Hallo Thelma,
Ook ik duim keihard voor je!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groetjes,
Monique
p.s.: ik zie zondagavond pas de uitslag, ik ga nu een weekendje weg!
Nou meiden,
snappen jullie het. Nog steeds geen bloed, maar ook geen zwangerschapsverschijnselen. Als ik het vol kan houden test ik morgenochtend, anders vanavond. Dus…nog even blijven duimen,
groetjes Thelma
Succes :thumbup:
Ik kreeg volgens mij pas later pijnlijke borsten. Ik merkte het vooral aan dat ik misselijk was vanaf dag na bevruchting 8) . VOrige keren had ik altijd veel steekjes (innestelingspijntjes :?: ) en nu niet. Nu begint het gerek en getrek nu pas echt ws omdat ik nu verder ben dan de vorige keer en het nog ruim was.
Het hoeft dus echt niet elke keer hetzelfde te zijn. Wel had ik wel een beetje weer van dat soort van ongi-gezeur. Maar ook minder sterk
We zijn gewoon al een keer een tijdje zwanger geweest en dingen waren bij mij nu echt anders.
Ik wil je geen valse hoop geven ofzo maar dacht vertel het toch even.
En bij mij is overtijd tot nu toe ook echt een teken van zwangerschap geweest, anders precies keurig op tijd.
Gr Bella
Hoi Thelma,
Ik had ook eerst ongi-pijn, daarom dacht ik dat het totaal mislukt was!
Toch voor de zekerheid maar getest, deze gaf duidelijk zwanger aan!
Niet iedereen heeft meteen verschijnselen hoor! Ik was alleen erg moe!
Dus meid, geef de hoop nog niet op, straks moet je gewoon weer testen!
Ik denk aan je! (Ik zit vanaf morgen voor een weekje in Portugal)
Liefs,
monique
Hoi Thelma,
Hoe is het met je? Wij zijn zoooooo benieuwd.
Groetjes
Mira
Thelmaaaaaaaaaaaaaaaa waar ben je???
Ik ben ook nieuwsgierig,hoe is het met je???
Urs
Thelma, ik wil het ook wel weten
Liefs bella :-*
Hoi meiden,
wat goed dat jullie zo meeleven. Vanmorgen getest en ik dacht wel iets te zien, maar als het al iets was was het heel vaag. Ik dacht dat het misschien dan toch wel raak was, maar ben niet overtuigd. Nou heb ik inmiddels alle tekenen dat ik toch gewoon ongesteld wordt.
Kortom twijfel en onzekerheid, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben (geweest). Het lijkt wel of ik een week misgeteld heb, maar ik heb het echt wel 6x nagekeken dus dat kan ook niet.
Nou ja, ik houd jullie op de hoogte,
groetjes Thelma
Wij blijven rustig met jou wachten! Sterkte ermee!
Gr Bella
Hoi Thelma,ik blijf gewoon nog even doorduimen hoor :thumbup: :thumbup: Hoe is het nu met je???
En hoe is het met de rest van de meiden???
Urs :-*
Duim, duim, duim, duim, teen, teen, teeeeeen, duim, duim… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik blijf ook nog steeds duimen hoor Thelma…
en we blijven rustig wachten…
Groetjes
Mira
We zijn weer twee dagen verder. En? Hopelijk wordt je niet nog gestresster van ons gevraag dan je ws al bent.
Ben benieuwd hoe het met je gaat.
Bella
Ha meiden,
sorry dat ik jullie zo in spanning heb gelaten, ik heb de laatste dagen geen tijd gehad op het forum te zijn. Het is inderdaad niks geworden, de menstruatie is doorgezet. het is ook niet extra heftig, dus ik geloof ook niet dat het een miskraam is. Ik ben niet erg down ofzo erdoor. Het was eigenlijk de eerste keer na de miskraam dat het eventueel raak had kunnen zijn, dat was mooi maar ook wel snel geweest. Dus, gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen. Dus geen decembermama Bella. Jammer maar de afspraak was dit jaar zwanger worden en dat kan nog! Positief blijven. Jullie allemaal succes,
groetjes Thelma
Oh Thelma,
wat jammer nou!!!Op naar de volgende ronde!!!Heel veel succes hoor :thumbup:
Urs :-*
Jammerdepammer maar het is niet anders, had het wel gezellig gevonden je als dec mamma erbij te hebben.
Maar inderdaad de afspraak was zwanger in 2005 he Mira?
Nou ik ga dozen inpakken want zaterdag verhuizen. Morgen wordt telefoon overgezet en ook adsl en dat moet ik in nieuwe huis opnieuw gaan regelen. Dus wellicht zien jullie mij de komende weken even niet zoveel verschijnen.
10 mei weer een echo met 10 weken en drie dagen dus dat is spannend. Ik zal tussendoor wel momenten proberen te vinden om wat van me te laten horen.
Succes allemaal.
Bella
Hoi 35+ers,
Thelma: wat een vervelend bericht… :? Maar een goed teken: je blijft positief en dat blijven wij ook allemaal. Op naar de volgende ronde…
Bella: veel succes met de verhuizing en doe vooral rustig aan. Altijd leuk een nieuwe woning…maar wat er allemaal bij komt kijken… poeh, poeh… we zien je wel weer op dit topic.
En zeker weten: 2005 is nog steeds het jaar van de “oudjes” hahahaha :lol: :thumbup:
Allemaal lieve groetjes,
Mira
Hallo 35+ urs
Hier ben ik dan eindelijk weer, het heeft een tijdje geduurd maar toen mams het weer zelf aan kon wou ik weer lekker achter me pc tje kruipen en potjandorie deed ie toch helemaal niks meer.
Maar goed hij is weer gemaakt en ik ben weer van de partij, ondertussen hebben de :evil: me ook weer gevonden dus helaas deze maand ook niks.
Bella ik heb zo aan je gedacht en was zo benieuwd hoe het met je was, fijn dat je echo goed was. Lekker hoor en nu druk met verhuizen je bent er maar druk mee.
Morgen koninginnedag dus druk druk druk , kids willen aan van alles meedoen dus ik denk dat ik morgenavond voor pampes op de bank lig
Groetjes janet
Hoi
Ik ben Karin ben 38 jaar en iets meer dan 3 jaar bezig om zwanger te worden na mijn hersteloperatie. Heb mijn partner 5 jaar terug leren kennen en willen heel graag een kindje samen. Ik heb 2 kinderen uit vorige realtie en hij 1.
We hebben inmiddels 1 BBZ achter de rug en afgelopen week een miskraam na 10 weken zwangerschap. Ben afgelopen donderdag gecurreteerd omdat het niet volledig vanzelf was afgekomen. Zijn hier nog enorm van onder de indruk. Maar toch vraag ik me af hoe lang moet je wachten voor je weer mag gaan “klussen” na een mk of curretage?
Mischien dat iemand daar iets van af weet. Het is ons namelijk niet verteld en omdat het nogal met spoed ging donderdag heb ik er ook niet aan gedacht om daar naar te vragen :oops:
Groetjes Karin
Hallo Kissie bij deze welkom en om antwoord te geven op je vraag wanneer je weer mag klussen.
De meeste doktoren zeggen toch dat je het liefst een maand moet wachten om weer te gaan klussen dus dat je in ieder geval 1 menstruatie weer hebt gehad.
Heel veel sterkte de komende tijd want ook een curretage is niet niks. Geef dus ook je lichaam de tijd om te herstellen
Groetjes Janet
even checken of me banner weer goed is hoor
gr. janet