Wat ik me dan meteen af vraag… Krijgen ze daar dan wel normaal te drinken? Want als een luier het de hele dag volhoudt zonder door te lekken zou ik daar toch ook over gaan twijfelen :think:
Dat vind ik geen graadmeter… Ik denk dat ik zowel Lenn (als ie nog een luier zou hebben) als Nika een dag met 1 luier kon laten lopen zonder doorlekken. Lijkt net of mijn kids alles voor de nacht bewaren en ze drinken wat af!!
Sweetlove, fijn dat t een goed gesprek was! Ik zou ook later overplaatsen ivm de verstoorde banden nu… succes ermee, hopelijk blijft het hier nu bij!
Wat vreselijk dat ze zo met jullie omgaan zeg. Goed dat je actie hebt ondernomen.
Onze jongste gaat sinds 1 sept. ook naar het KDV. Ik heb m nu al een keer of 4 opgehaald en dat hij letterlijk tot aan zijn enkels onder de poep zit. Ook krijgt manlief met ophalen regelmatig een zakje vieze kleding mee omdat meneertje er weer naast had gepoept.
Nu is het ook een enorme poepdoos, die kerel van ons, maar thuis gebeurd het echt zelden (met tandjes is het wel eens voorgekomen)
Ik heb het toen gelijk al aangegeven of ze beter willen opletten, ook omdat Thymen binnen No time rode billen en blaren heeft. Zouden ze doen.
Toen ik afgelopen vrijdag binnenkwam en ik hem optilde en direct de poep op mijn arm had zitten, moest ik me zo inhouden daar :evil: ik heb ze erbij geroepen en nogmaals gezegd dat ik het erg vind dat hij er zo bij loopt. Heel veel excuses etc. Ik had het idee dat ze me een zeikerd vonden.
Waar ik dan bang voor ben (is misschien onzin) is dat ze dan mijn kind bijv. harder aanpakken of weet ik veel wat omdat ik heb gezeurd over het verschonen.
Wat vreselijk dat ze zo met jullie omgaan zeg. Goed dat je actie hebt ondernomen.
Onze jongste gaat sinds 1 sept. ook naar het KDV. Ik heb m nu al een keer of 4 opgehaald en dat hij letterlijk tot aan zijn enkels onder de poep zit. Ook krijgt manlief met ophalen regelmatig een zakje vieze kleding mee omdat meneertje er weer naast had gepoept.
Nu is het ook een enorme poepdoos, die kerel van ons, maar thuis gebeurd het echt zelden (met tandjes is het wel eens voorgekomen)
Ik heb het toen gelijk al aangegeven of ze beter willen opletten, ook omdat Thymen binnen No time rode billen en blaren heeft. Zouden ze doen.
Toen ik afgelopen vrijdag binnenkwam en ik hem optilde en direct de poep op mijn arm had zitten, moest ik me zo inhouden daar :evil: ik heb ze erbij geroepen en nogmaals gezegd dat ik het erg vind dat hij er zo bij loopt. Heel veel excuses etc. Ik had het idee dat ze me een zeikerd vonden.
Waar ik dan bang voor ben (is misschien onzin) is dat ze dan mijn kind bijv. harder aanpakken of weet ik veel wat omdat ik heb gezeurd over het verschonen.
Lastige dingen zijn dit.
In dit geval zou ik het hoger op zoeken, centraal bureau bellen en contact met de manager (locatie), en daar je klacht neer zetten en zeggen dat je officiele stappen wilt bewandelen. (ook al wil je dit niet, het is wel duidelijk).
Jou zin over het bang zijn, was ik ook. Ik merk gelukkig bij Riley dat ze hem nu echt verschonen. En hij geen rode billen heeft. Ook als hij poept (in welke vorm ook) melden ze dit nu. Ik heb met hen duidelijke afspraken, ik vraag daar elke keer ‘Wie neemt hem vandaag op zich’.
Ook al staat het op het bord, zodat ik zeker weet dat ik einde van de dag de juiste aan spreek. Ik spreek haar aan over hoe de dag verlopen is, over zijn billen (rood of niet), over zijn drink gedrag enzovoorts.
Bij ons is duidelijk wie de klacht indiend, en gelukkig word er nu goed opgelet. Heb ikg een vieze kleding meer mee gekregen!
Het zijn verder hartstikke lieve dames daar, dus eerst nog even voordeel van de twijfel, maar bij de eerstvolgende doorgelekte luier ga ik naar de regiomanager. (of wie het dan ook precies moet zijn, moet ik even nakijken)
lastige dingen zijn dit. Je wil niet iedereen tegen je in het harnas jagen, maar mijn kind gaat voor alles zeg maar.
Sweetlove, fijn dat ze nu wel zo goed op Riley letten. Jammer dat er eerst zoveel aan vooraf moet gaan toch!!
Minniemouse voordat je het erop gooit dat het komt door niet snel (genoeg) verschonen zou ik eerst uitsluiten of het ook niet aan het merk luiers ligt wat ze ophet kdv gebruiken. Lenn was ook een schijterd ( ) en die ging standaard na elke poepluier in een nieuwe romper/broek omdat hij door de luier heen lekte. Ze hadden gewoon rotluiers daar (wist ik ook omdat ik voor dezelfde organisatie werk als het kdv waar hij heen ging.) Daar kan het dus ook aan liggen!!!
Jeetje zeg wat een verhalen! Wat erg om te merken dat er zo met je kleintje omgegaan wordt. Kan gewoon echt niet om dat te missen dat een kind zo gepoept heeft. Dat ruik je toch ook gewoon!
Goed dat je naar het bureau geweest bent. Wel jammer dat je ze nu steeds in de gaten moet houden. Lijkt me geen fijne manier om dat steeds weer te gaan en je kind daar te moeten laten
Minnemouse: ik zou het zeker goed in de gaten houden en voor jezelf alvast even opschrijven wanneer het gebeurd is. Dat als je weer gaat, je de data etc ook paraat hebt.
Jeetje zeg wat een verhalen! Wat erg om te merken dat er zo met je kleintje omgegaan wordt. Kan gewoon echt niet om dat te missen dat een kind zo gepoept heeft. Dat ruik je toch ook gewoon!
Nou dat valt wel mee. Ik heb op kdv gewerkt en als gastouder en sommige kindjes ruiken zo sterk naar zwitsal of zelfs bijdehandjes, en daarbij had ik het het ergst, dat ik continu liep te twijfelen; ruik ik nou een poepbroek of is t gewoon t kindje met een gek luchtje… :shifty:
Nou dat valt wel mee. Ik heb op kdv gewerkt en als gastouder en sommige kindjes ruiken zo sterk naar zwitsal of zelfs bijdehandjes, en daarbij had ik het het ergst, dat ik continu liep te twijfelen; ruik ik nou een poepbroek of is t gewoon t kindje met een gek luchtje… :shifty:
Dat kan inderdaad ook nog… Ben duidelijk niet van de zwitsalgeur