Op zoek naar een cadeautje voor iemand? Speur dan eens deze lijst af!

Daarnaast kun je al je cadeau-vragen hier uiteraard ook kwijt.












Toevoegingen via pb of in het topic. Zo nu en dan vernieuw ik de lijstjes.

handig gedaan :smiley:

volgens mij was er al eens zo’n topic als dit.

Oh? Kon niks vinden in ieder geval, dus ik dacht, laat ik er eens een maken :wink:

Met ieder topic wat ik langs zag komen dacht ik ook al continu “dat zou toch veel handiger zijn in 1 topic”, dus ik vind het een goed idee :slight_smile:



En als dat topic er al was, dan moeten we het misschien even opgraven en afstoffen :shifty:

Achja, en anders deze nieuwe. Ik vind het niet erg om bij te houden :smiley: Zal er binnenkort even een mooi lijstje van maken.

Even lekker knutselen :mrgreen:

Ik ben al bezig met de kadootjes van de sint :roll: dus vind het wel handig aangezien ik voor Jasmijn nog geen idee heb!



Voor Roos ben ik al klaar ( alleen een kadootje van max 15 euro voor op hubs werk ), Pepijn ook, ook kado voor Roos en Jasmijn samen maar voor haar alleen dus niks…en ik weet ook nog niet wat…was al lastig genoeg om vanalles te bedenken voor haar verjaardag eind oktober.



Dus laat er maar vele nieuwe suggesties bijkomen! :thumbup:

hoi Noekie,



Wat een leuk initiatief meis !

We hebben met het modie-team even overlegd en we vinden het een zeer goed idee om alle cadeau-tips op deze wijze bij mekaar te hebben.



Er worden zovele topics geopend ivm cadeau’tjes en nu staat er een overzichtelijke lijst. :thumbup:



Vandaar hebben we beslist dit topic sticky te zetten.

Dat betekent dat het continue bovenaan blijft staan, ongeacht wanneer er laatst gepost werd.



Zo vinden de kokmama’s die er nood aan hebben het gemakkelijker terug.



groetjes

Gerda

goed idee van de moderators gerda!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Super!

Als dank ga ik zo eens een mooi lijstje knutselen :wink:





Edit: Heb inmiddels wat geknutseld! Kan nog wel mooier… Maar het is een begin :smiley:

Een extra stukje voor de meesters en juffen is mss nog een optie? Wij doen iig een kleinigheidje (onder de 5 euro) voor de PSZ.

Vandaag heb ik bv voor de juf die morgen jarig is en volgende week trakteert een hyacintglas incl bol gehaald voor ja ja 1,95.

En voor de vertrekkende juffen vorig jaar heb ik theemokken gekocht met uiteraard thee erin, een kandijstick en een bonbonnetje plus een tekening van Casper. Per kadootje was dat nog geen 2,50.

Hij ziet er hartstikke mooi uit :smiley:

Als je hem alleen nog iets verkleint is het helemaal goed, maximum breedte is 640 :-*

Oh, 640, haha dat wist ik niet. Zal hem vanavond even bewerken!!



En onderdeel voor leidsters enzo is ook een leuk idee inderdaad! Ga er van t weekend ook nog even mee aan de slag als ik tijd heb :slight_smile:





Edit: Heb 't plaatje even verkleind :smiley:

Mooi, je bent heel fijn bezig :-*

Goed initiatief!



Paar aanvullingen:

1/2 jaar:

Little People (staat er bij 2 jaar wel tussen, maar kan ook al met 1 jaar)

Duplo

Vtech

Speelhuisje voor in de tuin

Loopfiets



2 jaar:

Wipwap

Glijbaan

Driewieler



En misschien is het handig om de ideetjes op alfabetische volgorde te zetten of ben ik nu te veeleisend? :oops: :mrgreen:

Lijstje is weer aangepast. Alles staat nu op alfabetische volgorde en cadeautjes voor leidsters zijn ook toegevoegd!



En een ander kleurtje, past beter bij het forum :wink:

Prachtig! :thumbup: En ik heb nog een tip:



Hier heeft 1 van de 2 met een jaar of 2/3 Aqua Doodle gekregen en dat is ook erg leuk! Ze spelen er nog vaak mee (ook gaat het mee op vakantie of naar een restaurant o.i.d.)

Wij hebben de versie van Nijntje maar ik heb ondertussen ook andere (en goedkopere) varianten gezien.



Het is een vierkant van een soort stof waarop ze met een stift gevuld met water naar hartelust kunnen tekenen en schrijven. Na een aantal minuten droogt dit weer op en kunnen ze weer opnieuw tekenen.

(wij spelen er ook vaak zoiets als picitonary op )

@crien wrote:

Prachtig! :thumbup: En ik heb nog een tip:



Hier heeft 1 van de 2 met een jaar of 2/3 Aqua Doodle gekregen en dat is ook erg leuk! Ze spelen er nog vaak mee (ook gaat het mee op vakantie of naar een restaurant o.i.d.)

Wij hebben de versie van Nijntje maar ik heb ondertussen ook andere (en goedkopere) varianten gezien.



Het is een vierkant van een soort stof waarop ze met een stift gevuld met water naar hartelust kunnen tekenen en schrijven. Na een aantal minuten droogt dit weer op en kunnen ze weer opnieuw tekenen.

(wij spelen er ook vaak zoiets als picitonary op )




Heeft Hail voor d’r 1ste verjaardag gekregen van d’r tante uit schotland.

Helemaal een hit hier :).

Vanaf 1 jaar: Ikea Mula hijskraan met magnetische blokken. leuk om steeds weer op te hijsen en als ‘trekdier’ achter je aan te rijden.

Alles is weer vernieuwd, en uitgebreider gemaakt. En nu ingedeeld in 3 verschillende lijstjes, geeft wat meer overzicht :wink: