Noekie,



dank je wel, in naam van ons allemaal ! :-*



je hebt er een prachtig overzicht van gemaakt. :thumbup:



groetjes

Gerda

voor de eerste verjaardag: boekje Het feest van Nijntje (vooral voor een meisje vind ik, sorry niet pedagogisch verantwoord onderscheid :wink: )



voor de tweede of derde verjaardag: een mooie grote versie van Kikker en een Heel Bijzondere Dag.



voor wat grotere kinderen: een schepnet, een vlieger

2 +: kleurpotloden

2,5 +: gewone verf

3,5 +: memory

kraamcadeau:

stoeltje met naam en geboortedatum erop

geboortebeker met naam (ook leuk doopkado)

tafeltje en stoeltjes (ook leuk voor 1+)

speelkleed

Voor de leidsters: een tijdschrift in doorzichtig folie eventueel met wat te snoepen. Vond ik een erg leuk kado om te krijgen :thumbup:

Roos krijgt van ons uhhhhhhh van de sint een spaanse jurk en spaanse hakschoenen, leuk voor een 5-6 jarige…ze wil ze zooooooooooooooo graag :inlove:



Ook de vtech managelaptop gaat zeker een succes zijn.



Jasmijn dan 3 jaar krijgt een junior laptop van vtech.

en een Chou chou pop die kan lopen en kruipen en een buggy.



Weet niet of er al barbiepoppen tussen staan, vanaf 5 jaar ook super!



4 jaar en ouder, verkleedspullen, helemaal hot hier!

Zal morgen weer even updaten!

Ziet er mooi uit zo Noekie!



Maar eh…Merci ? :shifty: :slight_smile:

Wat is er met Merci? Van t weekend weer update, moet zo mn bed uit en werken…

Onze dochter is net 3 geworden en eeft houten poppenhuis gehad. Waar ze nu veel mee speeld. Verder puzzels klei ook erg leuk.

Nieuwe update staat er weer op!



Losse titels van boekjes enzo ga ik er niet in zetten, want dan kun je alle titels wel gaan noemen. Ik hou het algemeen op “boeken / prentenboeken” en titels kunnen dan in het topic zelf uitgewisseld worden als iemand een bepaald soort boekje zoekt.



Zo ook met alle soorten v-tech laptops en v-tech speelgoed etc :slight_smile:

de hit hier bij een bijna 5 jarig mannetje.



bakungan

beyblade

ninjago

Dat zijn de dingen die mijn 4 en een half jarige ook steeds roept! :lol: (dus je kunt wel natellen wat hij gaat krijgen met sint en verjaardag :wink: )

Vraagje…



Mijn dochter heeft een kinderfeestje dit weekend. Het meisje wordt 6 jaar. Ik heb iets van my little pony gekocht (set met 3 pony’s en kammetjes enzo) maar ik vroeg me af of meisjes van 6 dat nog wel leuk vinden?

Geen idee… :think: M heeft nooit interesse getoond in MLP, thuis niet en bij vriendinnetjes niet.

mijn nichtje is net 7 jaar geworden en zij is helemaal gek van Lalaloopsy en Zoobles.

er zijn kleine minipaardjes (fillies??) als het een paardenmeisje is en mystic babies maar die zijn geloof ik al uit :think:



in ieder geval, Zoobles en Petshop schijnt nu hot te zijn :lol:

misschien even aan haar ouders vragen wat ze leuk vindt, of gewoon het bonnetje goed bewaren.

Voor het 40-jarig jubileum van mijn SO, zijn wij bezig met een kookboek met ‘familiegerechten’. Erg leuk om te maken, en voor een redelijke prijs te drukken bij een drukker of fotoservice.

Vraagje: wat geef je een mama van een vlinderkindje?

Kindje is nu bijna 1 jaar een vlindertje.

Ik wil het niet ongemerkt voorbij laten gaan maar vind het lastig om te bedenken wat ik wil geven.

pooh: ik denk dat het niet uitmaakt wat je geeft, maar weten dat het niet vergeten is, sdat is fijn… zo kreeg ik een hele lieve kaart op betreffende dag, en adt vond ik zooo enorm lief!

@pooh wrote:

Vraagje: wat geef je een mama van een vlinderkindje?

Kindje is nu bijna 1 jaar een vlindertje.

Ik wil het niet ongemerkt voorbij laten gaan maar vind het lastig om te bedenken wat ik wil geven.




Wij kregen een kleine ballon misschien iets met een vlinder.Je hebt hele mooie vlinder houders voor een waxinelichtje