35+

en ik ben net 35

Hallo meiden

mag ik ook bij het klubje van 35+ers

ik ben 36

gr san

Hallo meiden,

Zelf ben ik op mijn 36e begonnen met zwanger worden, op mijn 40e is het eindelijk gelukt!!!

Dus waarschijnlijk ben ik de oudste van de club?

Liefs,

Monique

Ik ben 38 maar over een maandje in juni dus word ik 39.

En eindelijk na weken van geklungel kan ik nu zeggen dat ik me vandaag beter voel dan ik in weken heb gedaan. Bloedverlies is gister ineens gestopt en hopelijk blijft het nu ook weg. Heb alleen nog een ontzettend dikke buik. Maar dat zal ook nog wel weer verdwijnen.

Groetjes Karin

Hoi Meiden,

hoe is het hier met iedereen???

O mijn leeftijd is 34 dus ik zit al aardig in de buurt toch??? :smiley: :smiley: :smiley:

Urs :-*

He Karin, gelukkig dat het beter gaat.

Sopje, welkom hier. Je hebt nog jaren te gaan hoor. En we hebben met de 35+ afgesproken dat 2005 het goede jaar wordt, waarna Monique en Bella zich al aan deze afspraak hebben gehouden. Dus…

Bella fijn dat het zo goed gaat, je bent de kritische grens van 12 maanden zo’n beetje gepasseerd volgens mij.

Mira, goed te horen dat het zwanger worden wel kan lukken!

Nou succes allemaal weer,

groetjes Thelma

O ja, mijn leeftijd is bijna 38.

Ja ook emotioneel gaat het aardig goed todat ik net met de post een paar babysokjes opgestuurd kreeg van de babystunter snik, dat is wel weer even slikken.

groetjes Karin

Thelma als ik over anderhalve week met 13 weken het harjte hoor verklaar ik me zelf over die grens. Maar het blijft natuurlijk 9 maanden spannend. Dus ik reken me pas echt rijk als het geboren is.

Hoi Bella,

Probeer er ook een beetje van te genieten hoor!!!Ik kan me jouw gevoel wel voorstellen hoor,ik ben ook zo mijn beide zwangerschappen doorgegaan,eerst zien en dan geloven!!!Maar toch vind ik het ook jammer dat ik er niet wat meer van genoten heb!!!Je bent toch heel byzonder als je zwanger bent!!!

Urs :-*

Hoi meiden, mag ik hier meeschrijven? Ik ben 36 jaar en 20 weken zwanger van de tweede. 17 maanden geleden hebben we een prachtdochter gekregen en in oktober krijgen we de tweede!

Ik geniet er ook wel van hoor Urs en het voelt goed en ik heb vertrouwen maar omdat ik nog niets voel is het toch spannend of het allemaal nog goed gaat daar van binnen. En ik heb tegen de mensen gezegd die het al weten dat als hartje gehoord en deze periode voorbij dan mogen ze het verder gaan vertellen (als ze hun mond al niet af en toe voorbij hebben gepraat) vooral opa’s en oma’s in spe staan te trappelen om het verder de families in te gooien.

Iets waar ik minder van geniet is de moeheid. Man, ik kom soms dagen tot niets. Dat mag van mij echt snel over zijn want dat vind ik echt geen leuk onderdeel van dit verhaal.

Gr Bella

Hoi Faye,

Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Urs :wink:

@Mira_007 wrote:

Hoi 35+ers,

Het lijkt me wel leuk om elkaars leeftijd te weten, wat vinden jullie?

Hoi hoi....

wil je mij ook toevoegen aan de lijst?

september 40 geworden en beval in juni (hoop ik, kan juli worden) van onze zoon.

Groetzzzz

Preggie

Hallo allemaal,

Faye en gefelicteerd met je zwangerschap

Preggie ook en klets gezellig mee hoe meer mensen hoe meer vreugd toch??

Hier hebben de :twisted: zich weer gemeld en dit keer goed ik barst van de rugpijn en moet nog met de jongste dochter haar klas mee naar de bieb ook :? Nouja we maken er maar wat van.

Het zou mooi weer worden misschien dat dat wat goed maakt lekker een beetje zonnen voor wat kleur altijd goed toch??

Nou ik ga er vandoor

gr janet

Hoi, hoi,

Wat wordt het lekker druk op dit topic. leuk, leuk, leuk :slight_smile:

Preggie en Faye: ook nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Preggie: de laatste loodjes… is het nog een beetje vol te houden?

Faye: halverwege de zwangerschap :slight_smile:

Bella: ik kan me voorstellen van de opa’s en oma’s dat het moeilijk is om het nog ff stil te houden. Die moeheid lijkt me idd ook niets. Meid… sterkte nog.

Kissie: hoe gaat het met jou?

Hier weinig nieuws; mijn hubbie en ik blijven relaxt en hopen natuurlijk ook op ons wondertje. Ik ben enorm bemoedigd op het topic hersteloperatie man… hier is namelijk Marjed zwanger geworden. Eindelijk één van het clubje na een hersteloperatie.

Hoe gaat het met de rest van de 35±ers?

Groetjes

Mira

Hoi

Preggy en Faye ook namens mij uiteraard van harte gefeliciteerd.

Met mij gaat het best wel goed nu. Het is nu ruim 5 weken geleden dat de miskraam begon en 4 weken terug van mijn curretage. Heb daarna vrij lang bloedverlies gehad maar dat is nu sinds een dag of 6 over. Het wachten is dus op mijn volgende menstruatie whenever that might be???

Iedereen heeft het over ongeveer 6 weken maar omdat ik natuurlijk best lang gevloeid heb weet ik niet wat ik aan moet houden eerlijk gezegt maar we zullen zien.

Wel heb ik een ontzettend opgezette buik en af en toe felle steken in mijn onderbuik. Dus hier is het allemaal gewoon rustig afwachten.

Mira ik hoop ook voor je dat het allemaal voorspoedig zal verlopen en dat je ons ook goed nieuws kan brengen.

Hoe is het met de andere dames?

Groetjes Karin

Welkom nieuwe 35+ ers,

mijn nieuws is dat ik opnieuw zwanger ben. Nadat het de vorige 2x is misgegaan ben ik erg voorzichtig in blij zijn. Eerst maar eens de eerste maanden zien door te komen! Ik ga zo de datum eens berekenen. Erg spannend allemaal weer.

De rest succes!

groetjes Thelma

WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAA :dance: ,

Thelma, dat is geweldig nieuws! Vertel, vertel,…heb je de test gedaan?

GEFELICITEERD!!![

Ik zit hier te flippen, zo blij ben ik voor jou (en partner) :slight_smile: :slight_smile:

Geniet ervan!

Veel liefs,

Monique

Thelma gefeliciteerd en ik zal voor je duimen

Joehoeeeee Thelma & partner,

GEFELICITEERD !!! :smiley:

Wauw te gek zeg… ik kan me voorstellen dat je bang bent om blij te zijn… maar wij zijn het zeker :lol:

Een hele goede zwangerschap.

Liefs

Mira

Ik heb nog even ons bemoedigingslijstje aangepast:

Bella: 37 jaar (zwanger)

Mira: 37 jaar

Thelma: 38 jaar (zwanger)

Janet: 35 jaar (in juni 36)

Sopje: 35 jaar

Karin: 38 jaar (in juni 39)

Monique: 40 jaar (zwanger)

Urs: 34 jaar

San: 36 jaar

Faye: 36 jaar (zwanger van 2e kindje)

Preggie: 40 jaar (zwanger)

etc. etc. (ik hoop dat er veel bijkomen)