Wat koop ik voor een collega die ik niet zo goed ken maar met lootjes heb getrokken? Bedrag is 5 euro, gaat dus om een aardigheidje en meneer heeft geen verlanglijstje gemaakt… Gaat om een mannelijke collega van 25… Op z’n fb kan ik niets vinden wat bruikbaar is voor surprise, gedicht en of kado… Help!

Misschien dat je juist daar het gedicht om heen kunnen brengen iets in de trant van:

Sint vond het dit jaar moeilijk iets te bedenken,

want wat moet je aan iemand zonder verlanglijstje schenken…

Enz…

Mocht je meer regels willen dan laat maar weten :wink:

En wat betreft een cadeautje…

Wat dacht je van:

• een cadeaubon (bijvoorbeeld muziekbon/boekenbon ofzo)
  • een lekkernij pakketje (wat lekkernijen e.d. bij elkaar)

Hi!

Wat een gezelligheid aan deze keukentafel : D.

Ik was eigenlijk benieuwd of jullie ook al ideeën hebben voor Pasen (zie Sint nog staan maar time flies :wink: )?

Geven jullie de kinderen ook een kadootje of iets anders? Mijn kleine Sem is rond Pasen ook nog eens jarig dus ben hard op zoek naar een passend kado voor mijn 7-jarige LEGO fan!

Heeft er iemand tips?

Groetjes Nien!

Cadeautjes met Pasen? Zijn er echt mensen die dat doen? Verjaardag en Sinterklaas lijkt me wel genoeg, kinderen krijgen al zo vaak cadeautjes. Maar dat is mijn mening :slight_smile:

Ik zou ook niet weten waarom een kindje met Pasen een cadeautje zou moeten krijgen. :roll: Tenzij het natuurlijk een verjaardag is.

Wij doen ook niet aan cadeautjes met Pasen.

Hij krijgt wel een chocolade haasje ofzo.

Hi!

Sorry misschien was ik ietwat onduidelijk… mijn Sem is rond Pasen jarig en daarom wilde ik proberen het onderwerp Pasen met zijn verjaardag te koppelen…

Ik heb nog wel een andere vraag: hoeland mogen jullie kinderen tv kijken? Ik ben op zoek naar films die minder dan een uur duren zodat Sem niet te veel achter de ‘buis’ zit. Iemand tips?

NienMooij Andere vragen die niet over cadeautjes gaan, mag je in een daarvoor bestemd topic stellen. Bijvoorbeeld in het subgedeelte Leeftijd basisschool groep 3-4 of Mama en Papavraagjes. Op die manier kunnen we alle verschillende onderwerpen een beetje bij elkaar houden. Alvast bedankt!

Voor kindjes van een jaar:

Pukylino loopfiets (lekker stabiel en niet te groot)

Little People poppenhuis/boerderij/kerststal

Nijntje verstoppertje (kan ook bij 2-3, er is ook een Dora verstoppertje)

Trekbeesten om mee te lopen

2-3 jaar:

Nijntje slaaptrainer

Heb de lijstjes weer eens aangepast!