erg dat je dat eerst een paar keer aan moet geven, gaat hij trouwens een halve of een hele dag?
@lonneke1980 wrote:
erg dat je dat eerst een paar keer aan moet geven, gaat hij trouwens een halve of een hele dag?
Hij ging altijd een hele, maar nu een halve. Maar dan nog…
@Sweet-Love wrote:
@lonneke1980 wrote:erg dat je dat eerst een paar keer aan moet geven, gaat hij trouwens een halve of een hele dag?
Hij ging altijd een hele, maar nu een halve. Maar dan nog…
o zeker, bij ons gaat er geen enkel kindje met dezelfde luier aan naar huis, zelfs als er nog niets in zit krijgen ze om half twaalf een schone aan.
Hier weet ik (Riley gaat smiddags), dat ze om half 3 zowiezo schone krijgen .
(Ik haal hem om 16.00/17.00 uur op)
Schiet mij maar lek 3 leidsters, wéér een volle luier en weer KRUIDVAT!!
:wall: :wall: :wall:
Aanspreken, en heel duidelijk gewoon vragen: mag ik weten waarom Riley niet is verschoond? Als het tegengesproken wordt, vertellen wat er tot 2x gebeurd is… ik geloof niet dat ze zich daar nog uit kunnen praten hoor! Lijkt mij alsof het vergeten wordt, vind ik heel ernstig!
Ik zou nu toch echt niet eens meer de leidsters erop aanspreken maar naar de directie stappen.
Én de oudercommissie: misschien ben je niet de enige ouder die zich hieraan ergert. Met meer mensen bereik je altijd meer
Succes :-*
Ik ga zeker verdere stappen ondernemen, ik ben dit zo zat.
Ik werk zelf op een kdv en wij hebben 4 vaste verschoonrondes.
En met poep natuurlijk meer.
Ik kan maar 1 ding zeggen. Hogerop zoeken. Dit kan echt niet
Woensdag aangesproken, dat we dit verre van LEUK vinden.
En niet accepteren. Ze was ‘blij’, dat we geen klacht deden, maar het bespraken… toch… komt de klacht wél!
We zetten nu alles in gang, want we hebben gemerkt, en DEZELFDE luier kwam terug, Riley heeft allemaal plekjes nu op zijn billen,.
Ik weet dat het makkelijk praten is maar dit zou voor mij een reden zijn om niet alleen een klacht in te dienen, maar ook om op zoek te gaan naar een ander kdv*. Ik kan veel hebben, maar als je mijn kind verwaarloosd(want daar lijkt dit toch een beetje op) dan houd het op
(*ik heb makkelijk praten aangezien er in een straal van nog geen 5min fietsen een stuk of 7 kdv’s te vinden zijn, vast wel eentje die op korte termijn een plekje heeft…)
We zetten nu alles in gang, want we hebben gemerkt, en DEZELFDE luier kwam terug, Riley heeft allemaal plekjes nu op zijn billen,.
Is dat nu de 3e keer??
ogossie arm ventje! en als ze dit al met luiers doen, hoe is de omgang met de kids in het algemeen dan??? :shock:
De eerste keren wisten we het dus niet zeker, Roy was niet overtuigd die had zoiets, toeval?
Maar nu kwam hij dus met een kruidvat luier thuis, gemerkt in de achterzijde.
Die ik dus had gemerkt, en die leidster zei gewoon glashard dat hij verschoont was…
Kan gewoon wel janken.
Nu is uitzoeken hoe ik het moet doen.
jeetje sweet-love wat vervelend zeg!
ik naar de locatie manager toe gaan het het met haar bespreken!
en tegen haar zeggen dat je een klacht in wilt dienen, zij kan je dan door sturen of de spullen mee geven
als goed is zit er in de intake map een boekje :wat als je niet tevreden bent. daar staat volgensmij ook nog vanalles in
:hug:
:o vreselijk zeg! Te erg!
Zou zeker een klacht indienen dit is echt niet normaal :thumbdown:
Hier op de creche min 3-4 verschoonrondes.
Wat erg zeg. Ik zou ook een ander kdv (of een gastouder) zoeken en een klacht indienen… Dit kan gewoon echt niet.
vind het vooral zeer zorgwekkend dat het niet heeft geholpen toen je de leidsters er de eerste keer op aansprak. Dat er zulke misstanden gebeuren, dat kan nog. (nou, uh, bij wijze van spreken dan). Maar dat er vervolgens niks verandert als je ze daar op wijst…
Ik ben zelf te lang blijven hangen bij een kdv waar ook heel wat mis was (en waar het nog steeds een wonder van is dat het, met medeweten van de gemeente, nog steeds open mag blijven… :wall: ), en raad je dan ook vanuit die ervaring aan zsm op zoek te gaan naar een ander kdv. Tenzij dit echt het enige is en de rest van het kdv echt helemaal geweldig is. Dan zou ik het proberen op te lossen via de klacht.
@Sweet-Love wrote:
De eerste keren wisten we het dus niet zeker, Roy was niet overtuigd die had zoiets, toeval?
Maar nu kwam hij dus met een kruidvat luier thuis, gemerkt in de achterzijde.
Die ik dus had gemerkt, en die leidster zei gewoon glashard dat hij verschoont was…
Kan gewoon wel janken.
Nu is uitzoeken hoe ik het moet doen.
ik zou een klacht indienen en opzoek gaan naar een ander kdv, per direct dus de opvang stopzetten. een hele dag in dezelfde luier :sick: arme riley. 1 keer is al erg genoeg maar dan na aanspreken nog steeds hetzelfde dat kan echt niet!