvatting staat.

Heerlijk, zit mij nu al te verheugen om de boeken in mijn vakantie over 3 weken weer allemaal te lezen.

Gisteren met Mel nog een keer naar Eclipse geweest.

Dit keer wel met airco en geen gillende meiden. :thumbup:

Ik wil ook nog een keer!!!

Ik ben nog een ‘reluctant’ fan; ik omarm nog niet helemaal dat ik totaal loopt te zwijmelen en bovendien ontzettend Team Jacob ben :oops: :mrgreen:

Heb natuurlijk alle boeken gelezen en vorige week naar Eclipe…Ik wil nog een keer! Desnoods ga ik alleen.

@Madre wrote:

@Sabrina84 wrote:
Ik heb ze uit…

Waar is die samenvatting? Ik zou hem wel willen lezen…

Heb het boek zelf al 3 keer gelezen maar ben benieuwd wat er dan in de samenvatting staat.

Heerlijk, zit mij nu al te verheugen om de boeken in mijn vakantie over 3 weken weer allemaal te lezen.

Gisteren met Mel nog een keer naar Eclipse geweest.

Dit keer wel met airco en geen gillende meiden. :thumbup:

Ik had op bol.com de samevatting gelezen van het boek maar daarna op wikipedia nog uitgebreider gelezen en weet nu dus wel wat er allemaal gaat gebeuren maar ben alleen maar nog nieuwsgieriger geworden naar het boek :oops:

hihi, ik heb net alle 4!! de boeken uitgelezen in een ruk… kon nog net tijd vrij maken voor de dingen die moesten,… maar buiten dat was ik aan het lezen!!

en ook ik team Jacob!! :drool: :drool:

Haha Chantal, leuk he :slight_smile: Ik bedoel, Edward ook leuk hoor, maar Jake is…euh…heel anders :lol:

Sabrina/ Madre: Ik had van tevoren ook stukjes gelezen over Breaking Dawn maar ik vond het wel jammer dat ik wist dat Renesmee kwam enzo…Maarja, dat Jake ging imprinten zag ik dan weer NIET aankomen! Ik wist wel dat er een ‘oplossing’ voor hem zou komen maar toch.