Twijfel. (verschoont of niet...) upd pag 4.

en die leidster zei gewoon glashard dat hij verschoont was..

:shock: Dat is misschien nog wel het ergste van allemaal!! Dat ze tegen je liegen. Dit zou voor mij reden zijn om direct een ander kdv te zoeken.

Niet verschonen is al zeer kwalijk maar als ik glashard voorgelogen wordt door de persoon die ik de zorg van mijn kindje blindelings toevertrouw...
Ik moet er niet aan denken. Het liegen zou voor mij nog zwaarder wegen dan het niet verschonen.

2 zeer goede redenen om je kindje van die foute plek vandaan te halen, en om een officiele klacht in te dienen.
Er is vast en zeker een overkoepelede organisatie. Deze zou van dit soort praktijken op een kdv op de hoogte moeten zijn.

Ik zou een klacht indienen, opheldering eisen vanuit het management en vragen wat hier op wordt ondernomen en/of overplaatsing naar andere groep eisen.

Tegen de leidster zou ik zeggen dat ze liegt en dat je dit weet omdat je de luier gemerkt had, ik zou open kaart spelen.

Jeetje Sweet, schandalig zeg!

Ik kwam M. donderdag wat eerder halen (had dat vooraf gemeld) en ze had net gepoept. Nou ik mocht haar niet eens zelf verschonen :slight_smile: de leidster zei: je brengt je kind schoon, dus je krijgt je kind schoon mee terug.

En zeker ook de locatiemanager informeren, want als jullie kind dit overkomt, dan zijn er ongetwijfeld meer kinderen die dit overkomen zou ik denken.

Ik ga ook zsm een overplaatsing aanvragen, zijn er hier genoeg.

Eerst maandag naar de leidinggevende (Mindy, bedankt voor pb).

En meteen naar het centrum om overplaatsing in gang te zetten.

Wat erg zeg!! Echt hoor, ander kdv zoeken zoals de rest ook zegt. Dit kán niet! Schandalig!

Zoiets kan echt alleen gebeuren als je totaaaaaal NIET met je werk bezig bent, want ondanks dat kinderopvang natuurlijk veel meer inhoudt dan luiers verschonen is het wel een soort rode draad door de dag. ALLE kinderen worden MINSTENS 3x daags verschoond. Dat is OVERAL zo!

Aargh ik kan zó plaatsvervangend pissed (:wink: ) worden van dit soort verhalen! Gatverdamme!

Ik hoop dat je ze goed kan wakkerschudden daar, en de mogelijkheid hebt om een andere (vorm van) opvang te vinden! :hug:

We gaan morgen dus heen, ben best zenuwachtig. Roy gaat mee, omdat ik gewoon te gevoelig ben, en zo het op een akkoordje gooi ofzo…

En dat wil ik niet!

Lullige is ook nog, buiten het feit dat ze keihard loog :evil: , ze ook nog eens 4 kindjes had, waarvan 2 om 3 uur weggingen…

gewoon nalatigheid dus! Ga op je strepen staan meid! Wees een tijger voor je kleine!

Laat je niet op je kop zitten hoor! :hug: Helemaal met de info dat er zoooo weinig kindjes waren is er GEEN ENKEL EXCUUS voor dit voorval (of voorvallen :roll: )

Succes morgen!

jeetje 4 kids en dan niet verschonen diep triest goed zo dat je daar weggaat,laat je niet ompraten maar harde actie hoor die verdient geen medeleiden :twisted: :twisted:

Ben even naar het centraal bureau gelopen, ik kán gelukkig een klacht indienen via de mail.

Ook heb ik om half 1 :shifty: een afspraak met de locatiemanager, ze wilden ons persé zien voor dat hij naar de groep ging…

je bent er nu! Succes, ben benieuwd hoe dit afloopt!

succes meid, dit kan natuurlijk gewoon niet.

Tuurlijk kan je kind er een keer doorschieten… een foutje is menselijk. maar dit lijkt meer een structureel probleem.

ik zou dus ook geen vertrouwen meer hebben in dit KDV, en als het mogelijk is een ander zoeken voor riley en jullie volgende kindje

Verhelderend kan ik het gelukkig noemen…

Ze heeft een voorgesprek gehad met de leidsters. Toevallig degene waar wij van vermoeden…

Wij hebben dus benoemd wat er aan de hand was.

Rode billen, volle luier, natte broek, excuses, onze zorg geuit, enzovoorts.

Elk geval, wat wij al hebben gedaan. (Meerdere malen de leidsters aangesproken dat zijn luier erg vol was).

De bewering: Vrijdag is hij verschoont, hij had een poepluier…

Onze bevindingen: Hij had dezelfde luier aan, was doorgelekt.

Nu hebben we afgesproken dat zij dit NU overlegd, ze gaat iedereen informeren, komt er geen verbetering, zal zij met ons een klacht indienen die gevolgen heeft, En er komt nu een mogelijkheid dat Riley naar een verticale groep gaat…

Helaas merkte Roy wel meteen dat de houding veranderd is tov ons. (de houding van de leidster)

Met heel verwijtend ‘Was het verhelderend gesprek?!’ :evil:

Roy heb gewoon meteen gezegd dat dit zo was (confrontatie aangegaan dus), en dat het voor hem een kwestie van zorg was om zijn zoon, en dat wij dus ons niet prettig voelde in deze situatie, en meerdere keren benoemd werd, dat als het niet zo ging, het op deze manier maar moest.

Ik heb wel aangegeven, dat ik wel ga zoeken naar een ander kdv, of dat hij inderdaad overgeplaatst word.

Dat ik ze nu voordeel van de twijfel geef. (Luiers blijven gemerkt). En als dit geen verbetering geef (als ik hem vanmiddag op haal is nog hetzelfde, of woensdag/vrijdag weer zo is), hem per direct er af haal.

Overigens vond de manager niet dat 1x Riley er door kan schieten.

Het hoort niet.

Ze zijn met 3 leidsters op 1 groep, iedere leidster heeft 4 kinderen onder haar hoede.

Dus Riley mocht er niet doorschieten, helemaal niet toen zij van 4 naar 2 kinderen ging, en ze dus makkelijk de tijd had.

Goed zo! En maak die leidster maak flink duidelijk dat ze gewoon wordt betaald om goed voor jullie zoon te zorgen. Het is geen liefdadigheid ofzo!

Wat fijn dat de manager begrip toonde en dat ze het met jullie eens is dat dit niet kan, ook niet 1x. :thumbup:

Kan me wel goed voorstellen dat je doorzoekt. Dit wil je gewoon niet voor je kind!

En verheldering 2.

‘De mentor’, van Riley heeft ons aangesproken. (Die vanmorgen zo geïrriteerd deed)

Ze heeft gezegd dat we naar haar moeten komen als het weer zo is.

Of dat als er zowiezo wat was…

We hebben aangegeven dit bij meerdere leidsters aangegeven te hebben, en dat het opgeschreven zou zijn .

Ze heeft ons het boek laten zien, en ik heb namen genoemd Wie het opgeschreven zou hebben… EN: het is nooit opgeschreven.

Nu heeft zij dit gedaan en ons 100maal excuses aangeboden voor haar collega’s.

Degene die dit dus niet heeft gedaan (verschonen). was er bij…

Ze keek niet blij… :oops:

Zou je m niet beter sowieso naar de verticale groep overplaatsen, kan me voorstellen dat de relatie nu verstoord is, dat is ook niet prettig.

ons zoontje is ooit ook overgegaan van babygroep naar verticale groep toen hij 1 jaar was. DAt ging heel goed.

Die leidster zou ontslagen moeten worden. Ze hangt de ene na de andere leugen op, nu dus weer over het opschrijven van de voorvallen. Ik zou haar voor geen meter meer vertrouwen.

Ik zou er echt mijn kind niet met een gerust hart achterlaten. Of eigenlijk, ik zou mijn kind er gewoon helemaal niet meer achterlaten.

Echt ongelofelijk! Ik ben gastouder en verschoon de kindjes sowieso 3 keer per dag en bij een poepluier natuurlijk nog vaker. Als ik ze niet zou verschonen dan zou halverwege de dag de luier al doorlekken.

Wat ik me dan meteen af vraag… Krijgen ze daar dan wel normaal te drinken? Want als een luier het de hele dag volhoudt zonder door te lekken zou ik daar toch ook over gaan twijfelen :think: