Mira veel succes met dit hele verhaal. Wat een gedoe he? Hopelijk komt alles goed.
Hier gaat alles goed. Voel me positief en heb vertrouwen in de zwangerschap. Ben wat misselijker aan het worden dan de misselijke grondtoon die ik al had vanaf het begin, zware borsten. Gisteren diende zich de honger ook aan. Midden in de nacht een giga knorrende maag terwijl ik echt niet weinig gegeten had gisteren en ik heb meer last van mijn wisselende humeur dan vorige keer. Dus het lijkt goed te gaan.
Gr Bella
Hoi Bella ,
Klinkt als een echte zwangerschap :? Goed om te horen, dat je dit keer een veel beter gevoel erover hebt. Ik hoop dat wij ook dit jaar volgen…
Groetjes
Mira
Hoi 35+urs,
Het is zo stil hier. Hoe gaat het met jullie?
Mijn hubbie is nog steeds niet helemaal top van de 2e hersteloperatie. Er komt nog steeds oud bloed uit de wond (dit moet ook volgens de androloog), maar het belangrijkste: hij heeft geen pijn meer.
Het gaat jullie goed!!!
Groetjes
Mira
Ha mira en andere 35+rs,
Wat fijn dat je hubbie geen pijn meer heeft, de eerste dagen zullen vreselijk voor hem geweest zijn! .
Maaaaarrrrr…als daar een mooi kindje uit komt, vergeet hij de pijn accuut :lol: :inlove:
Nog even geduld voor jullie en misschien worden jullie echt bekroond!.
Ik ga voor jullie duimen en bidden :thumbup: :thumbup:
Inmiddels ben ik ruim 14 weken zwanger, begin al een buik te krijgen. Althans het wordt door anderen mensen gezien. Ik heb nu wel een beetje last van bandenpijn, maar ach, je moet er wat voor over hebben.
Bella, met jou gaat het ook goed hé! Ik volg je verhalen bij de decembermama’s.
Jullie allemaal komen ook bij de mama’s hoor!
Veel liefs,
monique
Hoi Monique,
Jeetje al 14 weken zwanger… wat vliegen de weken voorbij zeg.
Nog een goede zwangerschap!!!
En bedankt voor je :thumbup: en .
Knuf Mira
He Monique wat fijn he dat het zo goed met je gaat, echt super.
Mira hopelijk kunnen jullie ook snel weer aan de slag.
Met mij lijkt alles goed te gaan, kwaaltjes worden sterker en ik voel me gewoon positief. Ben niet bang ofzo (als ik er echt over na ga denken wel) dat ik weer een miskraam krijg. Leef per dag en ben gewoon zwanger.
Dinsdag een echo en dat vind ik wel heel spannend.
Hoe is het met de andere 35+ dames, nog actief aan het proberen zwanger te worden?
Liefs Bella
hallo hier,
Spannend Bella die echo. Ik duim voor je. Monique fijn dat alles goed gaat.
Hoe is het met je man Mira, ik hoop voor hem dat het gauw goed is.
Wat mij betreft, mijn cyclus is weer normaal. Ik heb ovulatietesten gebruikt. Maandag as is mijn NOD, maar ik reken nergens op. Ik ben er ook niet zo mee bezig, maar dat is misschien maar het beste.
Succes allemaal,
groetjes Thelma
Hoi 35+urs,
Thelma: er komt gelukkig geen oude bloed meer uit de wond van mijn hubbie; alleen wat wondvocht en hij heeft geen pijn meer.
Het voelt nog niet zoals het was… maar het gaat de goede kant op.
Maar werken die ovulatietesten een beetje? Ik zit eraan te denken om het ook te doen.
Bella: spannend morgen een echo maken? ik ben ook heel benieuwd voor jullie. hou je ons op de hoogte?
Meiden en nu maar hopen dat we (ook) zwanger worden toch?
Heel veel succes!!!
Knuf Mira
Hoi Meiden,
ik ben dan nog geen 35(wel bijna hoor!)en heb ook geen echte plannen om zwanger te willen worden maar ik lees toch regelmatig met jullie mee!!!
Mag toch wel he???
Mira hopelijk gaat het snel beter met je Hubbie!!! Succes hoor :thumbup:
alle andere meiden ook succes!!! :thumbup:
Urs
Hoi Urs,
Natuurlijk !!! En bemoedigingen hebben we zeker allemaal nodig.
Groetjes
Mira
Hallo dames,
Urs welkom hier. Je schrijft dat je nog geen plannen hebt zwanger te worden. Ben je al wel zwanger geweest of heb je kinderen?
Mira, gelukkig dat het met je man beter gaat. Wat betreft de ovulatietest, dat werkt goed en makkelijk. Ik heb die van Clearbleu, kost wel 30 euro, maar als je mazzel hebt kun je er wel 3x mee doen. Ik heb van andere weleeens begrepen dat ze de staafjes doorknippen en er nog vaker mee doen. Ik heb ze vorig jaar gebruikt en was toen binnen 3 maanden zwanger. Zoals je weet ging dat mis en nu is mijn cyclus redelijk normaal en gebruik ik ze weer. Gisteren was mijn NOD en er is nog niks…het zou dus kunnen dat ik zwanger ben. Ik wacht nog een dag af voor ik ga testen, want zoals ik al zei helemaal in orde was mijn cyclus nog niet, maar door de test weet ik dat mijn eisprong er 2 weken terug was. Afwachten dus…
Bella, moest jij vandaag niet naar de gyn? Hoe was het, moet erg spannend voor jullie zijn
groetjes Thelma
Hoi Thelma,
Je vroeg of ik al kinderen heb,of nog geen plannen.
Ik heb 2 kinderen Jordin van 10 die er na een mk “gewoon” is gekomen,en Donney van 3 die na een mk en de mm uiteindelijk ivf is gekomen(Wil je heel mijn verhaal weten???Staat bij de vlinderpraat Opnieuw mijn verhaal)
Jullie allemaal heel veel succes,gezellig clubje hier hoor!!!
Groetjes van Urs
Ik heb net het hele verhaal bij zwanger zijn opgeschreven (Frummeltje doet het) en bij december mama’s dus beperk ik me hier tot de verkorte versie.
Vandaag echo gehad en het hartje klopte, dus we wij zijn een honk verder dan de vorige keer en daarmee erg blij en vol goede moed voor de toekomst.
Liefs van een opgeluchte (hoewel ik wel een goed gevoel had maar toch) Bella
Hallo dames,
Bella, wat geweldig! Mooi moment is het dan dat je zelf met je eigen ogen heb kunnen zien dat frummeltje het doet! Heerlijk daar kunnen jullie in ieder geval op teren tot de volgende echo! En deze is zo mooi, als het goed is, zie je frummeltje echt bewegen! Maar dat is nog ff geduld hebben voor deze echo! Blijf maar lekker op de roze wolk, geniet ervan!
Mira, hoe is het met je hubbie? Hebben jullie al groen licht gekregen om te klussen zonder condoom .
Ik blijf echt duimen dat jullie hiermee gered zijn, zodat jullie verder niet meer in de MMM hoeven! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Thelma, hoe is het met jou?
Urs, ik kom jou ook overal tegen , maar je bent overal van harte welkom hoor!
Meiden, Urs is echt een topper hoor, geeft iedereen echt een oppepper! Het is zo’n lieverd .
Met mij gaat het prima, vanavond naar een bijeenkomst geweest van de verloskundige over de zwangerschap en waar je kan bevallen (kraamhotel of thuis) of indien nodig (medisch) in het ziekenhuis zelf.
Ik heb sinds vandaag echt last van navelpijn en last van mijn banden. Een soort van een spierpijngevoel. Maaarrrr…ik ben nu echt trots op mijn buik hoor!
Liefs,
Moon
Hoi, hoi,
Het is weer gezellig hier
Bella: ik ben reuze blij voor jullie… en nu je zeker een goed gevoel erbij hebt… het kan niet beter. Top om gewoon te horen dat het goed gaat.
Monique: hahahaha. Je zal het niet geloven, maar ik ben nu juist ongi geworden… dussss nog even wachten… pizza :lol:
Heb je nog een voorkeur bij het bevallen? Of hoe gaat dat precies?
Urs: wel blijven hoorrrrr
Thelma: wat spannend weer voor jou!!! Ik ga heel hard :thumbup: :thumbup: hoorrrrrr
Ik denk dat ik eerst het sperma-onderzoek ga afwachten. Wij horen op 13 juli de uitslag hiervan. Maar ik blijf natuurlijk hopen, dat ik dan al zwanger ben…
Knuffels voor iedereen!!!
Mira
Ohhh Thelma, dadelijk kom je gezellig bij mij decembermama worden. Dat zou toch wel heel leuk zijn.
Succes meid.
Gr Bella
Hoi meiden,
Bella,gelukkig dat de echo goed was,en volg je gevoel ,je zegt dat dat goed is dan kan je erook echt in geloven!!!Zelf heb ik 2 mk,s gehad en bij allebei voelde ik dat dat niet goed was,bij mijn oudste zoon was mijn gevoel ook gewoon goed en dat is ook allemaal goed gegaan,dus ga er ook van genieten hoor !!! :thumbup:
Thelma,succes hoor :thumbup:
Moon, :oops: :oops: :oops: Ik krijg er helemaal een kleur van :oops:
hoe gaat het met jullie???
Mira,Ik ga echt heel waanzinnig hard voor je duimen,en ik hoop dat je snel met goed nieuws kan komen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Hoi dames,
Bella fijn dat jouw echo goed was, een stap in de goede richting. Ik hoopte dat ik inderdaad nog mee kon doen met de decembermama’s maar … nog steeds geen spoor van menstruatie maar een negatieve test. Dit is voor het eerst dat ik te laat ongesteld wordt en niet zwanger ben. Ik heb mijn eisprong met ovulatietest bepaald, dus kan er niet naast zitten. Ik snap het niet, maar ja. De vorige keren had ik trouwens meteen erg zere borsten en nu helemaal niet. Het zal wel kloppen, maar ja dan hoop ik maar dat het gauw komt, dan kan ik weer verder.
Als het morgen nog niet is, test ik nog eens.
groetjes Thelma
Hoi Thelma,ik ga hard voor je duimen hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs
Hoi Thelma,
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds hoorrrrrr.
Groetjes
Mira