35+

Ik had deze topic geopend om de dames van 35 en ouder weer eens bij elkaar te krijgen omdat ons topic was verdwenen. Mochten er meer dames rondlopen die al ouder zijn en ook nog kinderen willen maar het ook niet gelijk lukt. Wees welkom om met ons mee te kletsen.


He 35+ dames,

Ik vroeg me ineens af hoe het met het clubbie stond van oudere dames, zag ik dat het verplaatst was naar ‘zwanger worden’. Daar kan ik het nergens vinden los van het feit dat ik daar liever niet kom. Ik voel me hier thuis en niet tussen al die berichtjes daar.

Dus ik ben zo vrij maar weer even hier overnieuw te beginnen.

Ik moet zeggen dat ik mijn leeftijd wel soort van los heb kunnen laten. En dat ik na mijn miskraam uit mezelf voel dat ik binnenkort het wel weer wil proberen. Er valt ook veel gedoe van me af nu we eindelijk een nieuw huis hebben dus voel nu ook wel weer ruimte op het te proberen.

Vind het wel iets meer engig na die miskraam maar niet geschoten is altijd mis.

Hoe gaat het met jullie of andere dames die hun biologische klok af en toe niet horen tikken maar keihard bonken :wink: en het zwanger worden niet 1,2,3 lukt?

Gr Bella

Hoi Bella,

DING, DONG, DING, DONG, TIK, TAK … :wink: Ook bij mij gongt het nog steeds hoorrrr.

Ik las dat je een nieuw huissie hebt, GEFELICITEERD. Moet je een hoop opknappen aan het huis? Maarrr doe vooral rustig aan. En wat je zegt, ik zou het ook wel eng vinden. Ik ben zelf (denk ik) nog niet zwanger geweest. Ik ben vorig jaar wel 2 weken over tijd geweest en vanaf die tijd loop ik in de medische molen.

Maar wij hebben nog een laatste kans om zwanger te worden en dat is dat mijn hubbie op 23 maart een 2e hersteloperatie krijgt (de vorige was mislukt) en de androloog heeft gezegd, dat wij 60% kans hadden op een natuurlijk zwangerschap.

We houden deze topic wel actief, lijkt me een goed idee.

Groetjes
Mira (37 jaar)

Hallo meiden,

Ja, dat is zeker een tijd geleden! Er is ondertussen bij mij veel gebeurd! Het mooiste is dat ik zwanger ben nu ruim 9 weken! Ik had de hoop al opgegeven bij onze laatste IVF-poging en wij waren al op zoek naar een puppy! Gelukkig is het wel aangeslagen, wij zitten nu ook echt te genieten van de zwangerschap.

Mira, dat is toch nog hoopgevend wat de androloog heeft gezegd! Hoelang na de hersteloperatie weten jullie het of het dit keer wel geslaagd is? Wel spannend en zeer pijnlijk voor je hubbie hoor…pfffff, dat loopt voorlopig wel effe wijdbeens ::slight_smile: Niet stiekum gaan lachen hoor! Dit heb ik wel gedaan toen mijn hubbie geopereerd werd aan zijn balzakken, ik kon er niets aan doen, maar het was echt geen gezicht hoe hij er bij liep! ;D. Gelukkig kon hij er later ook om lachen.

Bella, zit jij nog niet in de MMM? Of doe je al een behandeling (IUI of IVF?) Ik ben echt blij dat ik de MMM in ben gegaan en door de IVF (na 5 IUI-behandelingen) toch nog moeder ga worden op mijn 40ste jaar :D.

Ik zal jullie zo mijn website ff doorgeven, kunnen jullie ff speuren, er staat een leuk filmpje op van onze testen en de echo.

Website:
http://home.planet.nl/~mpadekker/


Veel liefs,
monique

He SPooky, fijn dat het goed gaat. Ik weet nog wel een paar weken geleden dat je echt net heel pril zwanger was.

Ik zit niet in de mmm. Ik had in jan evt terug kunnen komen wegens half jaar proberen en niet bewezen zwangerschappen maar toen was ik bewezen zwanger. Ik heb nu net 1 miskraam achter de rug. Het lijkt er op dat ik gewoon zwanger kan worden en ik ga het gewoon nogmaals zelf proberen. Mijn partner en ik waren ook nog niet zo lang bij elkaar en elke keer als wij het probeerden gebeurde er wel wat.

Ik zit eerlijk gezegd ook helemaal niet te wachten op die mmm en hoop dat ik het uiteindelijk zelf kan doen en daar heb ik nog steeds vertrouwen in.

Geniet inderdaad maar van je zwangerschap hopelijk volgens wij jou snel.

Gr Bella

Hoi Monique,

Ruim 9 weken al weer zwanger!!! Te gek, de tijd vliegt voorbij. Is het een beetje vol te houden, de zwangerschap?
Ik ga zo ff op je site kijken, ben benieuwd.

En idd zeker hoopgevend wat de androloog heeft gezegd.
3 maanden na de hersteloperatie heeft mijn hubbie een sperma-onderzoek. En dan maar hopen dat het dit keer wel is gelukt. Ik zal jouw stukje maar niet laten lezen aan mijn hubbie over dat wijdbeens lopen. Dit was idd bij de 1e keer ook. Hij ziet er zeker tegen op. :wink:

En idd zoals Bella schrijft… hopenlijk volgen wij jou snel.

Groetjes
Mira

Ha 35+,
goed dat je het topic weer geopend hebt Bella. Ik ben zelf een tijdje niet zo actief geweest op het forum. Ik zit zo’n beetje in een “tussenfase”. Na mijn miskraam duurde het erg lang voor ik eindelijk alles kwijt was en nu heb ik twee "normale"menstruaties achter de rug. Echt normaal is het nog niet, dus ik weet nu ook niet zo goed hoe mijn cyclus loopt. Ik denk dat ik na de volgende keer een ovulatie ga kopen, dat had de vorige keer ook goed resultaat. Jullie begrijpen dus al dat ook ik weer ga proberen. En ja Bella ook ik vind het enger dan de vorige keer. Nu nog niet, maar ik weet zeker wel dat dat zo zal zijn, mocht ik weer zwanger raken.
Spooky goed te horen dat het nog steeds goed gaat, nog een paar weken en dan ben je de kritische grens voorbij!
Mira veel succes met de operatie (nou ja eigenlijk je man, maar het resultaat is voor jou natuurlijk net zo belangrijk). En jij was toch ook aan het afvallen, lukt dat een beetje?
Nou Bella jij veel succes als jullie er weer aan toe zijn, volgens mij moet dat lukken. Een miskraam op onze leeftijd komt veel voor, maar nu we er 1 hebben gehad, hebben we statisch gezien nu meer kans!

Hoi Thelma,

Ik wilde het misschien wel weer proberen deze keer en nu zijn mijn vruchtbare dagen en dat merk ik ook echt aan mijn gemoed. Maar na wijs beraad met mijn vriendje afgesproken minstens nog 1 maand te wachten.

Na paar maanden van spanning eindelijk huis gevonden en eind april verhuizen, maar ook nog iets voor mijn opleiding afronden. En dan gaat er weer teveel door elkaar lopen. Terwijl ik een paar weken geleden nog half overspannen rondliep van al het gedoe bij elkaar.

Maar ik wil niet nog twee maanden wachten tot na de verhuizing. Dus wat mij betreft dan wel volgende maand.

Gr Bella

Hoi Thelma,

Leuk dat ik je ook weer op dit topic zie. En bedankt … volgende week woensdag dan is het zover… HELLUP.

Het afvallen staat nu een beetje stil, maar ik ben nog steeds mijn 10 kg kwijt … van de zenuwen ga ik zo eten … :-/
Maar ik hou het wel in de gaten, het gaat helaas niet meer zo snel als in het begin dat afvallen … maar ik denk dat je lichaam ff moet wennen en dat je daarna wel weer af gaat vallen.

Ook heel begrijpelijk, dat je ff pauze hebt genomen… ik wil ook jou heel veel succes wensen…
We volgen Monique gewoon op de voet :smiley:
WIJ WILLEN OOK…

Groetjes
Mira

Hallo allemaal,

Mag ik hier ook meeschrijven???

Na me laatste miskraam ben ik hier wel op KOK blijven hangen maar niet echt meer veel gereageerd.
Maar vind dat jullie hier allemaal zo met elkaar meeleven dat ik toch elke keer weer terug kwam om te lezen.
Dat het me heel gezellig lijkt om gewoon wat vaker te reageren op dingen en zelf belevenissen neer te pennen.

Zal me nog eens even voorstellen. Ik ben dus Janet woon samen 11 jaar nu en we hebben twee kids van 8 en 5 beiden meiden. Ben zelf 35 jaar wordt in juni 36.

Groetjes Janet


Hoi Janet,

Wij kennen elkaar al een beetje omdat we beide pas nog augustus mamma’s waren. Maar nu niet meer :’(

Hoe is het nu met je? En denk je aan eventuele volgende pogingen.

En het is hier best gezellig inderdaad. Ik vind vooral dit onderdeel wel overzichtelijk met veel dezelfde namen die regelmatig langskomen en dat schept een band.

Toen ik pas augustus mamma was moest ik heel erg wennen aan een batterij aan namen en verhalen erbij. Maar dat had vast gewend na een tijdje.

Dus kom gezellig hier mee kletsen.

Gr Bella

Hoi 35±ers,

Hoe gaat het met jullie?

Janet: leuk dat je erbij komt :wink:

Ik zit nog steeds nagels te bijten… volgende week woensdag heeft mijn hubbie z’n 2e hersteloperatie…
Hij ziet er errrrugggg tegenop.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Mira

Hoi Mira,

Wens hem maar sterkte namens ons (als dat helpt ???)

Gr Bella

Hallo allemaal,

Bella, ja ben stiekum alwel weer een beetje aan het hopen dat ik gauw weer zwanger mag zijn, maar denk niet dat het deze maand wat word. Hubbie heeft een hele drukke werkweek en is blij als ie in zijn bed ligt om te slapen :wink:
Hier gaat het verder wel lekker heb me eerste ongi achter de rug dus waar was ik wel blij mee.

Hai Mira, wat voor operatie moet je man volgende week ondergaan dan??

Ben nu druk aan het sporten wil graag afvallen en sport om eerlijk te zijn voor het eerst sinds me jongere jaren :-/ maar vind het wel erg leuk om te doen dus dat scheelt alweer een hoop. Nooit geweten dat je zoveel spieren in je lichaam hebt hihi wat een spierpijn ik ondertussen al gehad heb. Maar goed tis voor een goed doel.

Gr. Janet

waar = daar
even voor de duidelijkheid

Hallootjes,

Bella: alles wat positief is … IS WELKOM :wink: Bedankt!

Janet: mijn hubbie wordt 23 maart (volgende week woensdag) geopereerd. Hij heeft dan een 2e hersteloperatie. Dit is ook ons laatste kans om zwanger te worden. Dus allemaal heeeeel spannend.
Wat doe je voor sport? Ik ga ook 2x per week fitnessen. Ik ben gelukkig al 10 kg kwijt geraakt. En ik ga 1x per maand naar de dietiste.

Thelma: Hoe gaat het met je?

Monique: is het nog allemaal te behappen; het zwanger zijn?

Alle 35±ers HEEL VEEL SUCCES!!!

Knuf Mira

Hallo allemaal

Gister heerlijk in de tuin gewerkt we wonen hier pas sinds november dus er stonden dingen in dat wij dachten van och jee dat willen wij niet in de tuin dus heb me even lekker uitgeleefd en me tuin ziet er al een stuk mooier uit, mannetje was helemaal onder de indruk van me harde werken :smiley:

Mira thanks voor je uitleg dat wordt dan zeker heel spannend voor jullie heel veel succes en sterkte toegewenst die dag.

Ik sport nu 2x in de week op maandag doen we parcours conditietraining is elke keer 3 min. voor elk toestel en op donderdag doen we fitness. Ga nu ook maar een weegschaal kopen want ben toch wel benieuwd of er al wat af is. Echt dieeten doe ik niet, doordeweeks mag ik gewoon van mezelf niet snoepen en drink ik alleen maar water, maar in het weekend doe ik er dan niet extreem op letten als ik dan zin in wat lekkers heb doe ik het ook.

Heb al zoveel dieeten geprobeerd maar dat werkt bij mij niet dus gaat ik het nu zo proberen en het gaat nog goed heb wel eens me momenten dat ik denk ooh heb zin in wat, maar kan me nog steeds inhouden om niks te pakken.

Nou dat was weer een heel verhaal dus laat het maar hier bij

Groetjes Janet

Het Topic 35+ was even verdwenen maar het is er weer dus we kunnen weer vrolijk doorgaan.



Nou ik ben misselijk sinds vorige week zondag. Terwijl we het die avond ervoor op mijn vruchtbare dag gedaan hebben. Vaag verhaal maar waar. Ben dus nu al bijna een week misseiljk en sinds donderdag begin ik ook mijn baarmoeder wat te voelen trekken en lichte last van onderrug. Dus ben benieuwd volgende week.



Nu moet ik zo gaan werken. He er zijn emoticons verdwenen. Waar is dat gezichtje met dat tongetje eruit of diegene die kusjes geeft.



Affijn twee late diensten en daarna twee nachten dus dat wordt een flinke ruk.



Gr Bella

Hallo was ook al op zoek geweest naar 35+ maar hij is er gelukkig weer alleen staan me vorige berichtjes als gast :wink: ze hebben me eerste inlognaam gebruikt waar ik zelf me wachtwoord niet meer van wist en ook maar niet mee op kok kon komen maar ik vind het zo goed hoor .



Nou Bella ben ook zeer benieuwd door je verhaal of het zo mag zijn :-*



Kan maar niet me foto er weer in krijgen onder me naam terwijl die toch de goeie grote is had hem er eerst wel in maar wou toch een andere foto doen en sinds ik die verwijderd heb lukt het gewoon niet meer :?



Verder is het hier rustig gaat ff genieten van het lekkere weer (tenminste door het raam zag het er lekker uit even kijken of dat ook klopt)



Groetjes janet

Ik had een mailtje gehad van iets met een vage naam maar bleek van KOK te zijn en daarin stond mijn oude naam met een nieuw wachtwoord om in eerste instantie binnen te komen. En dat wachtwoord heb ik toen naderhand weer veranderd in iets wat ik zelf kon onthouden.



Ik ga trouwens wel weghalen dat ik telkens bericht krijg als er gereageerd is want dan stromen de emails binnen. Ik vind de reakties wel op mijn keren per dag dat ik even op KOK kom struinen voor de laatste nieuwtjes.



Welke emoticon is nu die kussende? Oh ik heb hem gevonden bij meeeer emoticons :-*



Nou ik ga vandaag maar eens wat spulletjes uitzoeken en inpakken om daarna een late dienst te mogen draaien. Dus voor mij even niet genieten van een mooie lente dag.



Leuk Janet zo de foto van je kids.



Gr Bella

Heeeeee wat leuk… dit topic is er weer. Ik had het nog gemeld aan het team van KOK. Ik ben blij dat 35+ er weer bij staat.



Hoe gaat het met iedereen?



Bella: succes met inpakken!! :wink:



Janet: idd een leuke foto van de kids :smiley:



Nou ik zit meer in de zenuwen dan mijn hubbie voor aanstaande woensdag.



Tot gauw maar weer.



Groetjes

Mira