Hoi meiden,
Alles weer prima hier hoor :thumbup: Ik ga er een paar daagjes tussen uit
Gewoon naar mijn ouders,die wonen in het Brabantse land Maandag kom ik weer terug en dan kom ik gelijk effetjes op kok om weer bij te zijn Ik hoop dat ik geen onwenningsverschijnselen ga krijgen
Alvast een prettig Pinksterweekend allemaal :thumbup:
Urs :-*
Hoi, hoi,
Monique: het gaat goed met ons. Gewoon relaxt blijven, zeggen we tegen elkaar. Leuk dat je met ons meeleeft. Hoe was het bij de VK?
Urs: Fijne daagjes bij je ouders en geniet er lekker van om verwend te worden
Groetjes
Mira
Hoi
Heb vandaag echt weer een slechte dag, veel buikpijn en bloedverlies. Zit me toch af te vragen of het niet komt door de grote van de vleesboom. Mischien toch verstandiger weer eens te informeren bij de gyneacoloog word er echt sjagerijnig van nu.
Ben al 3 weken volop aan het vloeien en denk ik dat het de ene dag wat minder word dan is het de volgende dag weer volop aanwezig. Ga zo maar weer een iboprofen slikken hopelijk dat het dan weer iets afneemt.
Hoe is het verder met iedereen?
Urs veel plezier bij je ouders en tot snel weer.
Groetjes Karin
Hoi Karin,
Het zit niet mee als ik jouw hoor meid… ik zou toch niet langer wachten om dit aan de gyn te vragen. Ik weet niet of het normaal is dat je 3 weken vloeit.
Heel veel sterkte.
Groetjes
Mira
Hoi mira
Nee het zit zeker niet mee en heb dus ook vanochtend contact opgenomen met de dienstdoende gyneacoloog waar ik ook afgelopen maandag geweest ben. Ze vertelde me dat inderdaad doordat de vleesboon doorgroeit en ik waarschijnlijk nu al mijn menstruatie heb de pijn klachten erger kunnen zijn dan bij een normale menstruatie. Toen vertelde ik tegen haar dat de pijn niet aanvoeld als een menstruatie pijn maar dat het hevige steken zijn en dat het ene moment het erop lijkt dat het bloeden stopt maar als ik dan die hevige steken krijg dat ik dan ook weer hevig ga vloeien.
Ze vroeg me of ik het zonder pijnstillers aan kon nee dat lukt dus niet. Ze zei tegen me dat ik dus vandaag of ook morgen wel op het spoedspreekuur langs mag komen en dat ze toch even wil gaan kijken dan. Dus ik ga morgen maar even langs omdat je nu ook met een lang weekend voor de deur zit. Hou jullie op de hoogte.
Groetjes Karin
Hoi dames,
bah Karin wat een ellende zeg. Ik heb na mijn miskraam ook vrij lang gevloeid, erg lastig. Ik heb ook een vleesboom gehad (die is verwijderd) en vloeide daardoor erger, maar heb nooit pijn gehad. Maar ik geloof dat dat bij iedereen anders kan zijn.
Monique, jij bent echt al dik zeg! Super dat het zo goed gaat.
Bella, met jou ook nog alles goed?
Alle andere dames succes. Ik heb net mijn eisprong gehad, dus de wachtweken zijn weer begonnen. DUIMDUIM ook voor jullie,
groetjes Thelma
Hoi Karin,
Heel veel succes straks bij de gyn en dat de pijn gauw verdwijnt.
Groetjes,
Mira
Hoi Thelma,
En natuurlijk duim ik ook voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groetjes
Mira
He girls,
Ik kan nog niet alles bijlezen na drie weken geschitterd te hebben door afwezigheid. Maar ben verhuisd en sinds vandaag weer adsl
Alles gaat nog goed. Veel moe geweest. Maar vorige week echo gehad en dat zag er vooralsnog goed uit dus we gaan vol goede moed verder.
Zal een dezer dagen die echo scannen en plaatsen (het is echt een knappert :inlove: - haha)
En monique dat wordt al een hele toeter, dat belooft nog wat. BIj mij zijn de kilo’s er aan gevlogen en heb ook al best een buikje maar daar zit nog niets van de baby bij.
De 31e naar vk en dan hoor ik ws het hartje en daarna ga ik er geen geheim meer van maken en ga ik geen overhemden meer aantrekken naar mijn werk enzo.
Liefs Bella
Hoi Bella kom maar op met die buik hoor,die mag gezien worden :inlove:
Hoe is het met alle andere meiden hier???
Urs :-*
Hallo allemaal
Hier alles nog steeds rustig, dochter kan eindelijk weer gewoon plassen na haar val dus das een hele opluchting. :thumbup:
Bella fijn dat je er weer bent, was erg benieuwd hoe het met je was, lekker dat je een fijne echo hebt gehad ben ook nieuwsgierig hoor dus yep kom maar op met de foto
Gaat me bedje opzoeken morgen moeten kids weer naar school, ze zijn er wel weer aan toe wordt nog wat over 6 wkn hebben ze al grote vakantie hoop dat het weer wel wat beter wordt vond het vandaag zooooo koud.
gr. Janet
Hoi Dames
Gister maar weer het zoveelste bezoekje gebracht aan de huisarts. Het is vandaag 4 weken geleden dat de miskraam begon en 3 weken na de curretage. De buikpijn blijft het bloedverlies blijft en als enige antwoord krijg je dat het nog wel even kan duren. :wall:
Had niet meer de moed om het hele eind naar het ziekenhuis af te reizen maar denk dat er toch niets anders opzit als het zo blijft gaan.
Ben heel erg moe en behoorlijk sjagerijnig word ik er van. Je wilt het graag een plekje geven maar dat lukt me niet zoals het nu gaat.
Hoop echt dat het nu snel allemaal afgelopen zal zijn en we weer de draad kunnen gaan oppikken.
Hoe gaat het met jullie?
Groetjes Karin
Hoi allemaal,
Ik heb toch maar de ha gebeld…en het blijkt toch een foute innesteling te zijn geweest laatst…dusssss dit betekent dat ik toch zwanger kan worden…en zo snel al na de operatie van hubbie.
Dus op naar de volgende ronde.
Karin: Ik kan me voorstellen, dat je je zo ellendig voelt. En antwoord van de ha krijg je ook niet echt. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Janet: gelukkig gaat het beter met je dochtertje.
Bella: is de verhuizing goed gegaan?
Iedereen heel veel succes!!!
Groetjes
Mira
Hallo allemaal, mag ik ook met jullie meedoen? Ik ben 2 weken geleden 35 geworden en probeer sinds juli vorig jaar zwanger te worden. Ik heb 2 miskramen achter de rug, de eerste op 19 oktober 2004 en de tweede vorige week vrijdag (13 mei). De laatste werd opgewekt omdat we die dag ervoor op de echo hadden gezien dat onze kindjes niet meer leefden. Ik was toen 9 weken en 6 dagen zwanger. Mijn vriendje en ik zijn er nog steeds behoorlijk kapot van en willen eerst even bijkomen, al zitten we natuurlijk ook met mijn biologische klok. Ik denk echter dat het beter is als we even een maandje of twee rust nemen zodat mijn lichaam ook wat tijd heeft om bij te komen en te herstellen. Verder ben ik heel gelukkig met mijn vriendje, trouwplannen hebben we niet want we voelen ons al getrouwd. Ook heb ik 4 hele lieve schattige ondeugende en briljante neefjes waar ik heel erg dol en trots op ben. Verder heb ik niet zo veel te melden.
groetjes Sopje
Natuurlijk Sopje welkom
Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Een miskraam is niet ff iets dat je gauw vergeten kan.
Groetjes
Mira
Hoi Mira,
Ik heb een beetje teruggelezen omdat ik dacht iets gemist te hebben omdat je het over een bloeding had ofzo. Maar je bent dus zwanger geweest. Nou dat is een goed bericht.
Want als je nu zwanger kunt worden moet je lichaam misschien nog wel even aan het idee wennen en maakt het wat oefenfoutjes enzo. Maar dat je het nu kan worden lijkt me al een hele stap in de goede richting. Houdt moed.
Sopje ik las bij decembermama’s over je miskraam. Balen he en vooral omdat er meerdere bij zaten die als miskramen hadden gehad. Dacht ik van die gaan nu voor goed raak.
Als ik jou was zou ik mijn biologische klok niet te hard invloed laten hebben. Probeer ajb goed naar je gevoel en je lijf te luisteren en wanneer je echt klaar bent en voelt voor een nieuwe ronde het dan pas doen. Geef je zelf ajb een aantal maanden de tijd om helemaal weer op orde te komen en kijk dan verder. Het komt vast allemaal goed.
Nou toedeloe.
liefs Bella
Dank je wel Bella en ik zal me niet door mijn biologische klok laten gek maken. Eerst even bijkomen, het kindje komt er heus wel. Genoeg vrouwen in mijn omgeving die na hun 35-ste moeder zijn geworden. Gister net gehoord dat een kennis van ons van 37 weer een kind heeft gekregen en een paar jaar geleden dacht zij dat het door fysieke problemen maar bij 1 zou blijven, dus ik geef de moed niet op maar doe lekker rustig aan. Net als de vorige keer, gewoon klussen wanneer we willen. Ga denk ik wel weer aan de ovutesten beginnen, maar dat is meer om wat inzicht in mijn cyclus te krijgen (is redelijk onregelmatig) en zodat ik weet wanneer ik ongeveer nieuwe tampons en zo moet komen. Verder laat ik gewoon de natuur zijn gang gaan.
Ben trouwens heel erg blij voor je Bella dat de tweede echo ook goed was.
Groetjes Sopje
Dat klinkt goed Sopje. En ik ben pas op mijn 36e begonnen met zwanger worden en nu een jaar later bijna drie maanden zwanger. Dus bij mij vergeleken ben je er nog vroeg bij
Succes met alles.
Gr Bella
Hoi 35+ers,
Het lijkt me wel leuk om elkaars leeftijd te weten, wat vinden jullie?
Bella: 37 jaar (zwanger)
Mira: 37 jaar
Thelma: 38 jaar
Janet: 35 jaar (in juni 36)
Sopje: 35 jaar
Karin: 38 jaar (in juni 39)
Monique: 40 jaar (zwanger)
Urs: 34 jaar
San: 36 jaar
Faye: 36 jaar (zwanger van 2e kindje)
Preggie: 40 jaar (zwanger)
etc. etc.
Kijk maar.
Groetjes
Mira
Bella: ja ik was ook helemaal verbaast eigenlijk, omdat ik was uitgegaan van 3-6 maanden na de hersteloperatie van hubbie. Ik hoop dat mijn lichaam snel aan het idee went.
Hallo allemaal,
Nou om met Mira’s berichtje te beginnen ik ben 35 maar in juni al weer 36 dus houdt het maar op 36 , tis nog maar zo eventjes.
Sopje Welkom bij de club
Verder eigenlijk niet veel nieuws en gaat nog ff gauw voor dat het tijd is om de kids op te halen.
Groetjes janet