...

Ach meis…het houd niet over he!?

Ik duim voor je…moet goed komen…je hebt al zoveel voor je kiezen gehad en Rudi is een vechter!! :kaars:

is een heel fijn ziekenhuis!



ben toch wel een beetje blij voor je dat je bent doorverwezen, misschien dat zij iets van je zorgen kunnen wegnemen :pray:

Sterkte vrijdag! Ik hoop dat alles goed zal zijn.

Veel sterkte en succes vrijdag!

Ik hoop dat ze je daar wat meer kunnen uitleggen en geruststellen over wat er nu precies aan de hand is.

Nogmaals: er is gelukkig niks aan de hand met de kleine Rudi. Die doet het gelukkig goed, dus houd de moed erin he!!!

Veel sterkte :-* en suc6 vrijdag :-*

Hoi meid,



Ik hoop voor je dat er vrijdag wat meer duidelijk word!

In ieder geval lijkt het me wel een goed teken dat rudi goed groeit nog steeds probeer positief te denken al is het eeeerg moeilijk ( ik weet het)

Sterkte vrijdag zal je in de gaten houden!



liefs gwen

heel veel sterkte vrijdag!



Rudie is een vechter!!

Baukje, ik hoop dat je goed bericht hebt gehad. :hug:

Hoi Baukje, jij kent mij verder niet maar ik schrijf bij de oktober stoppers en ik volg al enige tijd jouw verhaal.



Ik krijg kippevel bij het verhaal wat je net geschreven hebt. Wat naar allemaal. Kan me voorstellen dat je heel erg bang bent. Om dan nog maar niet te spreken over alle onzekerheden.

Ik hoop dat je in goede handen bent bij je ‘nieuwe’ ziekenhuis en dat ze je een gevoel van vertrouwen hebben kunnen geven. Laten we :pray: alles uiteindelijk goed komt.



Meid, heel veel sterkte. Ik brand hier een :kaars: voor je en blijf je volgen. :wink:



Liefs, Patricia :hug:

Wat een onzekerheid meis :-*

Ik hoop dat je de psychische hulp krijgt waar je iets aan hebt :hug:

:hug:



je kunt je verhaal hier altijd kwijt en we zullen het altijd lezen en je steunen!



ik krijg bij dit ziekenhuis een beter gevoel dan bij je ‘eigen’ ziekenhuis.

maar nog steeds veel onzekerheden :hug:



ik hoop dat je door er met een psycholoog over te praten, je er door heen kunt slaan.

en niet vergeten dat de kleine rudi een dappere vechter is!



een dikke :-* een grote :hug:

ik :pray: en :kaars: voor jou, je man, dochtertje en natuurlijk rudi

O Baukje, dit is echt heel zwaar voor je. :-*

Om te beginnen: heel erg goed dat je hulp gaat zoeken om dit psychisch te kunnen redden.

Verder, wat een raar klungelig gedoe met je “oude” ziekenhuis. Daar hebben ze dus steken laten vallen.



Ik hoop met heel mijn hart dat dit goed gaat komen. Het is een akelig verhaal. Ik hoop zo ontzettend dat Rudi het gaat redden.



dikke dikke knuffel!!! :hug: :hug: :hug:

He meis, alweer een behoorlijke tegenvaller. Ik vind het zo rot…

Heel sterkte en succes in de komende tijd. :hug:



:kaars: :thumbup: :**:

Baukje dit is dan weer niet waar je op gehoopt had. Heel goed van je dat je steun gaat zoeken om door deze zwangerschap te komen. En Rudi is een knokker, die laat mama maar zo niet los.

Lieverd, hou je haaks :hug: :hug: :kaars:

He Baukje, dit had ik dus niet verwacht!

Het is wel raar, maar een vaginale bloeding is in jouw geval dus postief nieuws… Hopelijk is het stolsel de volgende keer dan ook een stuk minder geworden en zijn je kansen goed aan het stijgen.

Ik hoop echt dat het goed blijft gaan met Rudi en dat het er nog minimaal 4 maanden blijft zitten!



Ik weet niet of jou daar iets over verteld is, maar moet je nu bedrust nemen om het verder bloedne van de placenta zoveel mogelijk tegen te gaan? Of is daar niks over gezegd!



Hopelijk kan je hier over een half jaar op terugkijken met een mooie gezonde baby in je armen!

Sterkte meid…!

Baukje: Heel veel sterkte de komende tijd. :hug: :kaars:



Sluit me bij Chester aan dat Rudi een knokker is, die laat mama maar zo niet los.







Groetjes Ellen

Oh wat een moeilijke periode voor jullie :cry: zoveel onzekerheid of het goed gaat komen met de kleine.

Goed van je dat je hulp inschakelt want alleel red je dit niet het sloopt je. Als je wat kwijt moet schrijf het aub hier en blijf er niet mee zitten.



Heel veel sterkte voor jullie :-* :hug:



:kaars: voor jullie wondertje