twilight saga fans!!!

Ja hier is het half 7 en ik denk dat eclipse dan om half 12 begint ofzo…

Verslag komt…

Mijn kind wordt elke dag rond half 6 - 6 uur wakker, dus ik heb ook feest woensdag.

Veel plezier allemaal vandaag! Ik wilde zaterdag naar de bios, maar mijn ouders zijn hier zaterdagavond nog en ik weet niet hoe laat ze naar huis gaan :think: Misschien de late film doen :think:

Ik ga hub hem zo snel mogelijk laten downloaden, ik zie geen kans om binnenkort naar de bios te gaan, dus ik kijk hem in bed met veel chocola en cola :wink:

Nogmaals veel plezier meiden, ik denk aan jullie vanavond.

Was de marathon nu gisteren?? Of is dat dan vandaag ook? gisteren toch?

(sorry ben een beetje de dagen kwijt)

In elk geval allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met Eclipse, de dag is finally here!! Ik kan niet heen, dus ik zou het heel tof vinden als jullie lekker komen spammen over hoe de film is want het duurt nog wel even voor ik hem wel zal zien. :-*

Zie ik ben echt in de war met de dagen, vandaag marathon, morgen Eclipse?? Zucht…

kus erop…

@Madre wrote:

kus erop…

Van mij ook eentje :hug: :-*

Nu op rtl 4 bij Oprah de uitzending met de cast van Twilight :dance: :inlove:

Die twi-moms hahaah Had het al op internet gezien maar het blijft grappig :mrgreen:

Zitten nu in de bios, New Moon doet een beetje raar hihihi. Voelen ons iig oud, werd gewoon mw genoemd door zo’n 16 jarige :hand:

Kom vanaaf wel verslag doen :slight_smile:

:lol: :lol: :lol: Zei ze ook nog u tegen je?!!

Whahaha, zwijmel maar lekker verder!!!

:-*

@Babygirl25 wrote:

Zitten nu in de bios, New Moon doet een beetje raar hihihi. Voelen ons iig oud, werd gewoon mw genoemd door zo’n 16 jarige :hand:

Kom vanaaf wel verslag doen :slight_smile:

Oooooh geniaal hahaha…

Veel plezier met de rest van de films!

Net terug van de Marathon… Maarre :drool: wat een lekkers lopen er rond in die films zeg :oops: :mrgreen:

Duik nu mijn bedje maar eens in

Eclipse is cooooooooool…

Maar zo’n marathon: NOOIT MEER…er gingen zoveel dingen mis.

En ik lag er om half 4 helaas pas in en ben dus nu weer wakker… :zzz:

Ten eerste lieten ze ons te laat binnen, ze bleven maar overleggen en de rij werd maar groter.

En dan lieten ze een persoon de kaartjes knippen…Er waren 4 zalen totaal uitverkocht.

Daarna moesten we weer in de rij om ons een soort armbandje te laten aanmeten. Waarom weten we nog steeds niet. Elke keer als we terug de zaal in kwamen na pauze of wcbezoek moest je je kaartje opdiepen en laten zien.

Het was echt veel te warm daarbinnen, echt schandalig.

Er stond geen airco of van aan.

De muziek van de film was heel slecht, je kent dat wel, zo’n rare jengel er steeds in omdat het te langzaam gedraaid werd ofzo.

Tussen de films was er steeds een half uur een pauze, prima, maar die van de laatste duurde gewoon ruim een uur.

Er liep een man rond die aan 4 mensen ofzo vertelde dat ze problemen hadden met Eclipse, ze riepen het niet om.

Dus om kwart voor een begon pas de film ipv 12 uur.

Tijdens de film waar iedereen op had gewacht hoorden we opeens allemaal geroezemoes, kregen we allemaal een flesje water, handig gedaan ook, doorgeefsysteem…MY GOD…

Eindelijk om half 3 stonden we helemaal gaar buiten. Joepie, de bus kwam al over een kwartier. Nou…Die kwam dus niet…Andere genomen die gelukkig ook langs gein kwam. Hysterisch omdat ik mijn ssleutels was vergeten en bang was mijn man wakker te moeten maken.

Half 4 totaal uitgeput in bed en nu, na 2 uur weer wakker…

oooooooooh ik kan wel huilen, ik ben helemaal kapot…

Mijn vriendin en ik weten ook gewoon echt niet wat ons bezield heeft. Ook als alles wel goed was gegaan. Dit is zo niets voor ons…

De film maakte een hoop goed, maar er gaat dus echt een Klachtbrief naar Pathe. Het was echt heel slecht georganisseerd.

Normaal ben ik niet zo’n enorme zeur, maar dit vond ik toch allemaal een beetje to much.

Jeetje L.ous wat een domper :thumbdown:

En dat je nu nog maar 2 uur slaap hebt gehad maakt het er natuurlijk niet veel beter op.

Hopelijk kan je zo dadelijk nog wat bijslapen :hug:

:zzz: :zzz:

:-*

Hopelijk hebben de andere meiden het wel naar hun zin gehad.

Madre, zo is dat niet leuk nee. Ik kan me voorstellen dat je Nee zegt tegen een volgende marathon.

Hier was alles goed geregeld. Elke film begon stipt op tijd enzo. Dus geen klagen daarover. 1.15 stonden wij buiten.

Hallotjes, Ook hier een korte nacht gehad (niet zo kort als L.ous)

Bij ons deed New Moon het erg raar, ze gaven aan dat het het vlindereffect was. Geen idee of dat echt zo heette, maar de film bewoog iig irritant op en neer. Eclipse is pas om kwart voor 12 begonnen daardoor ipv 11 uur. Kon me eerlijk gezegd weinig schelen, hadden New Moon ook mogen overslaan hierdoor hahaha, kwam daar toch niet voor :wink:

Verders geen airco dus erg warm en geen flesje water, maar wel gezellig gehad. Eclipse is super, waren er erg blij mee :mrgreen:

Tjee M.arlous het was bij jou wel helemaal drama zeg in het theater :naughty: wat slecht geregeld…

Maar dames, vertel eens iets over Ecplipse :inlove: :mrgreen: