Hoi meiden,
Karin jeetje meid sterkte hoor!!!
Janet jammer meid op naar de volgende ronde :thumbup:
Hoe is het met de andere meiden hier???
Urs :-*
Hoi, hoi,
Even weer een berichtje vanaf mijn kant. Ik heb niet zoveel te melden… we moeten toch eerst de uitslag afwachten van het sperma-onderzoek en dat duurt nog wel 2 maanden. Intussen hopen, dat ik al eerder zwanger word
Karin: ik wil je heel veel sterkte wensen.
Janet: balen dat die :evil: weer zijn gekomen. Op naar de volgende ronde maar weer :thumbup:
Thelma: hoe is het met je?
Bella: is de verhuizing een beetje goed verlopen?
Urs: hoe gaat het met jou? Leuk dat je zo meeleeft met ons
Groetjes
Mira
Mira,het gaat nu wel weer goed met mij :thumbup: Vandeweek had ik even een dip :thumbdown:
Maar nu gaat het dus wel weer goed hoor :-
Hoe gaat het met jullie allemaal???
Ik weet nog niet precies al jullie namen,dus even oefenen hoor,Janet,Karin,Mira,Thelma,Moon,eeeeeeeeeeeeh meer weet ik er even niet???
IIg de groetjes van Urs :-
Hoi Urs,
Gelukkig maar
Groetjes
Mira
Mira :thumbup:
Karin hoe is het nu met je???
Urs
Hoi,
Kon een paar dagen niet op het forum komen?? Maar ben er weer. Ben de afgelopen dagen goed ziek geweest. Heb een fikse voorhoofdholte ontsteking en middenoor en bijholteontsteking wat tot gevolg had dat ik maandagavond dacht even van de aarde te gaan. Marcel (mijn manneke) heeft snachts om 1 uur nog de huisarts gebeld omdat ik ook helemaal niets meer kon zien. Ben nog nooit zo bang geweest. Maar de huisarts dacht ook dat door al de spanningen er ook wel hyperventilatie bij zat. Ik lag helemaal te shaken hier. Maar gelukkig was het de volgende dag al een stuk minder en blijf ik nu een aantal keren per dag goed stomen zodat alles goed open blijft.
Verder verlies ik nog steeds wat bloed en af en toe felle steken in mijn onderbuik. De huisarts denkt dat waarschijnlijk met de curretage nog niet alles is weggehaald. Moet het nog even een paar dagen aanzien maar volgende week moest het zeker over zijn.
Wacht het dus nog maar even af.
Groetjes Karin
Hallo
Kissie pfff das schrikken zeg kan me goed voorstellen dat je bang was.
Enne sterkte nog meid hoop dat het vloeien gauw over is en je verder kan gaan.
Groetjes Janet
Hoi Karin,
Zoooooo zeg wat zou je bang zijn geweest. Maarrrr gelukkig dat het beter met je gaat en dat het snel overgaat.
In ieder geval Beterschap!!!
Dames, succes allemaal!!!
Groetjes
Mira
Hoi
Ja dat hoop ik ook met vanmiddag met mijn jongste zoon naar de huisarts en heb gelijk gevraagt of de huisarts er even na wil kijken en dat was goed kan ik gelijk even mijn HB na laten kijken.
En hoe is het met de rest van de dames?
Groetjes Karin
Jeetje Karin,
Ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent zeg,wat een toestand zeg.Hoe gaat het nu met je???Hoe was het bij de ha???
Urs
Hoi
Ik kwam eigenlijk bij de huisarts voor mijn jongste zoon maar ze nam echt uitgebreid de tijd om even met me te praten over wat er allemaal gebeurt is de afgelopen weken en gelijk toen ze me zag vroeg ze hoe het met me ging. Ze heeft dus naar mijn oren gekeken en blijkt dat aan beide kanten de trommelvlies naar binnen geklapt zit. Heb van haar nu een driedaagse antibioticakuur gekregen en dan moet het volgens haar goed komen. Dat hoop ik dan maar want die duizeligheid is behoorlijk vervelend. Heb het gelukkig nog niet weer zo erg gehad als afgelopen maandag en hoop het ook niet weer mee te maken. Maar goed dat Marcel thuis was en dat hij heel erg rustig kan blijven als het moet.
Hoop nu maar dat we eens een rustige tijd tegemoed gaan hebben nu de afgelopen tijd wel genoeg tegenslagen gehad. Maar dat hoop ik natuurlijk voor iedereen.
Groetjes Karin
Hoi,
Gisteren nogal een behoorlijk depri dag gehad. Niets kon ik hebben bah. Maar goed was toch opgelucht dat gisteravond eidelijk het bloeden was gestopt. Kom ik vanmorgen uit bed vloei ik weer heel hevig. Dus straks toch voor de zekerheid mijn gyneacoloog maar even bellen.
Hoe is het met jullie?
Groetjes Karin
Hoi Karin,
Jeetje balen zeg!!! Heb je de gyn al gesproken?
Groetjes
Mira
Hallo kwam weer ff kijken maar tis stil hier
Hoe is het met iedereen???
Karin hoe gaat het nu met je?? Heb je al gebeld en ben je wat wijzer geworden??
HIer is alles rustig dus weinig te melden
Nou gaat ff verder kijken
Groetjes Janet
Heee me banner loopt niet was dat nou???
Oeps sorry wat een verspilling ben weer veels te vlot met me reactie’s :wall:
Hoi,
Ik kon dus vanmiddag gelijk bij de gyneacoloog op het spoedspreekuur komen. Inwendig onderzoek gehad alsmede een echo maar alles zag er goed uit. Geen resten meer achtergebleven. Wel was de vleesboom weer aanzienelijk gegroeid. Ze denkt nu dat ik alweer de eerste menstruatie gekregen heb vandaar het hevige bloeden weer van vandaag. Moet het nog even aanzien en vertrouw ik het toch niet of duurt het nog lang dan mag ik altijd bellen om weer langs te komen.
Dus maar even afwachten nog ben allang blij dat er niets achter is gebleven.
Groetjes Karin
He Karin sterkte hoor meid :thumbup: Wat een ellende zeg.
Urs
Hoi 35±ers,
Karin: heel veel sterkte nog :thumbup:
Urs: hoe gaat het met jou?
Spooky: ik heb je site gezien. Jeetje het gaat goed met je En wat een buik al hahahahaha
Janet: gelukkig wordt het weer wat drukker
Ik heb ook niet veel te melden. Ik wil alleen maar zeggen!!! Hou vol meiden :thumbup:
Groetjes
Mira
Hallo meiden,
Karin, ik wens jou ook veel sterkte!
Mira, hoe is het met je hubbie? Zijn jullie nu voor het echie aan het oefenen? ! Meid, ik hoop zo dat het voor jullie zo spontaan gaat lukken!
Ja, met mij gaat het prima, ben enorm trots op mijn buik! Het gaat het heel hard, morgen mag ik weer naar de VK, hopen op een mooi geluid (hartje). hebben jullie de babykamer gezien, sinds zondag ook op de website!
met de andere ook allemaal goed?
Veel liefs,
Monique