Nou dames,
lief dat jullie zo snel en enthousiast reageren. Het ging eigenlijk heel maf. Maandag was mijn NOD, maar zondag had ik al heel de dag hoofdpijn en wat wazige buikpijn, dus ik wist dat ik ongesteld zou worden. Toen verloor ik inderdaad wat bloed. 's Avonds 2 glazen wijn op ahum. Maandag zette het niet door en dinsdag ook niet. Waarschijnlijk is het dus innestelingsbloed geweest. Ik bleef wel mijn buik wat voelen, dus ik dacht nog steeds dat het wel zou doorzetten. Ik had ook geen zwangerschapsverschijnselen zoals de vorige keren.
Gisteren toch maar een test gekocht en een vette plus. Ik snap het nog steeds niet, maar goed. Het is gewoon afwachten nu. Ik ga ook geen testen meer doen.
Ik ga gewoon mijn best doen het zo te houden en Mira…, volgens mij volg jij mij snel, ik hoop het echt,
groetjes Thelma
Thelma GEFELICITEERD heb je al berekend wanneer je bent uitgerekend ??
Thelma,
Wat lief van je… en… idd heb je al uitgerekend hoelang je zwanger bent?
En doe vooral rustig aan
Groetjes
Mira
Thelma wat lees ik nu: Zwanger???
Wow helemaal te gek! Rustig blijven, vooral doorademen en het beste er van maken.
Die twee wijntjes - haha. Zit je zo je best te doen om gezond zwanger te kunnen worden heb je de eerste twee wijntjes al achter je kiezen terwijl net zwanger. Best een grap eigenlijk.
Ik wens je alle succes. Ik vermoed dat je een begin februari 2006 mama bent. Misschien wel een van de eerste op dit forum.
Gr Bella
Bellaaaaaaaaaa,wat zie ik? Je bent de 12 weken gepasseerd!
Meid, weer een mijlpaal verder, gaat best wel hard hé.
Mira, als je nou heeeeeel veeeeeeeeel gaat klussen, kom je misschien wel bij Thelma bij de februari’s mama’s! Je weet maar nooit hé!
Thelma, lekker blijven genieten hé :inlove:
Alle meiden: veel succes en geef niet op!
Liefs,
Monique
Monique,
:lol: :oops: :lol: :oops:
Groetjes
Mira
Ja monique dat zie je goed. Eerst eigenlijk morgen 13 weken maar vruchtje bleek twee keer twee dagen kleiner dus uitgerekende datum opgeschoven van 3 naar 5 dec.
Enne wacht maar over 7 weken heb ik net zo’n toeter als jij!
Ik begin ook echt volgens mij mijn baarmoeder al boven schaambot uit voelen steken dus volgens mij gaat het allemaal wel goed daarbinnen. Dinsdag naar vk en dan het hartje horen hopen we.
Gr Bella
Hup Mira Hup - ja kan het Nu jij nog zwanger en dan hebben we ons gehouden aan dat 2005 ons jaar zou worden!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Okidoki, ik ga m’n best doen
:thumbup:
Groetjes
Mira
Dank jullie wel voor de felicitaties meiden!
Hebben jullie dat nou ook, dat je vaak hoort dat je onder (te) oude moeders valt, maar dat zelf helemaal niet zo voelt?
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik er tien jaar gelden helemaal niet aan toe was en nu juist meer van mijn meiske (en straks twee meiden) kan genieten, omdat ik inmiddels zoveel heb meegemaakt dat mijn prioriteiten heel anders liggen.
Mira misschien stomme vraag, maar ik weet niet wat een hersteloperatie inhoud. Als je dat niet wil uitleggen is dat oke hoor!
Kissie, wat vreselijk zeg een miskraam. Alsnog heel veel sterkte meid!
Thelma gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bang zijn om blij te zijn herken ik wel, maar weet je, als je niet blij kan zijn, maakt dat een eventueel verdriet niet minder. Dus gewoon genieten, hoe moeilijk dat ook is!
Bella, ook bij mij was het vruchtje iets kleiner, maar ach, wat is een paar dagen en geen beeb (nou ja de uitzondering wel) komt op de uitgerekende datum, toch?
Zit te wachten tot mijn meiske wakker wordt, ik heb het badje klaar staan en wil nog een stukje fietsen straks. Geniet allemaal van het mooie weer, volgende week is het weer over
fijn weekend allemaal!
Faye
Snappen jullie dat nou. Vanmorgen weer een test gedaan (zelfde als woensdag) en nu gaf het een min aan. De reden dat ik weer testte is dat ik me absoluut niet zwanger voel. Vorige keren had ik duidelijke tekenen, nu helemaal niet. Ik weet wel dat het per keer kan schelen, maar gevoelsmatig ben ik niet zwanger. Ik was woensdag ook erg verbaasd dat de test positief was. Maar goed ik dacht een plus en geen bloed, dat zal dan wel.
Denk dat ik vanavond nog maar eens ga testen. Vanmorgen had ik net een kan thee op. Ik moet weer nieuwe testen halen, zal ik dezelfde nemen (CB)… ? Ik weet het niet meer. Jullie horen het nog wel, maar ik heb het gevoel dat het gewoon min is,
groetjes thelma
Aaahhh gatsie Dat is een domper! CB is vrij gevoelig, als het negatief aangeeft, denk ik dat je naar je gevoel moet luisteren! Ik hoop echt van ganser harte dat je gevoel het mis heeft!
Maar zolang er geen rode duvels zijn, geeft dat weer moed!
Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Veel liefs,
Monique
Was dat zo’n digitale clear blue? Daar zweert iedereen maar bij, maar die test was bij mij ook negatief, terwijl ik toch echt zwanger was. Ik vond de gewone clear blue ook fijner, en gevoeliger.
Test anders overmorgen nog eens met ochtendurine. Ik volede me ook niet anders trouwens, was zelfs overtuigd dat ik ongi ging worden!
Succes en ik duim voor je!
Bedankt Faye en Monique, voor het meeleven en meedenken.
Het was een gewone clearbleu, ik denk dat ik daar nog een keer mee ga testen. Eerder heb ik ook weleens die digitale gebruikt, die was wel duidelijk. Ik ben alleen bang dat ik nu wel even zwanger ben geweest en dus HCG in mijn urine heb. Als ik dan een vette plus heb, kan dat daaraan liggen omdat het nog niet uit je urine is.
Maar goed, houd jullie op de hoogte,
Faye is dit je eerste zwangerschap? Jij schreef iets over oude moeders. Nou ik voel me eigenlijk helemaal niet te oud om moeder te worden, alleen gaat de tijd natuurlijk wel dringen.
liefs Thelma
ps Monique steeds als ik je buik zie denk ik: zouden het er echt geen 2 zijn…?
Dag meiden,
ben ik weer. Ik kon het niet laten, naar drogist gefietst, opnieuw CB (niet digitaal) en…nu weer een plus. Ik snap er niets van. Het enige wat ik kan doen is afwachten…
Thelma
Thelma, ik zou een paar dagen wachten en dan nog een keer testen. Maar een plus is een plus…
Had je veel gedronken voor de vorige test? Ik duim voor je hoor!
Ik ben zwanger van de tweede, maar ik hoor zoveel mensen zeggen dat ze niet na hun dertigste moeder willen worden omdat ze dan voor oma aangezien worden als de kids naar school gaan. Of ze vinden 35 oud, blijkbaar zie ik er erg jong oud, want ze zijn altijd zeer verbaasd als ik zeg dat ik ook zo’n "oude"moeder ben. En nee, zo voel ik het zelf niet hoor!
Nou Thelma, je houdt het wel spannend hé . Ik blijf zeggen: een plus is een plus! Ga eventueel maandag naar de huisarts voor een definitieve test! Ik blijf je volgen hoor!
En nee, ik ben van 1 kindje zwanger, inmiddels is mijn buik nog dikker geworden! Dat wordt wat als ik verder in de zwangerschap ben. Kindje is nu de helft van de groei, dus ik hou mijn hart vast!
Ik draag het ook vrij hoog omdat ik klein van stuk ben (1.54 m).
Ik voel mij nu net een michelinpoppetje pffffttt…met deze warmte zwel ik gewoon op! Ik heb net van die olifantenpoten.
Mira…niet lezen maar klussen jij ! hahahaha
Het wordt echt een jaar van ons allen! In 2006 gaan wij met z’n allen met onze kids ergens naar toe!
Faye, ik voel mij ook helemaal niet oud hoor! Tegenwoordig zijn er meer oudjes die zwanger zijn (volgens mijn VK)! Ik ben echt zo blij dat ik dit nog mee mag maken! Het kan mij echt niets schelen wat anderen denken!
Liefs,
Monique
Hoi, hoi,
Als je niet uitkijkt wordt ik grijs op dit topic. hahahaahaha Gelukkig doet een kleurtje tegenwoordig wonderen .
Eerst schrik ik me een hoedje van Thelma dan lees ik verder word ik weer helemaal happy :lol: Nou Thelma ik vind het ook hoor: een + is een +.
Je bent volgens mij gewoon zwanger. Joehoeeeeee
En Monique tussen de bedrijven door; even spieken op KOK hoorrrr :dance:
Een heel fijn weekend allemaal. Ik ga morgen naar Groningen… en dan lekker een hotelletje geboekt in de omgeving.
Doeiiii
Mira
O ja Faye: een antwoord nog op jouw vraag.
Mijn hubbie heeft tijdens zijn vorige huwelijk zich gesteriliseerd. Hij wilde absoluut geen kinderen meer met zijn ex. Hij heeft 2 kinderen. Ik ben stiefmoeder. Maar geen gemene hoor, ik kan het heel goed vinden met de 2 jongens. Toen hij mij leerde kennen heeft hij een hersteloperatie gehad…dus weer de zaadleiders aan elkaar laten zetten, maar helaas dit is 3 jaar geleden mislukt. In die tussentijd is er een hoop gebeurd…toen hebben we het weer laten rusten en sinds vorig jaar mei zijn wij in de medische molen beland. We willen toch wel een kindje samen. Dus dit jaar in maart moest mijn man weer een hersteloperatie ondergaan… dit was echt een tegenvaller met een hoop pijn en bloeduitstorting etc. etc. Nou hebben wij op 1 juli een sperma-analyse en dan horen wij 13 juli de uitslag…dus of hij nu wel zaadjes heeft. Ik heb het vermoeden van wel vanwege vorige maand.
Het is een heel verhaal geworden, ik hoop dat het duidelijk is.
Groetjes
Mira
Hoi
Thelma als je voordat je gaat testen een kan met thee drinkt :shock: dan heb je bijna of geen hcg in je urine vooral bij een prille zwangerschap niet. Dus ik denk dat dat de oorzaak is van je negatieve test en dat je toch er van uit kan gaan dat je dus echt wel zwanger bent. Ik duim in ieder geval voor je.
Groetjes karin en een fijn weekend allemaal
Nou THelma je maakt het wel spannend zo. Ik was al helemaal plaatsvervangend teleurgesteld (de eerst feb mama had zich al aangemeld en had al gekeken of jij er ook tussenstond) maar even verder is het weer een plus gelukkig.
We blijven geduldig met je afwachten.
Iemand had het over je niet zo oud voelen terwijl je voor de buitenwereld wellicht een oude taart van een moeder bent. Nou ik ben 37 maar ben altijd minstens 5 jaar jonger geschat. Ik voel me gewoon goed en ben nu toe aan een kindje. 10 jaar geleden was ik half zo’n goede en leuke moeder niet geworden. Ik voel me echt helemaal niet te oud om moeder te worden, voor mij is dit blijkbaar het juiste moment.
Gr Bella