Heeeeeeeeyyyyyy Arfro,
Meid je wordt gemist! door de oude IVF/ICSI-ers!
Wij zijn verhuisd naar: zwanger zijn–> IVF/ICSI kindjes in de maak!
Daar zie je ons en kan je met ons mee praten!
Alles goed met jou? Je buik zal inmiddels gegroeid zijn?
Myra, Ik ben enorm aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Karin, hoe is het nou met je vader? en je kittens :inlove: !
Liefs,
Moon
Hoiiii,
Afro: hoiiiiiiii… wat lief dat je aan me denkt :-* Jeetje wat zit je al ver in je zwangerschap… spannend hoorrrrr… hoe gaat het met dit weer? Lekker de voetjes in bad? Heeeeeel veeeeeel sterkte met de laatste loodjes.
Moon: thanx :-*
Karin: hoe is het?
Liefs
Mira
Hoi
Met de kittens gaat het heel erg goed :lol: worden echt schatjes. Word echt moeilijk om er over een paar weken weer afscheid van te moeten nemen.
Met mijn vader gaat het redelijk goed. Pfff het gaat tegenwoordig allemaal zo snel in het ziekenhuis lijkt wel lopende band werk. Gisteravond is hij al met mij mee naar buiten geweest, welliswaar in een rolstoel maar toch. Hij mag al 2 dagen weer alles eten en drinken en heeft uhhmmm zelfs zijn grote behoefte al weer kunnen doen en dat is een heel goed teken in ieder geval.
Gisteren een bed voor hem besteld bij de thuiszorg want na het ziekenhuis verblijf gaat hij voor een tijdje naar mijn zus. Ik kan hem helaas niet verzorgen bij mij thuis omdat hij het nogal benauwd krijgt als hij te lang bij mijn katten in de buurt is.
Het is nu nog afwachten op het gesprek met zijn arts. Dit kan nog een paar dagen gaan duren. Dan krijgen we te horen hoe het nu werkelijk allemaal gegaan is en of ze alles hebben kunnen wegnemen en of hij nog chemo zal gaan krijgen.
Wijzelf hebben nu sinds een week onze Engelse vrienden op bezoek en ik moet zeggen het geeft ons de nodige afleiding. Alhoewel ik het voor hun wel rot vind dat ik iedere dag even naar het ziekenhuis moet gaan maar dat begrijpen ze gelukkig wel. Verder hebben we het enorm naar ons zin en genieten er enorm van dat ze hier bij ons zijn en zien er tegenop om maandag weer afscheid te nemen maar goed hopelijk zien we ze snel weer terug.
Groetjes Karin
Mijn vader mocht gisteren al weer naar huis. Jeetje gaat dat snel allemaal. Hij blijft nu voorlopig een tijdje bij mijn zus in huis omdat we hem nog niet alleen durven te laten. Aankomende week moet hij terug komen bij de internist en dan krijgen we te horen hoe het gegaan is en of hij nog chemo krijgt. Blijft nog even spannend voor ons allemaal maar heb er wel vertrouwen in.
Mira hoe was het bij jou?
Groetjes Karin
Hoi Karin,
Het gaat idd snel tegenwoordig in het ziekenhuis. Zodra je kan lopen, dan word je 's avonds al ontslagen uit het ziekenhuis. Ik heb het ook bij mezelf toen gezien. Maar wel mooi dat je vader uit het ziekenhuis is. Sterkte nog meid!
Met mij gaat het goed. Gisteren (zondag) heb ik mijn 2e IUI gehad, het was geheel pijnloos en de arts vroeg zelfs of mijn man de inseminatie wilde doen, maar hij hield liever mijn hand vast De arts heeft het ook dieper mijn baarmoeder ingebracht… dusssss nu de 2 wachtweken in en dan mag ik vanaf 31 juli gaan testen. Hopen dat het nu aanslaat.
Liefs
Mira
Hoi Mira dank je wel en ik hoop echt dat het deze keer gelukt is voor jullie ik zal in ieder geval duimen voor jullie.
Groetjes Karin
de arts vroeg zelfs of mijn man de inseminatie wilde doen,
Ooooooohhhhh, mijn herinneringen komen weer naar boven! :) :inlove: Dit mocht Han ook bij mij doen! Hij heeft het ook gedaan, hij vond het wel supereng....was erg onzeker! Maar hij werd goed begeleidt (door Mirjam geloof ik). Ze zijn daar allemaal zoooo lief voor je!
Meid, mijn duimen staan in de hoogste versnelling! Ik hoop zo dat het aanslaat!
Tja Karin, zelfs in de verzorging/ziekenhuis wordt er op allerlei mogelijke manier bezuinigd! Wanneer je zelf weer naar de wc kan, mag je al naar huis! Het liefst dan ook nog 's ochtends (kost het weer een lunch minder)
Ik hoop dat het voor je vader goed uit gaat pakken!
Liefs,
Moon
Moon: wat grappig dat het destijds ook aan Han werd gevraagd … dankjewel voor het duimen hoorrrr :-*
Karin: hoe is het met jou, je vader en de kittens?
Liefs
Mira
Hoi ja het gaat redelijk met me moet ik zeggen alleen vandaag weer een spannende dag. Mijn vader moet voor controle en uitslag naar de chirurg.
Het gaat goed met hem, hij voelt zich goed en ziet er beter uit dan dat hij in een hele lange tijd gedaan heeft. Krijgt weer wat kleur in zijn gezicht, hij was zo ontzettend bleek door het bloedtekort. Dus al met al hebben we goede hoop.
Met de kittens gaat het ook goed. Kleintjes groeien als kool.
Zal straks nog eens proberen een foto van ze te maken.
En hoe gaat het met jou?
Groetjes Karin
Karin,
Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag voor je vader. De duimpies draaien voor goed nieuws :thumbup:
Jaaaa leuk foto’s van de kittens. Onze kitten Selly is ook zo’n dondersteen. Ze drijft de katers bij ons lekker op en springt boven op hun. Ze wil constant met ze spelen. Alleen 1 poes mag Selly niet zo, ze besluipt en slaat die kleine. Ik weet niet hoelang dit gaat duren. Selly is inmiddels 1,5 maand bij ons. We kijken het nog een aantal maanden aan. We zetten ze in ieder geval niet apart, anders leren ze elkaar nooit kennen. Ik zal eens kijken of ik een foto van Selly kan plaatsen met een wuppie.
Met mij gaat het goed, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dat gaat haast niet. Ik zit op dag 4 en voel af en toe wat steekjes en je wil zoooo graag zwanger zijn. We blijven gewoon hopen en bidden.
Groetjes
Mira
hoi oo wat een dotje is het toch met haar wuppie hahaha.
Wij hebben er hier ook eentje die niet zoveel van andere katten moet hebben af en toe een keer corrigeren en voor de rest laten ze elkaar op een gegeven moment wel met rust hoor. Ze moeten elkaar uiteraard niet gaan verwonden dus kijk het gewoon ff aan.
Vandaag gelukkig goed nieuws gekregen wat mijn vader betreft. Ze hebben tegelijk met de tumor 17 lymfklieren verwijderd en dat is allemaal goed. Hij hoeft dus geen nabehandeling geen chemo of bestralingen. Volgende week donderdag nog de clips eruit halen vond de arts nu nog te vroeg ondanks dat de clips hem ontzettende irritatie beginnen te bezorgen. En dan over 3 maanden terug voor controle.
Gelukkig een hele opluchting voor ons.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het zo moeilijk is om er niet aan te denken. Alhoewel wij besloten hebben er niet meer zo voor te gaan blijft het toch kriebelen hoor. Nu ook weer zo een paar dagen voor de menstruatie.
Maar we zien het allemaal wel.
Kunnen jullie het trouwens nog een beetje uithouden in deze hitte. Pff vind er zo niets meer aan maar ja er is weinig aan te doen he haha.
Groetjes Karin
Hoi, hoi,
Karin: wat een goed bericht van je vader zeg!!! Toppie
Het is idd errugg warrum… ik zit wel op mijn werk met airco, maar het is constant ongeveer 10 graden verschil met in de auto stappen, dus ik heb al wat keelpijn.
Raar joh… ik vanaf dag 4 na de IUI regelmatig misselijk. Nu weet ik niet of dit van het weer komt of dat ik een grieppie ga krijgen. Wie kent dit ook?
Liefs
Mira
Mira tweede poging - wat spannend - oh elke keer dat wachten meid ik zou niet met je willen ruilen.
Ennu misselijk - ik ben paar keer pril zwanger geweest en werd steeds eerder misselijk - met lasse al de dag na bevruchting - dus ik ken het wel.
Meid ik duim voor je dat het geen griepje is :thumbup: :-*
Mira…wat spannund!
Echt ik hoop dat je misselijkheid de juiste verschijnselen zijn!
Ik had geen last van misselijkheid, wel heel erg moe.
Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Karin, geweldig nieuws zeg over je vader! Poehhhh, dat was nog zenuwslopende tijden voor jullie! Gelukkig kunnen jullie wat opgeluchter ademen!
Liefs,
Moon
Hoi Bella en Moon,
Dank jullie wel!!! :-*
Liefs
Mira
Mira
Vanaf 31 juli testen las ik - hoe voel je je nu - nog steeds misselijk of andere dingen die je opvallen??
Hoi Bella,
Ik ben nu heel de dag door wel misselijk. Toevallig ging het vandaag wat beter. Toch voel ik ook ongikwaaltjes, zoals pijn in mijn rug, ongikrampen, opgeblazen buik en steken aan de linkerzij. Het is nu ergggg warrum, dus ik weet niet of ik het nu warmer hebt dan normaal.
Ik vind het autorijden naar huis toe heeeeeel vervelend, want dan voel ik die gordel tegen de zijkant van mijn nek en dan moet ik haast overgeven. En volgens mij ruik ik nu veel sterker dan normaal. Ik word nu helemaal misselijk van een rooklucht. En als ik aftershave ruik, word ik ook misselijk. Ik word er helemaal gek van… of ik wil zo graag zwanger zijn, dat het tussen mijn oren zit… nou ja… nog ff en dan weten we het. :think:
Hoe gaat het met jou en Lasse?
Liefs Mira
Hoi Mira,
Nou ik duim voor je dat het de verschijnselen zijn die horen bij…
Het is ook bijzonder warm niemand voelt zich er echt lekker door of je moet echt van deze temperaturen houden maar ikzelf kan me dat niet voorstellen. Doe nu bijna helemaal geen oog meer dicht. Het is hier boven niet uit te houden dus daar zit ik dan al weer half 5 in de ochtend. Maar ja zo wel ff lekker rustig de tijd om allerlei dingen te doen en dan duik ik er straks nog wel weer even een uurtje in.
Van mij mag het nu echt een paar graden minder worden wat zeg ik een paar doe er maar 10 af voorlopig hoor haha.
Maar ja het is ook nooit goed maar kan er gewoon bijzonder slecht tegen.
Hier binnen staat de ventilator dag en nacht te draaien maar dat is ook maar lekker voor even. De hele tijd dat ding in je gezicht te blazen word je ook niet vrolijker van maar ja het zorgt van tijd tot tijd wel voor een beetje verkoeling.
Moet ook oppassen hoe ik de ventilator laat draaien ivm de kittens. Kan het er niet op aan laten komen dat zij ziek erdoor worden.
Heb nog een paar leuke foto’s van ze gemaakt van de week ga ze zo ff verkleinen en dan zal ik ze wel ff showen :lol:
Groetjes Karin
Hier dan de laatste foto’s die ik heb van de kittens. Ze zijn nu 3 weken en 1 dag oud. 2 gaan er naar mijn zus en naar alle waarschijnlijkheid blijven de andere twee gezellig bij ons.
Groetjes Karin
En hier nog een