Heb een mooie kaart met een gedicht uitgezocht en een kaarsje van een vlinder.
Vond het alleen erg lastig om er wat in te schrijven maar heb naar mn hart geluisterd.
en naar je hart luisteren doet het altijd goed pooh!
Hier wat kado’s die mijn nu 5-jarige dochter erg leuk vond:
knutseldozen
scoobiedootouwtjes
kettingen die ze zelf kan maken
hondje dat zelf kan lopen
furreal poes (heeft ze niet gekregen maar wilde ze wel heeel graag)
zaklamp
mandala
my little pony
petshop
en wat ze echt vet vond: een discobol
Handig en leuk topic dit!!
Misschien dat ik hier dan mijn vraag kwijt kan. Een goede vriendin word gauw 30. Nu wil ik graag een leuk en origineel kado geven. Moet alleen niet al te melig zijn, momenteel zit ze in niet zo’n leuke periode. Iemand misschien een leuk idee?
iemand een idee vor een fototoestel voor een (bijna) 4 jarige?
Mijn dochter heeft die roze van V-tech, kidizoom. Je kan er foto’s en filmpjes mee maken, spelletjes op doen en er mp3s opzetten en dan met een koptelefoon naar luisteren.
die had ik inderdaad ook gezien, maar vroeg me af of het wel iets zou zijn. maar ja dus
Lijstje is weer even aanpast. Ik vind het zelf overzichtelijker zo (en makkelijker aan te passen) :mrgreen:
Als ik iets ben vergeten erop te zetten gil je maar! :mrgreen:
Shoot! Nooit dit topic gezien. SORRY!!!
N.a.v. het topic van Marion heb ik het lijstje even aangepast
iemand een idee voor onze zoon, hij wordt over 2 maandjes 1.
Wat wil ik niet (wegens overschot aan speelgoed):
Duplo
loopauto
traktor voor buiten
puzzels
autootjes
En het liefst niet iets wat je neer moet zetten zoals keuken, werkbank oid. want de kamer staat al vol en hier wordt (nog) niet boven gespeeld. Als de speelkamer af is krijgt hij een werkbank, maar dat duurt nog wel even voorlopig, zo snel lukt het me niet om te isoleren en afwerken met 3 loslopende kids :roll: :mrgreen:
Weet het echt niet meer, we hebben al zóveel. Maarja, helemaal niks/geld vind ik ook niet zo leuk, al snapt hij er niks van.
Ik weet niet of jullie een tuin hebben, maar misschien iets voor buiten, zoals een zandbak (en schepjes), glijbaan, schommel o.i.d.?
Een rugzak met zijn naam erop is ook altijd handig voor logeerpartij of dagje weg of voor mee naar de kinderopvang. Ik bestel cadeautjes met naam altijd via koterkado, staan erg leuke dingen tussen!
Waar mijn jongens vooral mee gespeeld hebben tussen 1 en 2 jaar:
- magisch tekenbord
- houten blokken
- trommel
Voor Luc en Stan hadden we voor hun 2e verjaardag SmartMax gehaald, magnetische staven en ballen.
We hebben een tuin, die staat alleen al vol :shifty:
Ben aant kijken voor die smartmax, is dat ook al leuk voor zo’n kleintje??
Nog meer ideeën welkom hoor
mijn oudste vond boekjes helemaal geweldig toen hij 1 was, gewoon die harde boekjes van de action met fotoplaatjes van dieren en dagelijkse dingen :thumbup: kan dus ook bij kindjes van 1 jaar
Wij zijn onverwacht uitgenodigd op de verjaardag van een vrouw die 50 wordt aanstaande vrijdag. We kennen haar eigenlijk alleen van het hardlopen en ze was de zwemlerares van Lotte. Wat zouden jullie kopen om te geven?
Alvast bedankt voor de tips!
Viratine
Misschien iets van een dinerbon? Vindt iedereen lekker & leuk denk ik!
Het klinkt als een sportieve dame.
Misschien een leuke handdoeken met een douche gel. Of een set handdoeken met een sportdrankje, energybar, … en dat leuk verpakken.
Echt geen idee wat ik onze dame moet geven voor 4de verjaardag. Sint en kerst hebben we al wel…
Playmobile Cariska? Speelt Noelle ook erg graag mee…