...

Baukje, wat heerlijk dat die gyn er vertrouwen in heeft. Ik hoop ook dat je niet meer zo’n onwijze bloeding krijgt, want je zal je elke keer dat zoiets gebeurt wel helemaal de hik schrikken.

Nu moet je dus heel kalm aan doen. Is thuiszorg een optie? Zodat je je in elk geval niet om het huishouden hoeft te bekommeren?

En zoveel mogelijk mensen inschakelen om bij te springen met Pien.



Ik ben wel weer een beetje opgelucht. Ik blijf je volgen hoor!

Succes!!! :-* :-* :-*

Baukje klinkt toch behoorlijk positief allemaal. Ik blijf voor je duimen. :-*

succes baukje! ik hoop dat alles goed gaat.

Ik duim ook mee. Wat een schrik zeg, maar gelukkig word je goed begeleid en is die kleine Rudi een knokker!!

Baukje, heel veel sterkte en goed herhalen naar wat de gyn heeft gezegd… hij heeft er vertrouwen in dat het goed gaat dus daar moet je dan ook gewoon vanuit gaan :thumbup: ! Succes en sterkte :-*.

Meis het zit je niet mee he hey!?

Maar dan moet dit dus wel een werkelijk wereldwondertje zijn want hij doet het en die gaat er komen het is een winner!!!

Ik duim verder voor je…hoop dat je in de toekomst ook nog een beetje zorgeloos zwanger kan zijn zeg…

hey Baukje



wat goed dat je die vraag hebt gesteld en daarmee ook je eigen angst hebt laten zien…



en fijn om te weten dat die gyn er zeker wel vertrouwen in heeft…



Ben blij voor je…



het zal beste een zwangerschap zijn / worden met behoorlijk wat angsten… maar zullen we ons focussen op straks een prachtige Rudi???



Preggie

Hoi,



Ik ken je niet maar wil je toch ff een hart onder de riem steken…



Ik heb van weel 7 t/m week 11 gebloed, oud en vers bloed.

Bij mij lag het wel aan voorliggende placenta…

Ook zo vroeg kan dat dus best (zei mijn gyn destijds in elk geval).



Ik ging wekelijks naar de gyn, steeds weer die angst…

Maar uiteindelijk heb ik nu een gezonde knul van bijna een halfjaar!!!



Het is na de 11e week opgehouden.



Ik hoop dat het bij jou ook gauw ophoudt!



Sterkte en probeer van de goede momenten te genieten.

Iets wat ik nog al vergat door alle angst en spanningen…



Liefs, Mirjam

Hoi hoi, ik ben hier maar eens gaan kijken na je linkje bij de mei-mama’s voor 2007.



Ik heb inderdaad ook geen holte met bloed gehad, maar misschien wel een laagliggende placenta. Al denkt de VK dat niet, omdat ik al wel een echo gehad heb en er geen bijzonderheden zijn opgeschreven. Mijn VK zegt dat wanneer die placenta onderop gelegen is, de echoscopiste daar waarschijnlijk wel iets over had opgeschreven. Maar goed, de tijd zal het bij mij leren. Hopelijk is het bij mij niet aan de orde…



Maar goed, om je een hart onder de riem te steken:

Mijn buurvrouw heeft ook haar hele zwangerschap bloedingen gehad. Door een voor de baarmoederliggende placenta. Ze hadden standaard handdoeken op het tapijt boven liggen voor als het weer begon.

Zij heeft een geweldig gezonde knul gekregen.



En ook mijn moeder… Toen zij 14 weken zwanger was, is ze gevallen. Gevolg: hap uit de placenta! Ook zij heeft bedrust gekregen en daarna ook bevallen van een gezonde meid: dat was ik dus :wink:



Maar goed. Ik hoop dat het bij jou allemaal niet zoveel meer gaat gebeuren. Een placenta kan bij de groei ook nog omhoog groeien en dus weg gaan bij de baarmoedermond! Sterkte in elk geval en hopelijk was afgelopen vrijdag de laatste bloeding! :thumbup:

Zo wat een onzekerheid zeg :hug:

Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :-*

Kon hij je helemaal niet geruststellen of weet hij het ook gewoon niet?

Heej, ik stuur je ff een mailtje, oké?



Ik heb al eerder gemerkt in je verhalen dat je gyn zich soms echt ongelukkig uitdrukt, in ieder geval zo dat jij er van alles bij denkt en kan gaan denken.

Je kindje is een doorzetter joh. Heb vertrouwen!



Liefs!

Oh lieverd wat een onzekerheid zeg tjonge. Ik hoop zo dat het gewoon goed komt en dat je een gezond wondertje krijgt. Praten blijven hoor gooi alles ermaar uit als je het niet ziet zitten anders schrijf het hier anders word het te veel voor je. Ppff heb het echt met jullie te doen.



Ik brand hier een :kaars: voor jullie op een goed afloop



:hug: :-*

Och Baukje wat een verhaal zeg…



kan me voorstellen dat het je allemaal teveel word!! Kun je niet tegen die gyn zeggen dat je juist onzeker word door zijn antwoorden??



Ik wil je iniedergeval heeeeeeeel veel sterkte wensen :pray: en dat Rudi lekker door blijft vechten!



liefs



Crystal

Kop op he!

Wat de gyn zegt: hopelijk is het die placenta en stopt het bloeden op een gegeven moment. En als je vindt dat je gyn iets niet duidelijk of negatief uitlegt: ZEG HET DAN! De meeste gyn’s zijn lompe lui die niet kunnen communiceren.

Je kleintje doet het goed en dat zegt echt veel hoor!



Hou de moed erin!!!

He meissie toch!

Wat een ellende was zo benieuwd naar vandaag en hoopte dat je goed nieuws zou brengen maar het gaat je nog steeds niet lekker snap ik wel!



Ik zou toch wat meer eisen stellen hoor bij je gynacoloog en anders eens een andere zijn mening vragen of zo?

Ik snap heel goed dat je aan het randje van een dip zit, probeer zoveel mogelijk van je dochter te genieten en zoek wat afleiding (makkelijk gezegd ik weet het).

Kijk anders eens of je met de huisarts verder komt, wie weet!



Heel veel sterkte :kaars: voor jou!



liefs gwen

Hee, meid. :hug:

Ik kan me voorstellen dat je er echt depri van wordt maar je moet de moed erin houden hoor! Rudi groeit nog steeds!!



En inderdaad, deel je angsten en onzekerheden met je gyn. Laat hem maar weten wat het met je doet als hij zo ongenuanceerd bezig is. Dat er een kans in zit dat het alsnog niet goed gaat, dat weet je nou wel. Dus laat hem zich concentreren op de positieve dingen en het voor jou wat dragelijker maken.



Nog een dikke virtuele knuffel van mij :hug: . Ik duim nog altijd voor jullie.



Liefs

Pien

Bah, wat vervelend allemaal. :hug:



Maar ik moet me bij m’n voorgangers aansluiten.



Zeg het aan de gyn als iets niet duidelijk is. Of als je vragen hebt! Hij kan niet zien wat je wel en niet snapt. Dat moet je zelf aangeven. En als je het niet tijdens een bezoekje kunt zeggen, moet je vragen of je alles mag opschrijven en eventueel via de mail kunt doen. Of speel het via je huisarts. Laat je huisarts je uitleggen hoe alles er voor staat. Misschien heb je daar meer vertrouwen in.



Maar probeer wel positief te blijven. Als het echt niet goed gaat, zegt de gyn het wel.



Dikke knuffel en liefs,



Noortje :-*