...

:dance: :dance: :dance: :thumbup: :-* !!!

GO RUDI GO!!! :wink:



Baukje,

Fijn dat de echo goed was!

Ik denk vaak aan jullie en wens jullie heel veel sterkte! Ik hoop dat de verhalen hierboven je wat kracht geven om het positief te blijven inzien.



:-* Pien

:dance: Fijn dat die kleine frummel zo zijn best doet!!!

Dat is een volhouder die komt er wel!

En tja ze zijn altijd zo helemaal aan het begin van je zwangerschap…ze zijn bang dat je ze ‘eraan houd’ ofzo als ze te positief praten…ik denk altijd hoop doet leven,geef een vrouw wat zekerheid mee dat is toch ook alleen maar beter voor BIB!!?

We blijven duimen en :pray: hier voor je hoor!!

Wat een heerlijk nieuws weer, geniet ervan :thumbup: :dance: !

Bauke, wat super!! :dance:



We duimen met je mee hoor, dat het zo goed blijft gaan. :pray:



:-* Astrid

:dance: :dance: Super goed nieuws!!!



Ja, en dan breekt nu eindelijk de tijd aan dat je kunt gaan genieten!!

Gefeliciteerd!



Liefs

Pien

:dance: :dance: :dance: Fijn om zulk goed nieuws te lezen!! :dance: :dance: :dance:

Hoi meid,



Zie nu pas dit onderwerp.

Ik heb met tien weken zwangerschap hetzelfde gehad en ja het waren waarschijnlijk twee beebjes.

Daar gaan we verder niet overnadenken hebben we toen tegen mekaar gezegd!

En kijk eens naar mijn banner.

Ja ja inmiddels zijn we dus 35 weken zwanger en ik heb na de 13 weken ook geen bloed meer verloren.

Op de echo’s bleek ook dat ons kindje prima gezond is tot nu toe (zover ze kunnen zien).

Ik wens je een hele voorspeodige zwangerschap en zal aan je denken en voor je duimen natuurlijk!!! :thumbup:

Sterkte en o ja probeer (weet dat het moeilijker is) toch van je zwangerschap te genieten he!!



groetjes gwen

Kop op meid het komt goed.

Zoals ik je nu hoor is het oud bloed dat kan nog wel even duren idd.

En wat je ook gedaan hebt bellen als je twijvelt heb ik ook gedaan.

Nu had ik het geluk dat het al vroeg was dat ik de kleine kon voelen al met 12 weken dus toen pas werd ik geruster, maar nog als ik niks voel bel ik gewoon dan kijken ze maar een keertje extra.

Luister naar je lijf en naar je instinct!



Sterkte!

Groetjes gwen

Hoi hoi,



Ik ken je niet, maar wil je heel veel sterkte wensen! Die kleine is een doorzetter en die komt er wel!

jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg. gelukkig leefd je baby nog.

Goeie genade Baukje, wat een verhaal. :shock:

Eerst al die heftige bloedingen een aantal weken geleden. Daarna de redelijke geruststelling als er bruin bloed kwam (ouwe zooi moest eruit) en dan nu ineens weer zo heftig bloeden.

Mens wat zul je geschrokken zijn.

Die Rudi houdt jullie mooi in spanning, daar zou ik hem/haar straks als ie er gezond en wel uit is wel even wat van zeggen… foei Rudi :naughty:

Maar ik geloof dat ik wel kan volgen dat je liever een weekendje in het ziekenhuis was gebleven. Het is wel een heel heftig verhaal zo langzamerhand.

Dikke knuffel en hou je taai meid, die Rudi is een knokker! :hug: :hug: :hug:



Marjan

baukje: als t niet slecht was voor rudi zou je bijna aan de kalmerende middelen gaan tocH/

kind, wat kan ik me jouw spanning en angsten goed voorstellen.

je zou van minder gek worden toch?

ik wens jou en je man heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en ik doe er een kaarsje bij.

hele dikke knuffel voor jou en een aaitje over je buik met rudi dr in.

wat een wonderkind is dat zeg!!!

Jemig meid, wat is dat schrikken!!



Ik heb hetzelfde meegemaakt met 13 weken (zie topic voorliggende placenta/placenta preavia) en het kan echt weer helemaal goed komen, mn placenta is verschoven bij 21 weken.



Ik wil je ook hier nog effies heel veel sterkte wensen :hug: :hug:

(ik heb in het andere topic gereageerd op je berichtje)



Veel liefs Lotje, enneh…moed houden hoor!! :thumbup:

tjonge wat een schrik gelukkig is alles goed :pray:



Mijn placenta heeft ook voor de baarmoedermond gelegen en heb ook met 13 weken een flinke bloeding gehad. Echt schrikken hoor als je dat mee maakt.



Sterkte :hug:

He meid vervelend hoor!

Wat zal jij geschrokken zijn weer!

Ze dachten dat bij mij in eerste instantie ook!(toen ik werd binnengebracht) Zoals je weet was het bij mij waarschijnlijk wat anders (zie eerdere post)

Ze kunnen dat meestal pas later zien maar het kan er wel ook die eerdere bloeding mee te maken hebben is mij tenminste verteld.

Dat ze het nu nog niet duidelijk hebben gezien zegt dus niks, als het je placente is dan zal je waarschijnlijk vaker deze bloedingen krijgen!

Heb wel gelezen (toen veel over opgezocht) dat het negen van de tien keer gewoon goed komt en je placenta niet voor blijft liggen.

Ze houden je gelukkig goed in de gaten!

Ik blijf voor je duimen!

Kop op meid!



groetjes gwen