35+

Hoi Mira,

dat is fijn om te horen dat het goed is gelukt. Wel zielig zeg voor hem dat hij pijn heeft. Betekent het nu dat de kansen om zwanger te worden er weer zijn, of moet je dat nog afwachten?

Fijne dagen allemaal,

groet Thelma

Hoi Mira,



Fijn dat de operatie goed is verlopen! Nu hopen dat het daadwerkelijk goed hersteld is :slight_smile: . Dat zou echt heel mooi zijn, dat je verder zonder hulpmiddelen zwanger kan raken.

Het is nu alleen nog vreselijk veel geduld hebben 8) , voordat jullie het mogen proberen.

Verwen je hubbie maar vreselijk! Hij heeft het toch allemaal voor je gedaan!



Voor iedereen: fijne paasdagen!



Veel liefs,

Monique

Hoi, hoi,



Bedankt voor jullie steun!!! Echt geweldig hoe iedereen met iedereen meeleeft.



Monique: zeker weten :slight_smile: Hoe gaat het met jou?



Thelma: de kans is 60% vertelde de androloog om zwanger te worden. Maar over 3 maanden is er weer een sperma-onderzoek. Als er “goed” zaad bij zit, wordt het voor de zekerheid ingevroren; voor eventueel een IVF. Maar ik hoop dat dat allemaal niet hoeft.



Bella: ik las dat je Monique op de voet bent gevolgd. Gefeliciteerd meid… geniet van je zwangerschap.



Liefs

Mira

We gaan er weer voor :dance:



Maar het is net zo goed weer afwachten :pray:



Hadden we niet ooit ergens gezegd dat 2005 ons jaar zou worden.



Ik hoop dat er nog snel een aantal van ons volgen.



Liefs Bella

Ja, ja, het jaar 2005 is het jaar van de “oudjes” toch? :clap:



hahahaha



Groetjes

Mira

Hallo allemaal



Mira fijn dat de operatie goed is gegaan :dance: en nu naar de volgende ronde



Hier niet veel te melden wil alleen even zeggen dat ik deze week waarschijnlijk niet veel langs kom, me moeder wordt vandaag aan de ene hand geopereerd, ze heeft aan beide handen verkleving van de zenuwen en pezen en kan dus weinig beginnen en dan moet daarna dr andere hand ook nog. :?



gr janet

Hoi Janet,



Sterkte met het helpen van je moeder. En we zien je wel weer verschijnen.



Gr Bella

Hoi Janet,



Sterkte met je moeder!!! ik hoop dat ze snel weer herstelt.



Groetjes

Mira

Hoi Meiden,

Omdat we zelf nog geen internet hebben ben ik hier heel onregelmatig.

Dus vandaar dat ik wat later reageer.

Mijn zwangerschap ging echt volgens het boekje, geeneens misselijk of andere kwaaltjes ging perfect alleen aan het eind ging mijn bloeddruk iets omhoog enm dat ik al wat “ouder” was werd ik een dag later ingeleid.

Nou dat was wat,zeg!

We kwamen (Jasper, mijn dochter van 17 Rox en ik ) om 8 uur aan in het ziekenhuis ik kreeg om 9 uur een naald in mijn arm en het infuus werd aangesloten, het kon wel uren duren en zij vertelden dat ik aan het eind van de dag een zoon had (dat wist ik al door de vlokkentest).

Heel fijn allemaal maar na een kwartier kreeg ik al behoorlijke weeen, tegen 11-en vertelde ik die verloskundige dat hij kwam nee dat kan niet zei ze nog!

En omdat ze bij nog een bevalling hielp is ze weer vertrokken toen ik mijn mond weer opentrok bleven ze daar volhouden dat dat nog niet eens aan de orde was.

En toen ik echt zei hij komt, kwam er rennend een andere arts binnen om Jamie op te vangen(leuke arts trouwens!) En de geboorte van Jamie Jesse Keiran was een feit om 11.16 uur geboren in het ziekenhuis van Sneek!

Ach en die verloskundige?, dat vergeet je weer…

Weet je ik zou het zo weer een keer doen…maar nu keken ze me al met de nek aan vanwege mijn leeftijd!

Liefs Hanney

Nog even …Jamie is mijn derde kindje ik heb al twee kids van 20 jaar Jarno en een pubermeid :? van 17 jaar Roxanne en die was bij de bevalling!

Liefs Hanney

Hoi Hanney,



ALLEREERST GEFELICITEERD !!! Wat een verhaal zeg. Mag ik vragen hoe oud jij bent? Omdat ze zo raar opkeken van je leeftijd.



Groetjes

Mira

Hoi Mira,

Ik ben 45 jaar! :smiley:

Liefs Hanney

Hallo 35+,

Hanney wat leuk dat je meekletst en te weten dat het bij jou gelukt is, geeft ons ook weer moed.

Bella, gefeliciteerd en wat goed dat jij je aan onze afspraak hebt gehouden (zwanger in 2005). Hopelijk volgen we je snel.

Bij mij is voor het eerst sinds mijn miskraam mijn menstruatie weer normaal, dus mijn kansen stijgen. Ik heb een ovulatietest gekocht en ik hoop dat die me helpt het dit jaar te laten slagen! Ik ben wel benieuwd hoe jij het de komende maanden gaat ervaren. Ik ben bang dat wanneer ik zwanger ben, ik er nauwelijks van durf te genieten omdat het al 2x is misgegaan. Hopelijk lukt jou dat wel!

Monique bij jou nog alles goed? Weet jij nu al zeker of het er 1 of 2 zijn?

Mira, jij gaat het hopelijk met mij ook nog redden dit jaar!!

groetjes Thelma

Hallo meiden,



Volgens mij is 2005 het jaar voor ons allemaal!! De kansen liggen een stuk groter bij Thelma en Mira! Ik had het al gezegd, maar in 2005 gaat het allemaal gebeuren!

Inmiddels weet ik nu zeker dat er 1 kindje in mij groeit. Er is pas een echo hiervan gemaakt. Zie onze website onderaan mijn bericht! Zo mooi om te zien. Kindje was heel erg aktief, als je goed naar het filmpje blijft kijken zie je op een gegeven moment een beentje naar beneden schoppen! :inlove: :inlove:



Mira en Thelma, niet de moed opgeven, zie maar aan Bella en mij!

Ik op mijn 40ste zwanger!!! Wie had dat nog kunnen denken. :dance:



Liefs,

Monique

Hoi 35+urs,



Hanney: wat Thelma zegt… het geeft ons inderdaad moed. :smiley: Ik vroeg alleen naar je leeftijd, omdat mensen in mijn omgeving mij al oud vinden… ik ben 37 en wordt in december 38 jaar.



Thelma: gelukkig is je menstruatie weer normaal. Maar hou wel de moed er in hoorrrrrr.



Monique: ik houd de moed er in :wink: Bedankt!!! Maar ik zag je website niet onderaan het bericht. Ik ben wel benieuwd.



Bella en Janet: hoe gaat het met jullie?



Groetjes

Mira

hoi hoi,



hihihihi Mira, als je onderaan je bericht kijkt zie je een blokje met profiel, blokje met msn, blokje met wwwAls je daar op klikt bij mij onderaan het berichtje kom je op mijn website.

Ik zag het ook pas veel later hoor bij anderen, heejjjj dacht ik toen: kan ik ook bijzetten! Zo gedacht, zo gedaan! Het is een wit blokje met blauwe letters!



Liefs,

Monique

@spooky wrote:

hoi hoi,



hihihihi Mira, als je onderaan je bericht kijkt zie je een blokje met profiel, blokje met pb, blokje met wwwAls je daar op klikt bij mij onderaan het berichtje kom je op mijn website.

Ik zag het ook pas veel later hoor bij anderen, heejjjj dacht ik toen: kan ik ook bijzetten! Zo gedacht, zo gedaan! Het is een wit blokje met blauwe letters!



Liefs,

Monique




p.s. je ziet het net onder mijn balkje!

He Thelma,



Ik werd vijf weken na de miskraam weer ongi en dat klopte (1 week langer gevloeid, een week later ongi) en ik voelde twee weken later aan van alles dat ik vruchtbaar was. Ik heb dan meer zin in seks de dagen ervoor en ik voelde dat ik het weer wilde proberen. Ik had voor mijn gevoel de vorige miskraam echt helemaal achter me gelaten. Ik ben ervoor gegaan en zie daar het resultaat :dance:



Het gekke is dat ik deze keer blijer ben dan de vorige keer. Ik kan het niet precies verklaren. De vorige had ik zoiets van eerst zien en dan geloven en dat maakte me heel gereseveerd, ik dacht door eerdere prille ervaringen en een vage ervaring van de zomer. Maar die gereserveerdheid heeft me wel geholpen de klap van de miskraam te kunnen dragen.

Maar ik zou nu net zo goed reden hebben om bang te zijn en onzeker nav die miskraam maar ik ben het niet. Ik ben lekker zwanger en ik ben er blij mee en ik geniet ervan. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ik me zou voelen als het al twee keer is misgegaan en ik weet ook niet hoe ik me ga voelen als het nu weer misgaat. Maar over dat laatste wil ik niet eens denken.



Op 19 april heb ik echo met 7,5 week en dat vind ik wel heel spannend. Ben benieuwd.



En Thelma succes met de komende ovulatie :pray:



Gr Bella

Heeee Monique,



Wat dom van me… :smiley: Ik moet zeker een brilletje 8) hihihihi

Leuke site zeg…



Groetjes

Mira

Hoi 35+urs,



Hoe gaat het met jullie? Wij hebben de 2e hersteloperatie achter de rug (ik bedoel mijn hubbie). Er komt nog wel bloed uit de wond, maar dat is oud bloed en moet er ook uitkomen (ivm die bloeduitstorting). Wij zijn afgelopen woensdag ook voor controle langs geweest en de dr heeft ons gerustgesteld. Ja… je denkt toch … hoe kan je nou 2 weken bloeden? … maar gelukkig blijkt het heel normaal te zijn met deze operatie. De rechter zaadleider was ernstig hoog beschadigd, dus ze moesten ook hoog de operatie uitvoeren. De linker zaadleider is al genezen. Nu afwachten op het sperma-onderzoek. Dat zal waarschijnlijk eind juni zijn. En eerst moet het bloeden stoppen.



Ik hou jullie verder op de hoogte.



Knuf

Mira