35+

Hallo meiden,



Effe mijn “gezichtje” weer laten zien :P, alles is nog steeds goed, donderdag a.s. hebben wij de 2e echo, vind het echt heel spannend!

Alles gaat nog steeds goed, nog steeds errug moe :? Ik mag verder niet echt klagen!



Janet, welkom bij de “oudjes” 8) !



Mira, ik wens jou en je hubbie heeeeeeel veeeeeel sterkte, maar bovenal veel geluk! Wellicht is dat de oplossing en hoef je niet meer in de MMM!

Ik hoop dat jullie mij inderdaad allemaal gaan volgen! Ik zal woensdag aan jullie denken!

Ik ben echt blij dat ik de MMM in ben gegaan, want de leeftijd gaat echt een hele grote rol spelen!



Alle anderen hoe gaat tie?



Veel liefs,

Monique

He meiden,

goed dat het topic er weer is. Het zijn wel spannende dagen zeg Mira en Monique, voor jullie allebei. Hoeveel weken ben je als ze de echo maken Monique. En Mira weten jullie op de dag van de operatie of het gelukt is, of moet je nog langer wachten op de uitslag.

Jeanet, welkom bij “het clubje” 35+.

Bella, jij schreef wat over de smiley’s die verdewenen zijn, maar er zijn ook wel lollige bijgekomen :oops: :twisted: 8) Deze slaan dus nergens op, maar ik vind ze gewoon leuk.

Met mij alles tja wat zal ik zeggen. Wel goed, maar na de miskraam is het nog steeds niet helemaal normaal mijn cyclus, ik denk dat ik een ovulatietest ga kopen.

groetjes Thelma

Hoiiiiiii 35±urs,



Harstikke bedankt dat jullie aan ons denken :smiley: Errug lief van jullie.



Thelma: ik heb deze vraag helemaal vergeten te stellen aan de androloog. Maar ik moet morgen toch het ziekenhuis nog bellen dan vraag ik het gelijk. Ik weet wel dat mijn hubbie 3 maanden na de operatie een sperma-onderzoek moet laten doen.



Monique: donderdag een 2e echo…SPANNEND zeg. :slight_smile: Ik ben zo blij voor jullie.



Meiden allen heel veel succes verder. Ik hou jullie op de hoogte.



Liefs

Mira

Hallo allemaal



Mira de kop van de week is er af had je al sterkte gewenst maar bij deze nog een keer kan nooit kwaad toch?? :wink:





Monique veel plezier met je echo donderdag spannend hoor



Hier verder weinig nieuws dus tot een volgende keertje weer gaat ff de meiden van school halen



Groetjes janet

Oeps zie dat me foto nu wel weer bij me naam staat??? hoe dat nou kan ik snap er niks meer van :-*

dus sorry foto eronder was niet nodig geweest hihi



groetjes janet

Hoi Bella,

Ik behoor geloof ik tot de catgorie “oudere” moeders ik ben Hanney 45 jaar en toen Jamie werd geboren was ik 43 jaar!

Ik heb een schitterende zwangerschap alleen mijn bloeddruk was iets hoger.

Ik heb nu niet zoveel tijd om wat verder uit wijden maar ik kom zo snel mogelijk weer terug!

Liefs Hanney

Wow Hanney,



jij geeft de burger moed met 43 jaar.



Hopelijk zien we je nog wat vaker hier en kun je je ervaringen met ons delen.



Wat dat je eerste en je laatste kindje?



Gr Bella

Hallo allemaal,



Hoe is het met iedereen??



Hier is het rustig hoor maar ach had niks te doen dus dacht pen maar even weer wat neer.



Gister weer druk in de tuin geweest voor de kids, hubbie heeft zelf een huis gemaakt met uitkijktoren en glijbaan erop en die hebben we gister even neergezet moet nog wel geschilderd worden maar das iets om te doen als het weer heel lekker is kunnen ze zelf mee helpen met kladderen :wink:



Nou het sporten gaat ook lekker ben al 3 kilo afgevallen dus was helemaal trots op mezelf het begin is er



De oudste dochter moet vandaag de laatste prik en daar ziet ze behoorlijk tegen op nu heeft ze van de juf een kaugom gekregen en moest ze maar flink kauwen dan viel de prik ook weer mee vond het wel lief van de juf dat ze zo meedacht.



Nou dat was het weer voor nu tot snel weer



Groetjes Janet

Wow Janet, drie kilo dat is niet niks.



Wil je ook meedoen met de weegschaal van het afvalclubbie ook hier op dit forumdeel. Met een stel meiden hebben we ons gewicht opgegeven en elke week geven we door wat we afgevallen of soms aangekomen zijn. Ons eigen weight watchclubbie zeg maar.



Ik ben zelf alweer twee kilo afgevallen na miskraam, ik was er drie aangekomen alles bij elkaar dus die zijn er gelukkig grotendeels weer vanaf. Maar door drukte van huis zoeken, studie afmaken ed ging het heel langzaam en kom ik ook niet echt bij nog meer kilo’s eraf (zou graag totaal nog 6,5 kwijt zijn) En nu ben ik al weer meer dan een week misselijk en bovendien moest ik heel veel werken de afgelopen week dat ik niet echt aan een eetritme toekwam. Ik let wel een beetje op natuurlijk maar was meer aan het overleven dan energie steken in afvallen. Ik hoop van de zomer als studiedruk en verhuizen achter de rug is weer wat meer te gaan bewegen.



Keep up the good work en lijkt me gezellig als je bij het afvalclubbie kom.



Liefs Bella

OOOh slimme ik, zit een heel verhaal te tikken druk ik verkeerde knop in kan ik weer overnieuw beginnen.



Maar goed Bella ik wil wel bij jullie afvalcluppie maar heb nog geen weegschaal, had me bij me zus gewogen maar die woont in groningen dus dat schiet niet echt op, maar volgende week gaan we toch naar de stad kleren voor de kids kopen ( jaa kinderbijslag hihihi) en dan wou ik gelijk ff gaan kijken voor een weegschaal.

Dus tegen die tijd zal ik me bij jullie cluppie melden.



Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik niet erg stikt aan het lijnen ben hoor, sport dan nu 2x in de week en probeer thuis ook wat oefeningen te doen maar dat wil er nog wel eens bij in schieten en qua lijnen snoep ik doorde weeks niks meer en mag ik van mezelf alleen in het weekend nog wat hebben. Als ik echt streng ga lijnen met dieeten enz. dan houdt ik het nooit zo lang vol dat heb ik al zo vaak geprobeerd. En tot dusver gaat het op deze manier nog aardig goed.



Ben je nog steeds misselijk dan :?:



Groetjes Janet



( je kunt wel zien wat ik ontdekt heb he hihi geweldig al die smiles)

Jij hebt allemaal leuke smilies, waar haal je die vandaan?



Ik denk ook niet dat je moet dieeten maar gewoon wat gezonder eten, wat minder van alles en meer bewegen. En je moet je psychisch goed voelen dus daar vaak eerst je zooi opruimen want als dat niet gebeurt blijven we dat vaak toch oplossen met eten. Dus er is meer dan dieeten in de wereld.



Maar een weegschaal is wel goed hoor om die te hebben. Had er jaren geen en dan kan je of denken dat het erger is dan het is of je houdt je voor de gek. Nee de waarheid onder ogen komen en daarmee aan de slag en dan zien dat er wat vanaf gaat werkt wel denk ik.



We zien je wel verschijnen bij het clubbie.



En ja ik ben nog steeds misselijk. Het voelt als een wat zwaardere misselijkheid als de andere keren, ondertussen regelmatig dingen in mijn onderbuik, nu ook zware borsten met aders die er meer opliggen. Als ik mijn lichaam kan vertrouwen zou ik niet anders zeggen dan ik weer zwanger ben. Maar na dit weekend ga ik testen en ookal ben ik zwanger dan moet het nog blijven zitten.



Ben redelijk rustig en positief, ik had gedacht dat ik somberder zou zijn en meer bang voor alles wat niet goed kan gaan of zijn. Maar op een of andere manier zie ik het wel weer net als de vorige keren.



Gr Bella

Hai Bella



Zag de site bij forumdeel speelhoekje hij staat onderaan onder leuke forum smiley’s moet je daar maar even kijken zat het hier al neer te tikken maar dan krijg je niet dat als je er op drukt dat je erdan vanzelf komt hihi leek he wat computers betreft



Ooh aan je verhaal te horen zou ik ook denken dat je weleens zwanger zou kunnen zijn, maarja tis wat je zegt het moet ook nog blijven zitten, en zeker als je al eens een miskraam hebt gehad blijft dat zeker in je hoofd zitten tenminste dat heb ik wel elke keer gehad. Maar zal voor je gaan duimen hoor



Nou denk dat ik me bedje zo maar eens gaat opzoeken hubbie heeft nachtdienst en oudste dochter slaapt nu bij me ( lig ik tenminste niet zo alleen)



Sorry hoor voor al die smiles vind ze echt helemaal geweldig :wink:



gr. janet

Met die smilies van jou hoef je eigenlijk bijna geen woorden meer te typen, gewoon alles uitbeelden in van die dingen :lol:

Haha Bella tis wel een idee natuurlijk maar nee af en toe is wel leuk maar denk dat als ik er een heel verhaal op zon manier mee doe dat de fun er dan gauw van af is



gr. janet

Precies, of we lijken al snel 5- :wink:

Nou moet je eerlijk bekennen ben af en toe ook net 5 hoor hahaha

Doe af en toe nog graag net zo gek als een kind :smiley:



gr janet



Even uitproberen en dan ga ik maar eens aan de studie ipv met die smilies te blijven spelen :oops:

hihi, ik kan het nu ook!







Haha Bella had niet anders van je verwacht hoor dat je het ook kan :wink:



Enne studeer ze hoor ikke heb net gesport en pffff weer genoeg spieren gebruikt hahaha duik ff onder de

en dan lekker slapen.



gr janet



(kan het niet laten hoor moeten wat smiles bij hoor)

Hoi 35±urs,



Ik wilde nog even melden, dat de operatie van mijn hubbie afgelopen woensdag goed is verlopen. Ik heb weer hoop… :smiley:

De operatie duurde wel langer dan normaal (3 uur, normaal 2 uur).



Het is nu errug pijnlijk en donkerblauw en opgezwollen. Hij heeft wel heel erg veel voor mij over. Dus ik ga hem lekker verwennen…



Ik hou jullie verder op de hoogte.



Groetjes en fijne paasdagen !!!



Mira